Evrenin en saçma bölümüne hoş geldiniz aq
"Uçak ile adaya uçmak ne kadar zekice bir fikir seni soktuğumun Tonysi"
Adada mahsur kalmıştık ve Tony malının hiçbir aleti çalışmıyordu.
"Ben sadece tatile gitmek istemiştim."
Sema bir ağacın kenarınsa cipsini yerken ağlıyordu.
"Tamam abartmayın. Hadi ama Sema biz senle Survivor izlemedik mi? Tony ya sen yokluk zırh yapıp iron man olmadın mı."
"Yani teknik olarak elimin altı-EVET evet yaptım bendim o."
Bakışlarımı görüp onaylamıştı. Aferim adamı madam ederiz biz böyle.
Pietro adayı turlayacağını söyleyip gideli nerdeysr 5 dakkika olmuştu.
"Beyler Pietro hala gelmedi."
Herkes gergin bir şekilde birbirine bakarken Pietro çamur içinde geri dönmüştü.
"Temiz su buldum ama adada bizden başka insanlarda var."
Tony elini çenesine koydu ve Sema'nın yanına çömüp cips yemeye başladım.
Kolumda hissetiğim şeyle sıçradım ve kaşımak için elimi koluma götürdüm.
"Böceklerde hayvab gibi ısırıyolar ya"
Bucky gözlerini ayırmıl bir şekilde bana bakıyordu. Ne var yiğidim anlamında kafamı salladım.
"Çağla bir şey diyeceğim ama lütfen sakin ol. Kolunda böcek var."
Kafamı hızla koluma çevirdiğimde kafam kadar bi böcekle göz göze geldim.
"Senin ben ananı sikim."
Ve gerisş karanlık (LRLGPLWKF NE YAZIYORUM BEN DELİRİCEM)
× × ×
Gözlerimi açtığımda bir şezlongda yatıyordum.
"Noluyo lan."
Steve yanıma gelip oturdu ve limonatasını yudumladı.
"Pietro arka tarafa bakmamış meğer tatil adasıymış burası. Senim bayılmadan önce attığın çığlığa insnalar geldi ordan anladık."
Elimi anlıma burdum, Pietro bi boku doğrunyapsa dişimi kırıcam artık.
"Bucky bebeğim nerde?"
"O mu? O havuzda ya top oynuyo."
Kafamı havuza çevirdiğimde bikinili kızlarla top oynayan Bucky'i gördüm.
"Steve gördüğümü sende görüyor musun?"
"Ne görüyorsun sen?"
"Ölü demir kollı bir adam."
Şezlongdan hızla kalkıp Bucky'nin kafasına atladım.
"Sen ben burda bayılmışken kızlarka fingirdiyosun ya, seni boğarım olum ben."
××
Beni zorla Bucky'den ayrıdıklarında ellerimde bi top saçla ayırabilmişlerdi.
"Bana bak adam git nerde yatıyosan yat gelme yanıma."
Tony zengin yanını konuşturup bize odalar ayırtırmıştı. Bağıra çağıra kendi anahtarımı alıp odama gittim.
Odama girdiğimde yatakta soğuk çayını yudumlayan kafasında çiçek tacı olan bir Loki beklemiyordum.
"Senin ne işin var lan burda."
"Ayıp ediyosum bi geçmişimiz var seninle."
Gözlerimi kısıp ona baktım, dünyanın en saçma günü ilan ediyorum bugünü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Make A Wish❄ MARVEL
Fanfiction#marvel 1 Fantastik en iyi #168 Fantastikte en iyi #122 Bucky'nin koluna pastel boya ile unicorn çizerken uyanmamasına özen gösterdim. #barnes 1 ⭐ #bucky 1 ⭐ #sebastianstan 3 🌟 #winterdoldier 7 ☇ #pietromaximoff 1 #buckybarnes 6 #marvel 24 #tony 5 ...