23/ Gemi

1.5K 130 20
                                    

1 Ayda zor bölüm yazan ben bu gün 2 bölüm attım ama birdaha ne zaman bölüm atarım allah bilir asskdghafkj.Media feels için konulmuştur.



"evet sayın seyirciler Bucky Barnes ve çağla çıkıyor, Natasha hanım bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?"

"Allah bir yastıkta kocasın ne diyim darısı olmayanlara"

Ben anırırken Bucky gülüyordu, Tony -elinde kahve var yine- gözlerini deviriyordu "görmemişin sevgilisi olmuş hava atıyor"

"keptın orta kapıı" yüzbaşı yine ne diyo bu değişik bakışlarını atmıştı.

Ardından unutulduk, gerçekten unutulduk 5 dakkika sonra Clint elindeki mikrofon olarak kullandığı şişeyi bıraktı, yüzbaşı göreve gitti Natasha'da onla, Tony deseniz o kendi aleminde.

"yemek yiyelim çağla"

Öküz, aptal, gerizakalı. Allah kimseye vermesin. Hemen tribimi attım, dedim sen bana neden aşkum cicim birtanem ponçikim demiyorsun o da dedi sen hiç böyle konuşan Polat Alemdar gördün mü?

Böyle bir diyalog olsaydı onu boşardım.

Yemekhaneye inerken ayağım kaydı ve beni tuttu. "digad ed bebeğm" Allahım ne romantik çocuk.

Fury bağırıyordu, "Çağla ODAMA GELLL!"

"ergen kızlar gibi ne bağırıyor bu kel"

|||||||||

"ayıpsın Fury abim beni zaten babam buraya uzay gemilerine binip uzaya gideyim diye gönderdi sende haklısın"

Gülümsedi, kel.

"evet o yüzden formaları giy atla gemiye Thor, Steve ve Bucky senle gelecek ha bi de Wanda."

Wanda'nın gelmesi iyi oldu, Thor'un başını bağlama zamanı gelmişti zaten.

|||||||||||

"Gençler uzaya gidiyoruz bunlar ne sayqo sayqo işler yha."

"Niye uzaya gidiyoruz?"

"Mordo ile dövüşmeye gidecekmişiz Dr.Strange'de takviye olarak yolluyorlarmış çok eğlenicez sizle"

Clint oku ile kafasını kaşıdı evet gençler o oklar nerelerde geziyor amk.

"hadi bizi anlarım biz YENİLMEZLERİZ sen neden geliyon amk"

"motivasyon verecem size ondandır yanı herhalde? dimi fury evet desene?"



Make A Wish❄ MARVELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin