Bölüm 25 (Komünizm)

52 7 4
                                    

         Dışarıdan gelmeyen tek fikir Türkçülüktür. Türkçülük asırlara bakan bir davadır. Türkün var oluşundan beri savunduğumuz, uğruna oluk oluk kanlar akıttığımız bir ülküdür. Türk acunda tektir. Onlar bir Türk tektir. Yüzyıllardır bölmek için planlar yapan yağılarımız(düşmanlarımız), savaşla yenemeyeceklerini anladıkları için bir takım zehirli fikirleri ülkemize sokup taraftar toplamaktadırlar. Bunlardan biri de 'KOMÜNİZM' dir ve şüphesiz ki komünist; rus ajanlığı yapan, rusa hizmet eden kişiye denir. 

     150 yıl boyunca dünyaya kan kusturan komünist zulmün arkasında komünist ideolojilerin fikir dayanağı evrim teorisi vardır. Darwin 'Şiddet ve çatışma doğanın yasasıdır.'  sözüyle 100 milyon insanın ölümüne zemin hazırlamıştır. Komünizmin kurucuları Karl Marx ve Friedrich Engels  materyalist zihniyeti diyalektik adı verilen yöntemle açıklamaya çalıştılar.

      Diyalektif evrende tüm gelişmenin çatışma yoluyla gerçekleştiği varsaydılar. Marx ve Engels bu varsayıma göre dünya tarihini yorumlamaya kalktılar. Marx'a göre insanlık tarihi çatışmadan ibaretti. Mevcut çatışma işçiler ve kapitalistler arasında geçiyordu ve yakında işçiler ayaklanıp komünist bir devlet kuracaklardı. Toplumun tarih içinde belirli evrelerden geçtiğini ve bu evreleri belirleyen faktörün ekonomi olduğunu savunuyordu. Köle toplum feodal  topluma, feodal toplumda kapitalist topluma dönüştüğünü ve sonunda bir devrim ile sosyalist toplum kuracağı rüyaları kuruyordu.

      Kitle toplamak için bilimsel bir kılıf arıyorlardı ve amatör biyolog Darwinin Türlerin Kökeni adlı kitabı tamda onların tezlerine uyacak bir kitaptı.

     Darwinizm terörü doğal ve meşru görenlere bir zemin hazırlar. Çünkü Darwinizme göre şiddet, çatışma, kanlı mücadele doğanın kanunuydu. Yani Darwine göre kan dökülmesi, toplumlar arası kanlı mücadele doğru bişeydir. İşte komünistlerin, anarşistlerin fikir babası Darwindir ve bu felsefeyi desteklerler. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de Darwinizm eğitimi verilmektedir ve propagandası yapılmaktadır. Bu eğitimde Darwin teorileri anlatılmaktadır. Seksen öncesi komünistlerde bu felsefe çerçevesinde amaçları kanlı ihtilal yapmaktı. Eğitimde tez-antitez-sentez şeklinde evrenin diyalektik olarak üçe ayrıldığı anlatılır. Doğadaki herşeyin evrimleşmesi, doğanın diyalektiği, canlıların birbirlerinden türemesi, canlıların diyalektiği ve toplumların komünist toplum düzenine doğru gelişmesi de tarihin diyaleği olarak anlatılır.Materyalizmden bahsedilir. Nihayetinde amaçları marxist bir k*rt devleti kurmaktır. Sonraki safha ise gerilla! eğitimidir.  

      Bu eğitim sonucu gençler ateist ve toplumda son derece tehlikeli ölüm makineleri haline gelmektedir. Değerlerini yitiren, Tanrıya ve ölüm sonrasında sorgulanacağına inanmayan insan her türlü zalimliği ve ahlaksızlığı kolayca yapabilir. Bu nedenle komünizmin en temel ilkesi Allahsızlıktır. Hatta zulüm altındaki Türklere benliklerini yitirmesi için ilk olarak dinlerini yasak ederler ve ateistliği aşılarlar. Sonuç olarak; bu nedenle yaşlı-genç, çoluk-çoluk, kadın-erkekayırt etmeden kolayca 100 milyon insanın katline neden olmuşlardır. Darwine göre insanların aslında hayvan olduğunu o yüzden insan öldürmenin bir böceği öldürmek kadar kolay olduğunu telkin etmektedir. 

      Yaşanan katliamların, zulümlerin, terörün bölücülüğün, din ve devlet düşmanlığının arkasında Darwinizm ve materyalizmin eğitiminden geçmiş anarşistler vardır. Bu nedenle Komünizmin gerçek yüzü ortaya çıkarılmalı ve gençlerin beyinlerinin yıkanmasına engel olmalıyız.

