Liseliler nasıl hayat sürer? Hayır, hayır ben wattpad ki hayattan bahsetmiyorum ben gerçekteki olan dünyadan bahsediyorum. Gerçek liseliler yani en azından ben evden okula okuldan eve taktiğini uygularım.
Kankam Aylin beni genelde inek kız olarak tanımlar ama ders çalışmanın nesi ineklik. Benim hayatımda ne adrenalin var ne bir aksiyon. Sıkıcı mı sıkıcı bir haftasonundayım. Tek yaptığım şey şu anda elimdeki telefondan kitap okumak. Doğru tahmin wattpaddeyim.
Wattpad de çoğu kitapta karşılaştığımız durumlar var. Mesela bir örnek, yardımcı oyuncuları bilirsiniz değil mi? Bir kaç bölümlük oynayan iyi rolünde kötü rolünde oynayan Kişiler. Peki kötü karakter nasıl olur?
Mafya olabilir. Katil olabilir ama ben bunlardan bahsetmiyorum. Ben aşk acısı çekenlerden bahsediyorum. Hani bir kız vardır. Asıl kız, baş karakter...
O kız bir gün kötü bir çocuğa aşık olur,soğuk bir çocuğa. Çocuk duygularını belli etmese de bir kaç bölüm sonra o da sevdiğini anlar. İkisi birbirlerine aşkla bakarken kıza iyi bir çocuk daha aşık olur. İşte benim bahsettiğim bu.
Benim bahsettiğim aslında iyi olan ama kız onu sevmediği için kötü olan karakter. Hani kötü çocuklar yaparlar ya aldatırlar, bağırırlar, umursamazlar, ağlatırlar. Belkide o ara yardımcı karakterin tek suçu sevmek olur. Sevmek basit bir kelime değil mi?
Ben duygusalı sevmem o yüzden burada kesiyorum. Bugün pazar belkide benim son boş günüm. Hafta içi pek Wattpad'e giremediğim için hazır fırsat bu fırsat diyip wattpad'e girdim. Güzel bir hikaye bulup okumaya başladım. Yine aynı şeye gelmem benim acı dolu bir dramım olurken annemin aşağıdan bana ekmek al demesi ayrı bir dram
Sizinde hiç işlerden kaçmak için odanıza kaçtığınız oluyor mu? Bana hiç sormayın zaten bu yüzden hep odamdayım, hiç kınamayın durumu görüyorsunuz. İnsan hoşgeldin kızım falan der ama bizde merhaba demek zaten " sonunda odandan çıkmışsın bari bir işe yara ve ekmek al" demektir.😐
Odamdan çıkıp merdivenlerden aşağı indiğimde annemin hala bana karşı homurdandığı fark ettim. "Ekmek varmış" diyip işine geri döndü. Hayatım dramlarla dolu benim ya!
Anneme trip atarak merdivenlere yöneldim. Odamın önüme geldiğimde kapıyı açıp odama girdim. İlk iş olarak yine telefonuma sarıldım. Size katılıyorum benim de telefondan başka yaptığım bir şey Yok yahu!?
Mesaj kısmına girerek Aylin'e mesaj attım. Aylin benim kankamdır. Kendisi benim gibi inek değildir. Ders dinlemez onun İÇİN ders demek uyku demektir.
"Kanka canım sıkılıyor ya, gelsen ya bize?"
"Olmaz kankacım çünkü işim var başka sefere artık?!"
"Yarın okula bari erken gel annem beni erken kaldırıyor sıra oturmaktan ağaç olup kök salıyorum lan" demişmiydim çok kibarım diye.
"Bakarız?!"
"Bakarızmış hıh, bende sana okulda iyi bir bakarım"
"Tamam lan kapat"
Telefonu kapattığımda Aylin'in okula erken gelmesi için dua ediyordum. Yalnız olmayı sevmiyorum. Sorun olduğu zaman tek başıma karşı gelemiyorum belki bu yüzdendir.Aylin benim her zaman meleğim olmuştur. Birbirimize karşı lanlı konuşsak da biz birbirimizi çok seviyoruz. Hayatımız zaten sorunlu bir hayat değil sadece bir sorun ile karşılaştığımda korkuyor olabilirim o kadar.
Dedim ya duygusalı sevmiyorum siz bilin ki biz birbirimizi çok seviyoruz ama yarın gelmezse ortada sevecek bir Aylin kalmayacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASIL KIZ
ChickLitWattpad kitaplarında genelde hep nolur? Asıl kız soğuk bir çocuğa yani WATTPADİN NAMIDEĞER KÖRÜ ÇOCUĞUNA aşık olur,sonra o çocukta ona... Okulda da kıza biri aşık olur, ama kız onu sevmez, o asıl çocuğu sever,Büyük bir aşk değil mi? Hep böyle olmaz...