Bölüm 27 (Siyonizm)

35 7 0
                                    

      Bu bölümde size siyonizmi ve yahudilerin hedeflerini anlatacağım.

    Siyonizm-siyon ibranice bir kelimedir. Kudüsün yakınlarında bir siyon dağı varmış, birde siyon kalesi varmış bu iki yeri ayırmak için siyonizm ismi kullanılmıştır.

     Tevratta bir çok ayette, israiloğullarından bahsederken siyon oğulları, siyon kızları diye bahsedilmektedir.

    Siyon, tüm kudüs şehrine, israil diyarına diye, atıfta bulunan (Kral Davut) döneminde bir düşünce haline gelmiş ve böylece ''siyonizm'' yahudi milliyetçiliğini  tanımlamak için kullanılmıştır.

   İşçi siyonizmi: Batı şeria ve gazzede bir filistin evleti kurulması yolundaki savunuculuğudur.

  Liberal siyonizm:İsrail siyonizminde serbest piyasa ilkelerini, demokrasiyi ve sözde insan haklarına bağlılığına(!) savunanlardan oluşuyor.

    Milliyetçi siyonizm:Jabotinski'nin önderliğinde revizyonist siyonistlerin içinden çıkmıştır. Revizyonistler, bir  '' yahudi devleti'' kurulmasının siyonizmin amaçlarından biri olduğunu reddetmişler ve 1935 yılında 'Dünya Siyonist Örgütünden' ayrılmışlardır.  Bu ayrılıştan sonra arap nüfusunu, yahudilerin toplu göçüne zorlamışlar, bölgedeki ingiliz çıkarlarını savunup, sonrasında filistinde bir yahudi ordusu kurulmasına karar vermişlerdir. Zaman içinde değişerek, israilde 1977 yılından bu yana bir çok hükümetin ana ortağı olan 'Likud partisine' dönüşmüşlerdir. Kurulan bu parti, israilin batı şeria ve Doğu Kudüste ki kontrolünü sağlarken, arap-israil anlaşmazlığında sert bir çizgi izlemişlerdir. 2005 yılında, Likud Partisi işgal altında ki topraklar üzerinde bir filistin devleti kurulması konusunda bölünmüş ve ''barış(!)'' görüşmelerinden yana tavır koyan bu parti üyeleri daha sonra Kadima Partisini kurmuştur.

    Dini Siyonizm:İlk filistin hahambaşısı olan (Haham Abraham Izak Kookve) ve oğlu , siyonizmin bazı din karşıtı olan görüşlerini reddettiklerinden ama birçok fikirlerinide beğendikleri için, bunu gelenekselleştirmeyi ve muazzam bir dine dönüştürmeyi değer görmüşlerdir.

       Onlara göre siyonizm, pozitif ideallerini kucaklamaya yarayacak, Ortadoks ve Laik yahudiler arasında bir köprü yapacaklardır. Bu yüzden bir ortadoks yahudilik kolu kurmayı amaçlamışlardır.

        Peki Siyonist ve Sİyonizm nedir?

  -filistin'de yahudiler için yeniden bir vatan kurulmasına destek veren uluslararası bir 'Siyasi yahusi hareketidir.'

  - Siyonizm yahudilerin ideali, ülküsüdür.

    Toparlarsak, yahudiler kendi devletlerini kurabilmek için ve siyonizmi öyle veya böyle dünyaya zorla kabul ettirmek için kendi içlerinde ''işçi-siyonizmi, Liberal-siyonizmi, Milliyetçi-siyonizmi ve Dini-siyonizmi '' diye ayrı ayrı örgütlenmişlerdir. 

     Ülkemizde yahudi taraftarlarını yok etmek, yahudilere hizmet edenlere fırsat vermemek için başımıza Türkçü hükümetler getirmeliyiz. Böyle zararlı akımlarla mücadele etmeliyiz. 

     Siyonizm yahudiye ve yahudilerin ülkülerine hizmettir. Böyle zehirli akımların tek ilacı 'TÜRKÇÜLÜKTÜR'

    Yahudi cesaret ödülü alan tayyip erdoğanı da artık yargılamak gerekir ve böyle ajanları başa getirmemek gerekir. (Tanrı Türk'ü Korusun!)

TÜRKÇÜLÜK VE AHLAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin