"Türk dizisi mi çekiyoruz lan,ne arkamdan iş çeviriyorsunuz!"
Clint ellerini havaya kaldırdı, "biz buna halk arasında süpriz doğum günü diyoruz"
Bunlar benim için mi hazırlanmıştı,abi kıyamam.
"Tamamda bugün benim doğum günüm değil ki!"
Bütün üyeler 'Ne' diye feryad ediyordu,fanta yeter diyordu kolada ordaydı ağlıyordu.
"Bu bilgiyi size kim verdi?"
"Tabi ki de Tony"
Herkes eliyle Tony gösteriyordu,ben bu adama (dahi zengin milyoner adama) doğum tarihi mi verdiğimi hatırlamıyorum.
"Facebookta öyle yazıyordu ama"
Şuan kendimi boğmak istiyorum,bende bir zamanlar facebookta kendimizi büyük gösterdiğimiz ergenlik zamanlarından geçmiştim.
"Sen dahisin lan dahi! Hacker gibi adamsın diycemde zaten öylesin gidip hakkımdaki belgelere bakcağına facebookta adımı mı arattın?"
Pietro gaz verip arkadan bağırdı "seni milletce kınıyoruz Tony"
"Onlara doğum gününün 4 kasım olduğunu anlatmaya calıştım ama hepsi 'tony yanılmaz' diyip ona inandılar"
Sakinim,sakindim,artık sakin değilim.
"Saol Barnes,birşey sorabilir miyim hangi dengesiz kıt beyinli 'Bucky'nin kolunun koptuğunu söyliyelim,ve koşa koşa gelsin' dedi.Niyetli olmasam sizi çok güzel küfürlerimle gebertiridim"
Yüzüme pasta sıçardığında ne olduğunu anlamamıştım,elimle gözümdeki pastayı sildim.
THOR HANFENDİ beni devasa çilekli pastamın üstüne düşmüştü.
"Ah ayarları bozulmuş olmalı üzgünüm çocuklar"
Nimet lan kafir,baban tanrı olum çapılcan.
"Thor düşmanların seninle dalga geçiyormu?" Evet espirim geliyor.
"Hayır neden dalga geçmeliler"
"Annenin perdesi ile savaşmaya gidiyorsun ben olsam 'ay buna bak annesinin çeyizlik perdesi ile dövüşmeye gelmiş' der o çekici yüzünde patlatırdım"
Bakın bu bölüm onca uzun cümle kurdum,hatta az öncede uzun cümle kurdum ama şuna bak şimdi.
"Layık değilsen çekicimi kaldıramazsın"(çekicinin yazılışını hatırlamıyoorum sorry guys)
"Siktir git- AHA GİTTİ ORUÇ,YAKTIM ÇIRANI THOR EFENDİ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Make A Wish❄ MARVEL
Fanfiction#marvel 1 Fantastik en iyi #168 Fantastikte en iyi #122 Bucky'nin koluna pastel boya ile unicorn çizerken uyanmamasına özen gösterdim. #barnes 1 ⭐ #bucky 1 ⭐ #sebastianstan 3 🌟 #winterdoldier 7 ☇ #pietromaximoff 1 #buckybarnes 6 #marvel 24 #tony 5 ...