"Uyanınn!Lan hıyar kalksana!"
Yanımda yatan Buckye bir tepik attım,kıpırdamadı ama olsun, denedik dimi gençler.
Odamdan çıkıp Tony'nin odasına girdim.
"Uyannn! Sığır gibi yatıyorsunuz yemin ederim"
Kapıyı çarpıp buradanda çıktım.
Mutfağa gidip iki yumurta kı- saka aq şaka evde rahat 15 kişi var en az 20 yumurta kırmam gerek onları doyurmak için.
Yumurtayı kenara koydum,menemen yapıp 3 4 yumurta kırdım içine.
Hâlâ uyanmamıştı bunlar,saat 2 ya 2.İnsan ağzına gelen bok tadından uyanır.
Pietro ve Wandanın olan odaya girdim.
Bir iki tokat atıp ikisinide uyandırdım.
"Size görev veriyorum.Pietro sen Natasha,Clint ve Ailesi ve doktor banneri uyandır.Wanda sen Spidey,Pool ve Scottı uyandı hadi evlatlarım bu vatan size güveniyor"
En zor 3 kişi bana kalmışti,Steve Tony ve Bucky.
Ilk once Tony nin odasına girdim.
"Aşkım ben PEPPERRRR"
Tony sıçarayıp uyandı.
"Pepper hayatım "no" dışında kelimeler öğrenmiş- çık odadan Çağla!"
Zavallıcık odasına oturup ağlıyacak galiba kahkaha atarak çıktım odada.
Sevet kaptanı uyandıracaz şimdi.
"Sitiivvvvvvvvvv manikırafta gell"
Kafasını azcık oynattı.Umut yok.
Yataga çıkıp üstüne reymistaryu hareketi yaptım,o kadar hızlı kalktıki duvara fırladım.
"Manyakmısın kızım kalk git şurda !"
Kahvaltı sırasında:
"Clint,çocuklarımız yoklar!"
"Yenge korkma ya ekmek yoktu almaya gönderdim birazdan gelirler"
Kadın dahada korkmuştu artık,vış aney sanki bir şey yapmışım gibi bana bakiyorlar.
"En fazla tek böbrekle dönerler eve korkmayin,hadi bayatları yiyin taze ekmek gelince ondan devam ederiz"
* * ** * * * * ** *
"Ben sana dedim eldiven tak,elini görmesinler bak ne hallere düştük.Dolan böyle kolsuz kolsuz"
Ne oldu diyorsunuz dimi şuan,ne olacak aq.
Bucky Clintle çocukları bulmaya çıktı,Clint döndü Bucky yok meğer bu malı hırsızlar bayıltıp kolunu söküp almışlar.
"Tatili bitirelim ve eve dönelim,bende sana yeni bir kol daha yapayım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Make A Wish❄ MARVEL
Fanfiction#marvel 1 Fantastik en iyi #168 Fantastikte en iyi #122 Bucky'nin koluna pastel boya ile unicorn çizerken uyanmamasına özen gösterdim. #barnes 1 ⭐ #bucky 1 ⭐ #sebastianstan 3 🌟 #winterdoldier 7 ☇ #pietromaximoff 1 #buckybarnes 6 #marvel 24 #tony 5 ...