Türkçülük, Türk milliyetçiliğinin adıdır. Türkçe'yi henüz öğrenememiş bir takım cahil Türkçü ne? Türk mü satıyorsunuz? Demektedir. Kelimenin sonunda ki - çü eki yerine göre; sevgi, taraftarlık, mensupluk gösteren bir ektir.
Türkçülük ülkümüzdür. Ülkü bir milletin manevi gıdasıdır. İnsanı hayvandan ayıran yegane şey "ülkü" dür. Ülküsüz millet yenilir, ezilir ve yok olur. Tıpkı Lidya'lılar gibi havanın azotuna karışırız.
Ulu Bilge Atsız'ın da dediği gibi: "Milletler ölebildikleri kadar yaşama hakkına sahiptirler."***
Peki Türkçülük nereden hangi kaynaktan geliyor?
1) Türk var olduğundan beri ve kökü çok eski olan Türk uruğunun şuur altında yüzyıllardan beri yaşayan milliyetçilik;
2) Tanzimat sonrası, Avrupa'daki milliyetçi hareket;
3) Devletimizin içinde ki yabancı milletlerin ihaneti;
4) Milletimizin 300 yıldır çektiği ve hala çekmekte olduğu sıkıntılardır.
Bunların harmanlanması ile oluşan "TÜRKÇÜLÜK" ortaya çıkmıştır.
Ülkümüz için, vatanın ve milletin şahsi çıkarlarını, mevkimizden ve herşeyden üstün tutmamız gerekir. Ülkü için ölümü göze almazsa, savaştan korkarsa, haksızlık karşısında susarsa o millet çürür ve yok olur.
Geçmişi veya milli ülküsü bulunmayan yok olur. Çok güçlü, çok sağlam, çok sert ve çok yürekli olmalıyız. Ve bunları yaparkende Türkçülük ülkümüze sıkı sıkı sarılmamız gerekiyor.
Türkçülük yüksek görev ahlakı ister. Türkçülük insanlık ister.
Öğretmen hiç bıkmadan usanmadan öğreticilik görevi yapıyorsa, komutan askerlerine sıkı bir eğitim yaptırıyorsa, memur rüşvet almadan mesai saati bitene kadar çalışıyorsa, mühendis ülkeyi daha ileriye taşımak için icatlar yapıyorsa, doktor herşeyden önce yurttaşlarımızın sağlığını düşünüyorsa ve bütün meslek grupları dalkavukluk yapmadan, rüşvet almadan, görevden kaytarmadan, birbirine caka satmadan, kaba davranmadan, alçak gönüllülük ile görevini yerine getiriyorsa, ülkümüzün verdiği sorumluluğu yerine getirmiş olur ve ülkemiz hızlı bir şekilde kalkınır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRKÇÜLÜK VE AHLAK
Non-FictionYabancı kaynaklı olmayan tek fikir "TÜRKÇÜLÜK" tür. Türk milletini yobazlık, nurculuk, komünizm, arapçılık, kapitalizm gibi zararlı ve yabancı mikroplardan temizlemek istiyorsak sıkı sıkı Türklüğe sarılmalıyız.