osbir

980 100 25
                                    

Herkes heycanlıydı,düğün telaşı sarmıştı sanki heryeri.

Çağla lanet olası boktan bulduğu gelinliğine birkere daha baktı.

Ağlayacak durumdaydı,ama makyajı bozukursa Natasha nın onu boğazlayacağını biliyordu.

"Of melek gibiyim be,ne taşım anasını satiyim"

Wanda onayladı,o da mutluydu.Neden olmasın kızın sevgili Asgard Prensi Thordu.

Kapı çaldı ve içeri Pietri girdi,elinde papatyadan yapılma bir taç vardı.

"Enişem gönderdi çağla yenge"

Çağla şaşırdı 'wtf' oldu ilk önce sonra salladı,az sonra evlenecek bi zahmet umursamasın amk.

Ha nerde kalmıştık,Wanda tacı alıp Pietroyu odadan kovdu.

Wanda da güzel olmuştu,kırmızı bir elbise giymişti.

"Kızım artık çık ama tamam kız evi naz evi demişlerde biz seni verdik, hadi kocan vazgeçecek yoksa birazdan"

"Ulan kadın bi sen değişmedin şu kitapta"

Anneye öyle denmez şerefsi diye düşündü yaza evet bu kitapta yazarda düşünüyor.

"Hadi hadi amcanlarda burda trbazon hasırı getirmişler anamm"

Çağla aynanın karşısından çekildi,yanındaki kanepeye oturdu.

Sağ ayağındaki ayakkabıyı çıkardı.

"Kalem ver bakem güzel kızım bana"

Wanda nerden geldiğini benim bile bilmediğim kalemi çıkarıp Çağlaya uzattı.

"Şimdi kız erkek ayırmıyor her bekarın ismini ayakkabının altına yazıyoruz,kiminki silinirse o evlenecek"

Wanda ellerini çırptı.

"İlk beni yaz ama bastırmadan yaz ki çabuk silinsin"

"Söyle bana bekarların ismini.!"

"Wanda,Pietro,Tony,Steve,Nataha,Banner,Loki,Thoruda yaz bana çıkar talip, Nick,Spidey, DeadPool,Ant man,Logan.Ay bir sürü var,şimdi gidelim evlen sonra gelir devam ederiz"

Ayağına giydi ayakkabısını.

Annesine bakti yanında küçük kız kardeşi vardı,ve disko topu gibi parlıyordu aynı kendisi gibi.

Geleneği sürdürmek isteyio kafasına 5 tüp sim döktürmüştü.

Kapıyı açıp çıktı,salona açılan kapıyı görüyordu ve gittikçe geriliyordu.Hadi ama dostum evlenmek kolay birşey değil.

"Ah be sendende kurtulduk,odan benimdi!"

Erkek kardeşide türkiyeden gelmişti. 'Keşke kapıyı üstüen kitleyip çıksalardı' diye düşündü.

Kapıyi açıp salona girdi,tabikide türk düğünü olacaktı.

"Çocukları pistten alalım!"

Bucky koluna girdi,babası demir kollu biri ile evlenecegini duyunca kafayı yemişti ama gönül bu otada konar bokada konar diyip vermişti kızı.

Tony,Steve ve Bucky nin onu babasından isteme zamanları aklına gekince gülümsedi.

"Gerginim"

"Farkındayım,bende şuan öyleyim"

Kalabalıkta açılan aralıktan masaya ulaştılar ve oturdular.

"Siz direkt evet hayır kısmına geçin! Misafirler takı törenini bekliyor!"

"Bucky Barnes ile evlenmeyi kabul ediyormusun"

"Evetttt!"

Salonda alkış koptu,etrafına baktı
Bütün herkes burdaydı,takım arkadaşları toldaşları herkes.

"Bucky oğlum Çağla kızımız ile evlenmeyi kabuk ediyormusun"

"Yessss!"

"Yes değil evet diyeceksin"

"Eveğt"

Çağla Bucky nin iyi bir tercih olduğunu biliyordu,tabikide o en iyi tercihti o Bucky Banres dostum kendine gel Çağla.

"Takı törenine geçiyoruz,evet çocukları pistten alalım.Pastayı evde yersiniz millet gidecek"

Yüzüklerini taktıkar,tam olarak evlilerdi.

Tony gelip bir araba anahtarı taktı,Natasha tam altın,Nick çeyrek taktı çünkü Yenilmezler ekibinin para kazandırdığı söylenemez,Wanda kendi yaptığı kızıl bir taş taktı,Pietro spor ayakkabı verdi,Steve Rogers ise bir tebrik verdi ve bir beşi biryerde (nasıl yazılıyo bilmiyorum)

Para değildi önemli olan,Steve Rogers ın gözlerine yansıyan mutluluk yeterliydi.

"Ihım gençler töreni bölüyorum ama işe çağırıyorlar"

İşte buydu,Çağla topuklu ayakkabısını çıkarıp Pietro nun verdiği spor ayakkabılarını giydi.

"Görev bekler anne!"

Bucky'nin elini tutup dışarı koştular,bu onun en mutlu günüydü.

Herkes mutluydu.




Make A Wish❄ MARVELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin