Po tym wydarzeniu byłam roztrzęsiona. Na szczęście przyjechał do mnie Jaden. I sprawił mi niezłą niespodziankę.
-Kochanie zbliżają się twoje 19 urodziny więc mam coś dla Ciebie.
-Ohh Jaden nie musiałeś! ♥
-To będzie bomba! Kupiłem dom!
-CO TY ŻARTUJESZ?!
-Nie ;*
-Ale skąd miałeś w ogóle pieniądze?
-Znalazłem jakieś 3 miesiące temu prace.
-O mój Boże ! Kochanie!! Czemu nic nie mówiłeś.
-To bardzo opłacalna praca ale nie była pewna. Tydzień temu szef kazał podpisać mi umowę! Dostałem ponad 2 koła za tydzień roboty! No i tak przez te 3 miesiące zarobiłem ponad 30 tysięcy bo narazie jest ogromny ruch i szef dał mi więcej za to że byłem w weekend. Ale stawka powoli będzię maleć. Od razu kupiłem ten dom gdy tylko go zobaczyłem. Jeszcze moja rodzina pomogła mi na dobry początek.
-O MATKOO! KOCHAM CIĘ!
-Ja Ciebie też! Choodź! Jedziemy oglądać!
Pojechaliśmy do Waytonn miasta położonego jakieś 18-20 km od naszych domów. Obejrzeliśmy dom. Był przepiękny
Na koniec Jaden pokazał mi też pokój niespodziankę.
-Co to? Czyj to pokój?- Spytałam
- Widzisz.. Pamiętasz jak wspominałaś o dziecku? Myślę że byłbym gotowy.
-Naprawdę? - !!
-Tak
-Jesteś najcudowniejszy. A nasz skarbek będzie czuł się tu cudownie.
Pokój był narazie pusty ale wyglądał wspaniale.
-Kiedy możemy się tu wprowadzić?
-Już od teraz!
Pojechałam do domu.
-Mamo, Sky... Muszę wam coś powiedzieć. Jaden kupił dom. Wyprowadzam się.
Mama chwilę nic nie mówiła.
-Spodziewałam się tego kochanie.Dlatego przygotowałam to. Mama wręczyła mi kopertę. Były w niej pieniądze. Dużo pieniędzy.
-Mamo ile tego tu jest?!
-To ode mnie i Sky. Na dobry początek aby wystarczyło ci na długo.
- Ale to za dużo! Ile tu jest? 100 tysięcy?
-200 tysięcy kochanie
-MAMO! NIE MOGĘ..
-MOŻESZ. To za ojca. Zbieram je dla Ciebie odkąd ojciec się zmienił.
-Ja.. ja tak strasznie dziękuję ♥ Żegnajcie kochani. Sky mieszkamy teraz blisko siebie! Możemy się odwiedzAĆ ;*
-Dobrze tylko że na najbliższe 3 tygodnie jadę z Tylerem na wakacje na Grancanarię.
- Woow to brawo ;) Wysyłaj zdjęcia ;*
Stanęłam w drzwiach z walizkami. Popatrzyam na mamę i siostrę. Nagle do pokoju wszedł tata.
-Wyprowadzasz się?!
Nie powiedziałam nic. Popatrzyłam na niego wkurzona. Wyszłam.
Gdy dojechałam do domu czekał tam na mnie Jaden. Obydwoje byliśmy gotowi. Chcieliśmy dziecko. To była najwspanialsza noc w moim życiu. Rano dostałam jeszcze wiadomość na fb od Sky.
CZYTASZ
Ucieknijmy - Tom 1
RomanceKrótka historia miłosna którą każda nastolatka pragnęła by przeżyć. Nikt ich nie akceptuję poza nimi samymi. Czy dojdą do porozumienia? Czy wszystko potoczy się zgodnie z ich planami? Dowiecie się tego czytając pierwszy tom mojej książki.