"Bucky" sesim benim gibi bir hiperaktiften beklenmeyecek derecede sakin çıkmıştı.
"Ne?" Vaz geçiyorum ben bir daha bu adama nazik yaklaşırsam ne olayım.
"Yüzünü diyorum benden uzaklaştırsan"
Hayır lütfen uzaklaştırm,yalan söylüyorum vallaha billaha.
O ise salak gibi beni dinleyip üstümden kalkmıştı.
Öksürük sesi geldiğinde Steve ultra kaslı kollarını birleştirmiş bizi izliyordu.
"Sapık mısın Rogers?"
"Onu size sormalı ,ne zaman sizin yanınıza gelsem yakın bir pozisyonda buluyorum"
Türkiyede olsam 'ne ima ediyon oç' diye saldırırdım ama karşımda benim 827473 katım bir erkek olduğu için şansımı bile denemeyeceğin.
Yerden kalkıp Steve omuz attıp yanından geçtim,omuz dediğimde koluna yani omzuna yetişemiyorum adamın.
"Bucky den hoşlanıyorsun"
"Wanda keser misin sesini"
"Bunu ona söylemelisin ,duyguları değişmek üzere"
Ajanlar yaklaştıkça Wandayı susturmak için dahda çabalmaya başladım.
"Bundan haberi olmayacak eğer olursa ağzına acı biber sürer- clint ananı o oklarınla başka bir deneme tahtası bul."
Plastik bir oku popoma atmıştı,bu günkü 3. Atışı olduğu için bilerek attığına kalbımı basarım.
"Pardon! "
Bu aralar etrafımdaki herkes bi değişik,hayır uzun zamandır burdayım ama bu aralar bi şeyler oldu bunlara.
"Selam canlarım"
"Bu adamı yine kim içeri aldı"
Sırtındakiler kebap şişi mi la, canım dead bizi mangalamı çağıracak yoksa?
"Biliyor musunuz,okuyucuları eğlendirmek için geldim ha bide yazar şu ikisinin arasını yapayım diye yolladı beni" Barnes ve beni gösterdi.
Bak bunca senelik saçmalama hocasıyım bu adam 2 dakkikada geçti beni.
"Ne saçmalıyorsun Pool?"
Bir yanımda Steve diğer yanımda Bucky vardı.
"Sen gidip Parker ile ilgilensene"
DeadPoolun arkasındaki cam kırıldı.
"Pardon gençler biraz hız sınırını aşmış olabilirim"
Peter ilk bana sonrada Deadpoola baktı.
"Ziyaretin kısası makbüldür." Diyip kendini saldı aşağıya.(nasıl yazılıyo bilmiyom araştırmayada üşendim djfjdj)
🌶
"Hangi orospu çocugu Steve'i sarhoş etti!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Make A Wish❄ MARVEL
Fanfiction#marvel 1 Fantastik en iyi #168 Fantastikte en iyi #122 Bucky'nin koluna pastel boya ile unicorn çizerken uyanmamasına özen gösterdim. #barnes 1 ⭐ #bucky 1 ⭐ #sebastianstan 3 🌟 #winterdoldier 7 ☇ #pietromaximoff 1 #buckybarnes 6 #marvel 24 #tony 5 ...