👨🏻‍🎓BÖLÜM12👨🏻‍🎓

69 5 6
                                    

Allah'ım dersin bitmesine sadece beş dakika kalmıştı. Neden istemediğim zaman dersler erken bitiyordu ki anlamıyorum?! Aylin'e baktım. Ama bizim Aylin beni şaşırtacak bir şey yapıyordu. Ders dinliyordu? Kıyamet kopucak dikkat?! Doğukan desen zaten o hep ders dinlediği için şaşırılacak bir yön yoktu onun bakımından. Ama Mete o sadece bana bakıyordu. O da bir şeyleri anlamış olmalıydı.

    Hayır yani benim bir şey yapmam lazım. Şu halime bakın ya resmen yenilmek için plan yapıyorum?! Halime acıyorum. Şimdi şu kapıdan fransisco lachowski girse şaşırmam. Şu son zamanlarda başıma neler geldi. Şaka gibi?!

      Zilin çalmasıyla hemen kendime geldim. Nolursa olsun yenilmeliydim. Bir de yenersem her şey daha kötü olucaktı,biliyorum. Okulda bu sefer "okulun korkulu rüyası olan çetenin lideri Barış'ı yenen kız olarak anılcaktım" Ayrıca neden Barış'ın böyle bir şey yaptığını anlamıyordum. İtibarını zedeleyecekti bana yenilerek. Ah be Barış neler açtın başıma?! Yenilsem ayrı yenilmesem ayrı?!

      Beklenen an zil çaldı.öAylin'e kaş göz işareti yapıp yola koyuldum. Bahçeye çıktım. Hemen kantine gidip kendime su aldıktan sonra bizim grubun yanına gittim. Bir şey konuşuyorlardı ama ben gelince sustular. Benimde zaten işim vardı daha sonra sorguya çekerdim artık! Hemen elimdeki su şişesinden içtikten sonra Aylin'e verip basketbol sahasına doğru gitmeye başladım. Barış elinde top sektiriyordu. Ben gelince topu sektirmeyi bırakıp bana döndü.

    Kısa bir süre sırıttıktan sonra topu bana attı. Sanırım bu sen başla demek oluyordu. Bende topu tutup ona attım. İnat değilmiydi ya?! Görür o sinir etmek neymiş göstericem ben ona?! Hayır bir de anlamıyorum bu çocuk ne kadar da zeki?! Her şeyi anlıyo?! İnek kız olamaya geri dönme planım vardı anladı?! Şimdi bilerek yenilecektim onu da anladı?! Hayır yani benim üzüldüğüm nokta bu çocuk bu okulda harcanıyor?! Çocukta Einstein beyni var?!

      Topu ona geri attığıma şaşırsa da sanırım bozuntuya vermedi. Çünkü şu anda bütün okul dört gözle buraya bakıyordu. Şaşırmış tanımadığım çift gözlere göz gezdirirken tanıdığım çift sinirli gözlerle karşılaştım. Al işte o da anlamıştı sıkıştığımı?! En kötüsü ise Napıcağımı bilmiyordum?!

     Anlamasın veya anladığının yanlış olduğunu sansın diye rol mü yapsam? Evet evet öyle yapıyım. Şu anlık tek aklıma gelen fikir bu yani? Bilerek topu ondan almaya ve topu atmaya çalıştım. O ise yaptığım her şeye sırıtıyordu?! Yemiyordu işte yemiyordu?! O da topu aldı ve basket attı. Ben içimden halay çekerken yuu sesleri gelmeye başladı. Dikkatlice olanları izlerken topun benim potama değil kendi potasına attığını gördüm. Yani top benim potamın tarafında olması gerekirken onun potasının altındaydı.

      Tabi okuldakiler yağcılık yapıp popüler tarafı tuttukları için itiraz etmeye başlamışlardı bile. Oh,oh itiraz edin yağcılar işime gelir. Tek kaşım imayla kalkmış Barış'a bakarken sayılmasın diye o beni şaşırtacak bir şey yaptı ve herkesi korkutacak bir bakış attı etraftakilere. Tabi hepsi hemen sustu. Bir an üzülsem mi sevinsem mi bilemedim???

     Evet şu ana kadar resmen beleşe kazanıyordum. İçimden heyecansız slow bir oley çıktı. Bir an kendime küfür savurdum. Artık nasıl yaptıysam siz düşünün?! Top onda olduğu için almaya çalıştım. Belki hala küçücük bir umudum vardır diye şu bana inanma konusuna. Ama arkadaş yemiyor ya?! Çocuk resmen dedektif.

      Topu havaya kaldırdı. Tabi beyefendi direk gibi olduğu için. Hey?! Tabiki de benim boyum kısa değil ama şöyle düşünün yanınızda bir sokak lambası var. Ne kadar uzun olursanız olun fayda etmiyor?! Bende parmak uçlarımda zıplamaya başladım. En azından buna inanır değil mi? Ama olan şey yüzünden pişman oldum. Bilerek topu kendi potasına doğru tutmuştu. Ben topu almaya çalışırken de sanki ben dokunmuşum da potaya uçmuş görünümü verdi. Seni çakal?! Anasının akıllı kuzusu bir sen misin? Ve işte durum.

