Bölüm 10(Soyculuk ve Turancılık)

90 7 1
                                    

Bir önce ki bölüm de ahlaktan bahsettim. Şimdi de "Soyculuk ve Turancılık" tan bahsetmek istiyorum.
Soyculuk, milli savunma aracıdır. Azınlıkların kendi aralarında yürüttükleri soy bilincine karşı bir koruma tedbiridir. Ülkemizde osmanlı ermenileri, rumları Türkleşmemek için yüzyıllardır kendi tedbirini alırken, yıllardır bu ülkenin önemli yerlerine geldikleri halde Türk düşmanlığı güderken, soyadı kanununda bile soyadlarını saklayıp Soyculuk yaparken, Türkler Dr hiç şüphesiz bu vatanın sahibi olarak bazı tedbirler almak zorundadır.
Soyculuk, soy koruma davasıdır. Türk Türkle evlenmelidir. Aksi halde Türk 'e ait meziyetler kaybolur ve ortaya melez bir yaratık çıkar. Kurt, köpekle çiftleşirse kurt olmaktan çıkar it olur. Türk üstün ırktır, bu yüzden soyumuzu korumalıyız. Örneğin ; yarı Türk yarı alman olan bir çocuğun kendini alman hissetmesi normaldir, Türk milliyetçiliği yapmaması normaldir, bir Türk gibi davranmaması normaldir. Çünkü soy kırılmıştır. Karışımlar üstün ırkın aleyhinedir.
Soyculuk, tarihi bilinçtir. Bu bilinç en eski Türk devletlerinden bugüne kadar gelmiştir ve görülmüştür ki tarihte bizi sırtımızdan vuran, önemli mevkilere getirdiğimiz yabancılardır.
Ulu Tanhu Çiçi Han, ülkesine tek bir çinli sokmayarak, Çinli hizmetkar alanı öldürerek en güzel soyculuk örneğini göstermiştir. Çünkü, çinlilerin çaşıt olduğunu, devleti yıkmak için özel konçuylar yetiştirip Türk Tanhularına gönderildiğini, özel eğitimli çaşıtları ülkeye sokmak istedikleri biliyordu. Düşmanlarımız aşağılık ırklardan olduğu halde nasıl soyculuk davası güdüyorsa bizde güdeceğiz. Kendimizi korumak için de gerekli.

Kimileri diyor ki: "hepimiz karıştık saf kan Türk yok." Bu bizi asimile etmek için uydurulmuş yalandır ve bir çeşit yıldırma politikasıdır. Tabiat melezliği yok eder. Türkiye'de herkes yabancılarla evlenmiyor. Ama sürekli ırklarla karışırsak o zaman yok oluruz. Koskoca Kanuni Sultan Süleyman gibi bir padişahı bile küçük düşüren, islav asıllı Hürremdir.

Turancılık ise; bütün Türklerin birleşme düşüncesidir. Dünyadaki bütün milletler, yabancı milletlerin hakimiyetinde kalmış olan urugdaşlarını kurtarma gayesi güderken, Türkler neden aynı ülkünün ardından koşmasın.
Dünyanın bütün Türkleri Türkiye 'yi kabe olarak görüyor. Türkiye' nin onları kurtaracağı hayali ile yaşıyor. Kerkük 'te küçük çocuklara büyükleri "şu dağın arkasında Türk askeri var, onlar gelip bizi kurtaracak " diyor. Bir örnekte Atsız Ata'nın yaşadığı olaydan verelim. Atsız Ata Fin Türklerinden bir genç kızla tanışmış, gümrükte ve başka yerlerde gördüğü güçlüklere rağmen Türkiyeyi çok sevmiş. Hepsi zengin ve boşluk içinde yaşadıkları halde, finlerin onlara çok iyi davranmalarına rağmen, Türkiye'ye gelmek istediklerini söylemiş. Finlerle asla evlenmediklerini ve en büyük korkularının Türkçeyi unutmak olduğunu söylemiş.
Görüldüğü gibi bütün Türkleri kurtarmak milli borcumuz ve hakkımızdır.
Turancılık, sadece Türklerin birleşmesi değil, daha geniş kapsamlıdır. Bizim Turancılığımız; Türkün tarihi vatanı olan ve çoğu hala Türkler le dolu olan ülkeleri bağımsızlığa ve Türkiye ile birliğe kavuşturmaktır.

TÜRKÇÜLÜK VE AHLAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin