"Türkiyeye gidiyorsunuz!"
Gözlerimi hızla araladım,yaz ayındayız.Parmak arası terlikler,kuma gömülmüş yarı bedenler ve çizgili pijamalar.
Marvel evreni buna hazırmıydi?
"Nideeen" pietro cemkirdi,çapkın çocuk tabi ama miğdesi daha önmeli arkadaşa bir baklava yaptım bayıldı.
"Tatil-"
Herkes odadan fırladı. "Sanırım sen söylemeden onlar sonunu anladı Fury"
×× × × × × × × ×
"Biletler benden!"
Tony bey Pepper olmasa seninle bir gelecek hayal edebirdim.
"Ben arkadaşlarımı da çağırdım onlarınkinide al"
Bucky tek kaş kaldırdı,gelde buna açıkla şimdi ya.
"Spidey ve DeadPool geliyor artı olarak AntMan,Logan hm sanırım bu kadar"
(UYARI: LOGAN'IN SON FILIMINI IZLEMEYEN VARSA BURAYI IŞIK HIZI ILE GEÇSIN BÜYÜK SPOİ VAR BEYLER)
Tony sakallarını kaşıdı "logan son filmde ölmemişmiydi ya,ne ara hortladı"
"Canım ona bakılırsa Bucky de ölmüştü"
Wandanın ağzına çaktım,benim aşkitom hakkında nasıl konuşursun böyle sen kim köpek.
"Natasha al şu Wandayı vuracam daha fazla"
"Bu kadar kişi getiremezsin! Zengin biri olabilirim ama sevmediğim insanları istemiyorum!"
Gözüm seyiriyordu,seni lanet olası, Marvel evrenini satın alabilirsin.
Bucky'nin kolunu brakıp Tonye yaklaştım,elimdeki son ama en kuvvetli kozdu bu.
"Sanırım Pepper'a Peter'ın halası ile ilgili olanları anlatmalıyı. Değilmi benim küçük tatlı iron manim."
Kulağına fısıldayıp geri çekildim.
"Lanet olsun sana Çağla"
× × × × × × × × ×
"Tamam hala"
"Gidince ara beni,sakın orda kavga etme,kendini kuma gömdürme.Beni ara hatta şimdi bile araya bilirsin"
Peterın arkasından DeadPool çıktı.
"Hadi ama tatlı Spidey,Spidey!.Halanımı üzeceksin,hiç yakışmıyor sana küçük spidey"
Cehennem olacaktı belki tatil ama memleketimde en fazla ne kadar kötü olabilir.
"Bucky! O hosteten uzaklaş seni lanet olasıca.Boş bırakmaya gelmiyorsun"
Kolundan tuttuğum gibi uçağa soktum,zengin olmak ayrı ya uçağın felan oluyor.Benim arabam bille yok.
Gittim Clintin çocuklarının arasına oturttum bunu.
"Ordan kalkarsan sana top almam!"
× × × × × × × × ×
"İmdaaaatttt,çıkarın lan beni burdan.Vallaha güneş geçti başıma geberiyorum.Kimse diyorum."
Ant Man kumda gömülü ve sadece kafası dışarda.Gülme çağla gülmee.
"Çıkarsakmı acaba artık yazık adama"
"Benim tatlı petercığım üzüldümü,agu bugu"
"Bana bu mal DeadPoolun geleceğini deseydin ben gelmezdim."
× × × × × ×
Kafama gelen top ile afalladım.Noluyo lan.
Steve topu alıp ayaklandı "kim attı lan topu"
2-3 çocuk gelip attıklarını söylediklerinde steve toplarını kesti,hayır bildiğiniz karpuz için aldığım bıçağı aldı kesti.Zavallı Steve çok severdim onu.
Çocuklar ağlayarak geriye koştular.
5 10 dallika olmadan artık tom ve jerry oynuyorduk.Mutlu olduğum tek taraf Tom asla Jerryi yakalayamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Make A Wish❄ MARVEL
Fiksi Penggemar#marvel 1 Fantastik en iyi #168 Fantastikte en iyi #122 Bucky'nin koluna pastel boya ile unicorn çizerken uyanmamasına özen gösterdim. #barnes 1 ⭐ #bucky 1 ⭐ #sebastianstan 3 🌟 #winterdoldier 7 ☇ #pietromaximoff 1 #buckybarnes 6 #marvel 24 #tony 5 ...