      3-1. Zilin çalmasıyla beynimden vurulmuşa döndüm. Ve işte benim hüzünlü bir o kadar da acı sonum. Ben kazanırım Barış kaybeder. The end perde kapanır. Nasıl ya nasıl? Barış'a baktım. Sadece sırıtıyordu. Hadi ama senin şu anda boğaya dönmen ve itibarını zedelediğim için bana intikam planları kurman gerekiyordu. Topu bir kaç kere daha sektirdi daha sonra ise eliyle anlamadığım bir işaret yaptı. Sanırım bu işaret onların gruba özeldi çünkü bu işareti yapar yapmaz bütün çete arkasına toplandı ve beraber okula girdiler. E yuh yani?! Şimdi bir de bunlar derslere mi gireceklerdi?

      Ben bunları düşünürken birden havalanmamla neye uğradığımı şaşırdım. Allah'ım yoksa sen bana uçma gücü falan mı verdin maçı kazandığım için. Yaşasın uçuyorum hayallerim gerçek oldu. Tabi bu düşüncelerimi biri bozmasaydı daha iyiydi ama olsundu.

"hayır Allah sana uçma gücü falan vermedi. Sadece daha fazla ortada kalma diye seni omzuma aldım."

"sen benim düşüncelerimi falan mı okuyorsun Mete?"

"hayır düşüncelerini okumuyorum. Sadece konu sen olunca insan en fazla ne kadar mal bir şey düşünebilir? Diye düşünüyorsun o kadar,"

"hadi canım o kadar mı?"

"o kadar."

"artık beni indirsen? Zaten hayallerimin içine de ettin! Bari insan biraz çaktırmaz da ben de az da olsa sevinirim be insafsız?!"

      Tabi hemen beni yere attı! Öküz ya bu çocuk, son anda dengemi kurdum ve sınıftan içeri girdim. Arkamdan sırıttığını biliyordum. Bunlar beni öldürücek?! Tabi Aylinler hiç oyalanmadan sınıfa geldikleri için bizi bekliyorlardı. Hayat onlara güzel valla! Bende hemen koşar adımlarla Aylin'in yanına oturdum. Bana anlamsız anlamsız bakarken ben sadece sırıtıp önüme döndüm.
  

      Mert hemen arkamda ki Doğukan'ın yanına geçerken bir anda yanımda durdu. Eğildi,niye eğildi ki bu çocuk şimdi. Hayır anlamıyorum o şişe çevirmece den sonra bu hale geldi çocuk. Artık Kankam gibi davranmıyor sanki,sanki şey işte onun gibi davranıyor. Anladınız siz?

"bu arada ben öküz de değilim"

     Hayır bu çocuk müneccin falan mı? Ben onun suratına bakıp bunları düşünürken o bir bomba daha patlattı.

"hayır müneccin de değilim. Ama gözlerin her şeyi ele veriyor be ışığım!"

     Işığım??? Bu neydi şimdi. Ayrıca gözlerim ne anlatıyor bir bana da söylese?! Oğlum ben bile bilmiyorum. Bu çocuk gözce falan mı biliyor? Biliyorum çok saçma oldu! Allah'ım benim psikolojim bozuldu galiba, gözce nedir kardeşim?

      Sınıfa hocanın girmesiyle düşüncelerimden sıyrıldım. Ve ayağa kalktım. Bu arada kapı birden bile açıldı. Yuh hayvan kapıyı kıraydın! Demek istesem de diyemedim çünkü, çünküsü Barış ve çetesine bunu demek için önce kahvaltıda yürek yiyip öyle gelmeniz gerekiyor. Ve ben bu sabah yürek yemedim ben almayayım teşekkürler 😊

      Tabi benimle aynı düşüncede olan bir sınıf,bir okul,bir müdür ve öğretmenler var. Yalnız değilim yani?! Hoca da bunu bildiğinden zaten hiç bir şey olmamış gibi işine geri koyuldu. Şu wattpad'deki kötü çocuklar gibi olsak hayat ne kadar güzel olur değil mi?

     Valla ben hiç okula gelmeye bile tenezzül etmezdim. Evde bütün gün zıbarırdım. Var mı zıbarmaktan daha güzel bir şey? Tabiki de Yok, var mı benle aynı fikirde olan?! Yani ben ve ben olmak.
Derse dönersek eğer şu cümlelerle anlatayım;
-boş boş ders anlatan bir öğretmen
-öğretmenin anlattıklarını dinlemeyen bir sınıf
-Doğukan'ın sadece not aldığı
-Barış'ın herkese ölümcül bakışlar yolladığı
-Mete'nin ona sinirle baktığı(Barış'a)
-bana sinirle bakan bir Melis'in olduğu
-yanımda uyuyan Aylin'in olduğu
-ve her zamanki benliğimi yapıp inek kız olup dersi dinleyen bir ben?!

    İNSAN DAHA NE İSTER Kİ?! HADİ BAKALIM GAZAMIZ MÜBAREK OLSUN. BENDEN SÖYLEMESİ SANIRIM ÜÇÜNCÜ DÜNYA SAVAŞI BİZİM OKULDA ÇIKICAK😛😛😛




*****UMARIM BEĞENİRSİNİZ. BAŞKA BİR BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE. BEĞENMEYİ UNUTMAYIN😊*****

ASIL KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin