"Bizim ev uygun değil o yüzden sizin evde kalması gerekiyor"
Tony ortaya direkt bizi atınca Bucky ile bakıştık,aynı anda kafamızı ikiye salladık.
"Asla,o küçük osuruk böceğini evimde tutamam"
"Ben çocuğu evime alırsam onada biberonda kahve veririm"
Tony böyle diyince Wanda kaşlarını çattı,bi an o sahiplenip bağrına basacak sandım fakat aradan Sema çıktı ve bebeği kucakladı.
"Ben bakarımm,agu bugu buguuu"
"Gerizekalı sen bizim evde kalmıyormusun?"
× × × ×
"Hani çocuğa bakacaktın"
Elimdeki boklu bezi çöpe attıp ağzıma burnuma sardığım ıslak mendilleri çıkardım.
"Hayır yardım ediyorsun yani,ne bağırıyorsun"
"Bu gün bu çocuk karakola gidecek!"
Bucky odadan çıkıp yanıma geldi,ellerinde minik bebek ayakkabıları vardı.
"Stark göndermiş"
"Sanki ben doğurdum amk"
× × × ×
"Junior Stark nerede?"
"Polise teslim ettik"
Elindeki bebek bezlerini yere firalttı ve dizlerinin üstüne çöktü.
"NOOOĞĞG"
Pepper kapının arkasından çıktı.
"Replik çalmaz mısın lütfen Tony?"
Tony zorla yerden kalktı, bi ara Bruce az kalsın sinirleniyordu bunu görünce fırladı.
"Napcaz"
Pietro konuşunca Sema ona yastık fırlattı.
"Çocuk bir şey demedi salak mısın?"
"Konuşması bana batıyor"
Pietro gözlerini kıstı. Zihinsel iki engelli ile aynı ortamda olmak çok zor.
Bucky beni kollarının altına aldı,Steve ve Tony kenarda oturmuş içiyorlardı Tony'nin kafası bir milyon olsada Steve hala Steve'di işte.
Adamı Asgard içkisi dışında başka içki paklamıyordu fakat Thor da artık kendi evine dönmüştü, Wanda boş boş bakıyordu etrafa.
"Bucky'm bi sal beni şu kızı teselli edem"
Oflayıp kollarını çekti. Bu çocuk böyle değildi aq evlenince değişti.
Wanda'nın yanına kuruldum, Sema otamatikman yanıma oturdu ve boş boş açılmamış olan televizyona baktık.
"Televizyona bak be, para bok gibi sanırım kanka. Önceden 5 lira istesem 'para yok amk' der kovardın"
Kafasına vurmak için elimi kaldırdım fakat o benden önce davranıp kafama vurdu, balyoz gibi elin var amk bi daha vurma sen.
"Evin yarısı Tony'nin hediyesi çeyreği Steve'in diyer çeyreğide Thorun"
"Bende diyorum bu evin ortasında su çıkaran musluk nerden geldi, Steve ne aldı amk çeyrek ne ya"
Başımı umutsuzca salladım, Pietro Sema'nın yanına oturunca Sema kişnedi. Kimin kankası.
"Hop evlenmeden olmaz, kalk lan"
"Pardon da kardeşimi tesseli etmeye geldim"
Sema ona laf yetiştirilmesine kızardı, kardeşim ne demiş Hogwarts uyuyan ejderyayı gıdıklama niye adama çomak sokuyosun.
"Ben senin tesellini sikeri- ben senin ağzına sı- Steve orospu şe-"
Sema kafasına tam olarak 3 bardak yemişti fakat hala ayakta durup direniyordu.
"Sus oros-Steve dur amk sik- ananın Steve"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Make A Wish❄ MARVEL
Fanfiction#marvel 1 Fantastik en iyi #168 Fantastikte en iyi #122 Bucky'nin koluna pastel boya ile unicorn çizerken uyanmamasına özen gösterdim. #barnes 1 ⭐ #bucky 1 ⭐ #sebastianstan 3 🌟 #winterdoldier 7 ☇ #pietromaximoff 1 #buckybarnes 6 #marvel 24 #tony 5 ...