1/ Unicorn Dövmeler

5.3K 290 85
                                    

"Bucky!"

Sessizce bağırışım ile başını bana çevirdi.

"Ya sen kos koca Bucky Barnes'sın hadi onu bıraktım Kış Askerisin trip atmayı kim öğretti sana!"

Steve halimize kıkırdarken kahvesini yudumladı,Tony gibi kafeinden ölecek Tony ölmedi ama olsun.

"Bak cevapta vermiyor"

Bucky bardağına kahveyi doldurup tezgaha yaslandı ve beni hala umursamıyordu.

Clint içeri geldiğinde benimle aynı ses tonunda bağırdı.

"Ben dedim türk birini işe almayalım diye!"

Saçlarımı savurdum. "Ne varmış halimde,kurban ol sen bana" son sözümü türkçe söylemiştim hepsi trene bakar gibi bakmıştı.

Jarvis ise boş boğazlık yapıp cümlemi onlara çevirmişti.

"Saol jarvis ya! Tony'e söyleyin bunun bir kapatma düğmesi varsa kapatsın"

Bucky'nin dudakları kıvrılmıştı,ağzını yüzünu mıncırdığım ya.

"Bence bunu kimse duymamalı"

Zihnimizde bile rahat vermiyorlar.

"Ne 'HERKES TONY' NİN EVİNDE TOPLANSIN ÇÜNKÜ ÇAĞLAYI SİNİR EDİCEZ' partisi var benim haberim mi yok? eve bak süpriz yumurta gibi birazdan bir yerlerden Thor çıkacak"

Ben bunları söylerken Thor içeri damlamıştı,adama bak yakışıklık akıyor.

Bakışlarımı kıkırdayan Wandaya çevirdim.

"Oku ama kimseye söyleme anlaştık" tek gözümü kırpıp etrafa baktım.Neden herkes mutfakta? Ben Bucky nin peşine geldim millet benim peşime.

Sol tarafımda bir anda Pietro (yazar duygulandııı ;(((() belirince korkuyla sıçradım,napıyorsun zalımın oğlu.

"Ne oldu geldiğimi görmedin mi canım?"

"Ani girişlerin yüzünden can vereceğim be,mutlu olursun artık."

Pietro'dan kafamı çevirip asıl amacıma baktım.

"Bir kelime et bari,bir şey yapmadım ki tamam kollarına sen yatarken resim çizmem biraz yanlıştı ama baksana ne kadar tatlı oldular,minik dövmeler"

Kollarındaki hırkayı yukarı kaldırdığımda Clint ağzındaki sodayı Steve'in kahvesine püskürtmüştü.

"Ordaki Unicorn mu?"

$$$

Size yalan söylemiyceğim ama bu kurgu aklıma tuvalette geldi,diyeceksiniz 'ne iyrenç bir yazar keşke ölse' ama bende herşeyden habersizdim.

Onu bunu geçtim ilk bucky barnes kitabım gururla anıyorum kendisini.

Kdkfjskfj herkes Tony'nin evinde ama Tony bolümde yok fjksnfkslkd

Make A Wish❄ MARVELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin