8/ Kolye

2.1K 205 22
                                    

"Yumruk at diyoruz,torbayı patlat değil"

Bu günkü 4. Kum torbamızdı,hepsinin parasını ben vereceğim be zalımın oğlu gel bana vur sadece ağrı kesici alır yatarım ama kum torbası 299.95 krş.

"Göster bana o zaman nasıl yumruk atılacağını"

Kum torbasına atacağımı sanıyorsa ultra yanılıyordu, bu yumruk yüzünde patlayacak Barnes aynen kum torbaları gibi.

Elimi sıkıp burnuna sert bir yumruk attım.

Biraz inleyip burnunu tuttu,Tony olsaydı fesatlık zirvede olurdu.

"Kum tobası dedim,yüzüm demedim!"

Hemen masum kız havalarına girdim,wattpad hikayesi gibi oldu böylede.

"Göster dedin gösterdik şimdide bağırıyorsun,hem sen yumruk at dedin nereye atmam gerektiğini söylemedin"

Kapı açıdı ve içeri bütün yenilmezler giridi,ana baba günü gibi oldu etraf.

"Dedecim!"

"Çocukluk yapmayı kes"

Tamam ciddi bir mesele vardı,o yüzden susup jimlastik tahtasının üstüne oturdum.

"Sakin ol Steve kızın birşeyden haberi yok"

Pisiciğim beni savunuyor ay bu günleride mi görecektim.

"Anlatırsanız benimde haberim olacak"

"Ultron senin içi geliyor"

Ultron ve ben ne alaka bu şey gibi jelibon ve kedi gibi birbirinden bağımsız iki şey.

"Ben ne alaka ya"

Tony boynumdaki kolyeyi gösterdi.

"Ne yani 2 gramlık altın kolye içinmi geliyor ay tek sıkıntımız bu olsu alırım ben ona yenisini"

Steve gelip kolyeyi boynumdan çekip kopartı.

"Ayyy napıyorsun be"

"Hiç içini açmayı denemedin mi, içinde ne var biliyor musun? Yapay zekanın vücut bulmak için yapması gereken şeylerin haritası var"

"Bileydim satar parasını yerdim"

Make A Wish❄ MARVELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin