En büyük sorunlarımızdan biri de Kıbrıstır. Bugün ki hükümet Türkiye dışında ki toprak parçalarımızı boşvermiş, üstüne de Türkiye de 24 tane adayı bedavadan Yunanlıların eline bırakmış, topraklarımızı bir bir satmakta ve Devletimizin olan ne varsa dışarıya satıp özelleştirmiştir. Osmanlıdan beri güttüğümüz Kıbrıs politikasını boşvermiş yavru vatanı rumların eline vermiştir. Siyasi partiler buna sesini çıkartmamaktadır, çıkarları için birbirlerini yemektedirler.
Daha önceden de eski Dışişleri Bakanı Fuat Köprülü "Bizim için Kıbrıs meselesi diye bir konu yoktur." demişti. Görülen o ki Atatürkten sonra bir tane adam bu ülkenin başına geçmedi ve adam akıllı bir tane bakanımız olmadı.
Kıbrıs, Anadolunun bir parçasıdır ve kıyılarımıza yakın bulunan, askeri ve siyasi yönü çok büyük bir adadır. Uzun süre Türkiye'nin bir parçası olarak kalmıştır. Fakat bugün dörtte üçü rumdur ve Kıbrısta tarihi miras hakkımız vardır.
Kıbrıs bizim milli ve en haklı davamızdır. Kıbrıs yunanistan'a geçtiği zaman, Kıbrıs'ta rum hakimiyetinde bir devlet kurulduğu taktirde buradaki Türkler zamanla yok edilecektir.
Batı Kıyılarımıza kadar sokulup günün birinde mutlaka Türkiye'ye dönmesi gereken eski adalarımızdan sonra bir de güneyimizdeki Kıbrıs'ın yunanlaşması güneyde ki düşman üssü demektir.yunanistan ebedi barışmaz düşmanımızdır. Tarihte toplam 22 yıl barış içinde olmuşuz ve o da siyasi manevralardı. Kıbrıs yunanistan'a geçerse megalo idea bakımından kuvvetlenir biz ise topraklarımıza sahip çıkamadığımız için karamsar bir hal alırız, milli ruhumuz kaybolur ve Kıbrısla kalmaz pontus kapılarını aralamış oluruz nihayet Türkiye'yi de kaybederiz.
Kıbrıs asırlarca bizde kalmış bir ada. Hatayı nasıl almışsak, Kıbrıs'ı da alacağız. İsrail devleti kuruldu zaman bugün ki israil topraklarında ki yahudiler yüzde kaçtı? Bir milletin milli inancı yüksek olduktan sonra ülküsünün peşinde gider ve haklarını geri almasını bilir ve topraklarını yüzde yüz kendi milletiyle doldurur.
Kıbrıs Türkleri yıllardır süren ve kahramanca savunmaları ile anavatanla birleşmeye ne kadar istekli ve inançlı olduklarını ispat etmişlerdir. O kahramanları mükafatsız bırakmayacağız.
Bize öyle bir millet lazım ki hükümet istemese bile halk baskı yapıp zorlayacak. Hükümet basiretsizse al aşağı edecek. Sorun millette başlar. Millet doğru olursa yöneten de doğru olur.
Başka devletler ne derse desinler Kıbrıs Türktür ve bir gün topraklarımıza katıp bu sorunu çözmüş olacağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRKÇÜLÜK VE AHLAK
Não FicçãoYabancı kaynaklı olmayan tek fikir "TÜRKÇÜLÜK" tür. Türk milletini yobazlık, nurculuk, komünizm, arapçılık, kapitalizm gibi zararlı ve yabancı mikroplardan temizlemek istiyorsak sıkı sıkı Türklüğe sarılmalıyız.