Bölüm 16 (Moskof)

42 8 1
                                    

          rusya'da Türk kökenli halkların dört bölgede yoğunlaştığı görülmektedir. 

 1-Volga çevresi

 2-Kafkas bölgesi 

 3-Sibirya  

4-Altay çevresidir.

          rusya federasyonu içinde yaşayan Türk halkları ve sıralaması, rusya federasyonu'nda yaşayan toplam nüfusun %8.6'sını Türk halkları oluşturmaktadır. Bu oran 12, 2 milyon insana tekabül etmektedir. Bu nüfusun yaklaşık %50'sini Tatarlar oluşturmaktadır. 

          Kazak, Özbek, Azer, Kırgız ve Türkmenler Tanrı'ya şükür bağımsızlıklarını kazanmışlardır.  Fakat, Tatar, Başkurt, Çuvaş, Karakalpak, Oyrat, Hakaslar ve daha çok küçükidari bölgelerde yaşayan, Yakut, Balkar, Karaçay, Nogay, Kumuk, Altaylı gibi Türkler hep oradadır.

        Hepsine ayrı tarihler uydurulan, ayrı ayrı isimler verilen , paramparça edilen bu Türkler, büyük maziden ve büyük milletten gelmenin verdiği kuvvetle Moskof baskısına başarıyla karşı koymaktadır. Aralarında asimile olanlar olduysa bile onlarda Türkçülük ateşiyle beraber özlerine döneceklerdir. Dünyada ki Bütün esaret altında ki Türkler Türkiye'nin yakacağı tek bir fitili beklemektedirler.  Ruslar eski zamanlarda  çeşitli ve insan dışı işkencelerle Türkleri asimile etmeye çalışmışsada başarılı olamadılar, olamayacaklarda! Oradaki soydaşlarımız direniyorlar!

TÜRKÇÜLÜK VE AHLAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin