13/ Stark Evi

1.8K 159 20
                                    

"80 80 160 allah neler yaratmış! pişt yavrum aliyi mi seni?"

"Saçmalama" metal kolu ile beni insanların aradından çekti,şuan yakındık. Aşırı yakındık.

"Bucky bence çekilmelisin"

"Böyle iyi"

Yakışıklı birinin beni öpmesinden daha iyi şey beni öpmesiyken,şuan hiç yeri değil gibi hissediyorum.

Yaklaşıyordu,yaklaşmaaa.

Telefonum çalmaya başladığında hemen geri çekilip açtım.

"Alo Tony,efendim canım" kendimden iğrendiğim andır.

Göz ucu ile Buckye baktım gözünde kıskançlık pırıltıları görebiliyordum ya da sadece güneş yansımasıydı.

Elimdeki bir avuç mısırı ağzıma tıktım,yenilmezler ekibi ile TONY STARKın EVİNDEKI sinama SALONUNDA film izliyoruz.

Elimden geldiğice birilerine yakın durmaya çalışıyorum eğer korkarsam kafamı koltuğa çarpmaktansa millete çarpmayı tercih ederim.

"Bu kız niye sese gidiyor" Steve Rogers farkı,benimle aynı fikirde biri daha.

"Haklısın yüzbaşı,bide içeriye doğru orda kimse var mı diye bağırıyor sanki 'ben varım' sesi gelse 'tm knk rahatına bak' diyecekmiş gi-ALLAH BELANIZI VERSIN"

Korkuyla en yakınımdaki nesneye yapıştım sarıldığım kişi Thor du.

Ben de diyorum bu devasa gölge kime ait,meğer bizim Asgard tanrısınmış.

"Selam Thor"

"Selam Çağla" bu adam gülsün diye saray soytarısı olmaya varım ben.

"Sessiz olur musunuz film izliyoruz!"

Bucky efendi sen beni mi kıskandın,ben hepinize yeterim sakin.

Wanda kıkırdadı,bu yelloz ne zama gelmişti (kızın saçları kahverengi yanlız skfjsj)

"Saçlarım sarı değil tatlım"

Arkamda oturuyordu,öne eğilip bana fısıldadı.

"Sen Pietro ile çok takılmaya başladın sen bi ara bana gel seni kızılcık adlı bir arkadaşımla tanıştıracağım"

Aklımdan ne geçtiğini anlamıştı,gerilerek geri yaslandı.

Kafamı çevirdiğimde ağzımdan cırtlak bir çığlık kaçtı.

"ONUN BUNUN ÇOCUĞU!"

Make A Wish❄ MARVELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin