"Bucky, lan alıyolar beni"
Siyah takım elbisesi giymiş hipopatam suratlı adam beni arabaya doğru götürürken Bucky 4 kişi ile dövüşüyordu, o Bucky Barnes dostum tabiki de 4 kişi ile dövüşecek.
"Bak dostum beni kaçırmak çok kötü bir fikir,yani kendi iyliğin için beni bırakmalısın"
Ağzımı kapayıp arabaya soktuğunda eli ağzımda olsada konuşmaya başladım.
Bakalım kaç saat dayana biliceklerdi.
❌❌
"Tek yaptığım sevdiğim dizi hakkında konuşmaktı,yani birazdan onların tipi ile dalga geçmiş olabilirim"
Pietro gülerken Steve ciddiydi,Bucky ise benim kendi işimi kendim halledebileceğimi anlamıştı.
"Ne olursa olsun silahlı bir gurup adam seni kaçırdığında bu kadar rahat olmamalıydın. Savunmasızdın ve onlar seni öldürebilirdi."
Gözlerimi kırpıştırıp Steve yaklaştım.
"Steve çok tatlısın ama"
Uzanıp yanaklarını sıktım,Bucky biraz yerinde kıpırdandı.
Steve elleri ile ellerimi çekti,ne bekliyordunuz ayağıyla çekicek hali yok ya.
"Yemek yiyemedik" Barnes isyan edercesine konuştu.
"Gel yemek yiyelim Bucky"
Kolundan tutup sürükledim -doğrusu *sürüklemeye çalıştım.
"Az ye, bak çekmiyorum bile seni"
Kaşlarını alayla kaldırdı.
"O senin güçsüzlüğün"
"Yemek yarışı yapalım,kim daha güçlüymüş gorürüz"
Yemek yarışının güçle bir alakası yok, ama güçlü bir mide ile alakası var.
"Emin misin? Ben bir ineği bile yiyebilirim."
Ne sanıyordu beni,salata yiyen kızlardan mı?
Clint peşimizdeydi,duydu ve bizi havaya sokmak için 'Ooo' ladı.İyice türkiye kekosu oldular bunlar.
"Ben ekibi çağırayım siz yemekleri hazırlayın"
Başımızla onayladık.
Bu artık bir yarışma değildi bu artık kan davasıydı.
✴
Gençler 'Çağla' benim yani ismim Çağla.
Ne zamandır böyle trollu kitap yazmak istiyorum,dedim oruçlu kafa ile bal gibi yazarım bende başladım ramazanda.
Kendi kitabımı yazarken şizofren gibi gülüyorum felan psikolojim pert.
Hadi hadi by by
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Make A Wish❄ MARVEL
Fanfic#marvel 1 Fantastik en iyi #168 Fantastikte en iyi #122 Bucky'nin koluna pastel boya ile unicorn çizerken uyanmamasına özen gösterdim. #barnes 1 ⭐ #bucky 1 ⭐ #sebastianstan 3 🌟 #winterdoldier 7 ☇ #pietromaximoff 1 #buckybarnes 6 #marvel 24 #tony 5 ...