"Ay çocuklarımın babası, evimin direyi.Kocacım benimm"
Natasha gözlerini devirdi, tabi kaybolan senin kocan değil.
"Benimde arkadaşım kayıp, kapa çeneni"
Steve aniden çıkışınca, sandalyeyi kafasına fırlattım.
"Kes lan, vallaha yolarım seni"
Tony araya girip bir Civil War olmasını engellemişti, aferin Tony vallaha Steve beni cips gibi yerdi.
"Onu buldum, kalkın gidiyoruz.Sen,sen gelmiyorsun"
"Kapa çeneni ve bana bir zırh ver kullanmayı biliyoru.Hatırlarsan çalıp 300 metrelerden aşağıya düşmüştüm."
× × ×
"Thor bir tur kullanayım mı?"
Çekice uzanınca elime vurdu.
"Layık değilsin"
Layık değiksizde dokunamaz mıyızda aq.
"Ben daha bekleyemiycem dalıyorum gençler arkamdan gelinde fazla görünelim korkarlar.Kız Wanda koru beni!"
Zırhka pencereden içeri girip nereye ateş ettiğime bakmadan vurdum etrafı.
"Ben bunla nasıl evlendim, ha Steve niye engel olmadın hani kankaydık?"
Keşke gelmeseydik, geberseydi aq.
"Öyle deme o da sevindi, ama çaktırmıyor"
Wanda bunu diyince gaza gelip bağlı olduğunu fırsat bilerek sıktım yanaklarını.
"Ya kocacım bende dedim evleneli 3 gün olmadan bu bıktı benden rusa kaçtı-natasha alınma bebeğim"
"Yok ya ne alıncam rus değilim sonuçta"
× × × ×
"Akşama misafir çağırdım gelecekler birazdan git üstünü giy"
Kalkmayınca elektrik süpürgesinin ucunu kafasına dayayıp saçlarını vakumladım.
"Sen flört döneminde böyle değildin"
"Beğenmediysen git Steven evine!"
İyice liseli ergen çiftlere döndük aq.Sen Bucky Barnessın kendine gel!
+ + +
"Ooo Çağla döktürmüşsün"
Steve bi tepsi baklava getirmişti, sonra Loki geldi birşey getirmemişti terlikle kovacaktımki Thor durdurdu kardeşi dedim birşey yapmadım.Clint geldi bana götüme attığı oklardan getirmişti.
Wanda ve Pietro künefe getirmişti (akşam akşam canım çekti amk)
"Evet Kral Arthur'un yuvarlak masa toplantısına hoş geldiniz beyler hanımlar.Ziyafet başlasın"
Arada duyduğum küfürlerle birlitke yemeye başladık.
"Ooo çok güzel olmuş"
"Tarifini versene"
"Banada ver"
"Bu yapraklı seyde nedir?"
"Burdaki balık kıpırdıyor"Hı grzkl sen çk biliyon skn demek geldi aklımdna ama sustum.
Kaşığı ağzıma götürürken kaşıktı bir şeyi kıpırdadığını fark edip gözüme yaklaştırdığımda bana kaşıktan el sallayan bir ant man görmeyi tabikide beklemiyordum.
"Ya gerizekalı bu amk, büyü lan!"
Masaya doğru büyüdüğünde heryer dağılmıştı.
Çorbadan kaptığım kepçe ile vurdum kafasına.
"Kalk topla lan burayı allahın cezası!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Make A Wish❄ MARVEL
Fanfiction#marvel 1 Fantastik en iyi #168 Fantastikte en iyi #122 Bucky'nin koluna pastel boya ile unicorn çizerken uyanmamasına özen gösterdim. #barnes 1 ⭐ #bucky 1 ⭐ #sebastianstan 3 🌟 #winterdoldier 7 ☇ #pietromaximoff 1 #buckybarnes 6 #marvel 24 #tony 5 ...