    Gençlere "Büyük önderler" olarak yutturulan komünist liderlerin acımasızlığı, yüz milyon insanın canına mal oldu. Naziler bir soykırım politikasına rağmen, sadece 25 milyon insan katledebilmişlerdi. Komünistler ise 100 milyon insan öldürdüler.  Yani faşizmi kötüleyen komünistler bilmeliki Soykırımın, kanlı ihtilallerin baba fikri  komünizmdir.

     Şimdi gelelim komünist liderlerin soykırımına ve saçmalıklarına...

    Yıllar yılı "İnsanlığın hizmetinde" gösterilen, rusya tarihinde ilk kez genel oyla seçilen Lenin, Kurucu Meclis'i dağıttı ve bunu protesto için sokağa çıkan Meclis yanlılarının üzerine ateş açtırdı. Binlerce insan öldü. Ve rus demokrasisinin sembolik manadaki kalesi de böylece yok edildi. Meydanda tek parti, tek lider, tek fikir, tek doğru kaldı. Komünist önderlere göre, bütün bunlar "halkın iyiliği için" yapılıyordu. Sonunda cennet kurulacak ve dünya cennetinde herkes mutlu olacaktı! Tüm cinayetler cennete ulaşmanın aracıydı! Tüm ölümler ve acılar da ona yönelikti  Lenin çoktan bu yolu göstermişti: "Yoldaşlar, muhalefete hiç ihtiyacımız yok, şimdi bunun zamanı değil! Hangi yandan olursa olsun, muhalefetle değil, silahla tedavi edeceğiz." Komünistler, git gide bozulan ekonomiyi daha çok insan öldürerek düzelteceklerini düşündüler ve Rusya'da yüz binlerce insan katlettiler. Kırım halkını tümüyle vatanlarının dışına sürdüler...  

      Komünistler de, tıpkı faşistler gibi, kendilerinden saymadıklarını yok ederek gelişeceklerine inanmışlardı. Yine de komünist dünyanın en korkunç katliamları rus komünistleri tarafından değil, ç*n komünistleri tarafından gerçekleştirildi. Komünist ç*n yönetimi, bir çırpıda 10 milyon civarında Tibetli katletti.. Toprakların zorla kamulaştırıldığı 1959-1961 yılları arasında, 20 milyon "muhalif" öldürüldü.

      Tarımdan anlamayan Mao Zedung ile köy görmeden tarımsal arazilerde ekilecek
ürünü Pekin'deki yüksek duvarların gerisinde planlayan "uzman"ları yüzünden
gerileyen üretimin faturası, köylülere çıkarıldı. Yanlış plânlamadan dolayı
oluşan kıtlığın sorumlusu olarak görülen köylülerden 40 milyonu öldürüldü.
Bütün bu cinayetler işlenirken, komünist liderler, Pekin'deki
karargahlarında yeni sloganlar üretmekle meşguldüler. Onlara göre "Üç yıllık çaba ve mahrumiyet, bin yıllık mutluluk" getirecekti.
Birçok yazara göre, başını Mao'nun eşinin çektiği "Büyük Proleter Kültür
Devrimi" esnasında, ç*n'de bir milyon (üç milyon diyen de var) insan yok
edildi. Binlercesi işkenceden geçirildi.
Komünist Kızıl Khmer (Kamboçya) önderlerinin sloganı şuydu: "Kurduğumuz ülke
için bir milyon iyi devrimci yeterlidir; geri kalanına ihtiyacımız yoktur.
Bir düşmanımızı hayatta bırakmamak için, on dostumuzu öldürmeyi tercih
ederiz."  

      Sonuç olarak bu sapık ve saçma fikir sonucu :

SSCB: Yirmi milyon (Sadece 150 bini açlıktan ağaç kabuklarını yiyerek ölmüştür.)
Çin: Altmış beş milyon 
Vietnam: Bir milyon 
Kuzey Kore: İki milyon
Kamboçya: İki milyon 
Doğu Avrupa: Bir milyon
Latin Amerika: Yüz elli bin 
Afrika: Bir milyon yedi yüz bin 
Afganistan: Bir buçuk milyon kişi katledilmiştir.

      Ulu Önder Başkomutan Gazi Mustafa Kemal Atatürk komünizmin başını gördüğünüz yerde ezin demiştir. Ülkücüler sayesinde de ülkemizde komünizmin başı ezilmiştir. Ama geçmişin komünistleri şimdinin pkk sıdır ve en büyük iş birlikçileri sol örgütlerdir. Böyle zararlı ve sapık zihniyetten arınmak Türkçülükle olur. Bizim tek ilacımız Türkçülüktür. 

TÜRKÇÜLÜK VE AHLAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin