Yanağına yaklaştım. heyecandan ölcektim o ise hiç bir tepki vermiyordu. Burada bir tek ben mi heyecanlanıyordum? Hala yere bakıyordu ya. Donmuş gibiydi. Tam yanağını öpüyordum ki NE?! Diyip kafasını döndürmesiyle, olamaz olamaz dudağını öptüm. Durun ben onun dudağını mı öpmüştüm. Kendimi bir hışımla geri çektim. Doğukan ve Aylin şaşkın gözlerle bize bakarken ben sadece Mete'ye bakıyordum.
Çünkü onun vericeği tepkiyi merak ediyordum. Ama o sadece yere bakıyordu yine!? Allah'ım sanki kasedi başa sarmıştık. Önüne geçtim ve elimi sallamaya başladım. Bir kaç kere silkelendikten sonra kendine geldi. Hele şükür!?
Hiçkimse konuşmuyordu. Bu sessizliği hiç sevmemiştim. Aylin'e sinirle gözlerle bakmaya başladım o ise bana üzgün gözlerle bakıyordu. Ama ben bunu önemsemiyordum çünkü aklım hala o andaydı. Neden unutamamıştım? Önemsizse unutmam gerekmiyormuydu? Unutmam lazımdı hemen Aylin'le konuşmaya başladım.
Kafamı dağıtmam lazımdı çünkü konuşmamızın arasında özür diliyip diliyip duruyordu. Sorun değil diyip bitirmesini salladım. Ben unutmaya çalışıyorum hala aklıma getiriyor kıza bak ya?!Doğukan'da saolsun hemen bana yardım etti ve maç sohbeti açtı. Böylece Mete'de konuşmaya başladı. Biz Aylin'le konuşurken o da Doğukan'la konuşuyordu. Annemin aşağıdan bizi çağırmasıyla Aylin'le beraber aşağı indik ve herkesle vedalaştım. Ama Mete hemen başıyla selam verip Doğukan'ıda çekip yukarı çıktı.
Bundan sonra böyle mi olucaktı. Annem ben ve Aylin yola çıktık. Aylin kısa bir süre sonra ayrıldı. Annemle kaldık. Ben hala olanları düşünüyordum. Bundan sonra benimle konuşmicak mıydı? Eskisi gibi olamayacak mıydık? Tam herşey iyiye döndü derken olanlara bak! Zaten suç bende.
Ne diye istersin ki şişe çevirmece oynamayı. Ah mal kafam ya!? Ya bir daha benimle konuşmazsa,alt tarafı öpüşmüştük!? Alt tarafı mı resmen ölünecek şey bu?! Keşke hemen geri çekilseydim. Zaten hemen çekilmiştim ama olan olmuştu. Suç onda neden başını çevirmişti ki!?"kızım ne hala dışarıda dikiliyorsun? Gelsene içeri."
"
pardon anne dalmışım ya!""neye daldın acaba? Oraya gittiğimizden beri bir tuhafsın,"
"Aylin'le biraz tartıştık da boşver anne!"
Şu anlık en iyi bahane buydu. Anneme herşeyi söyleyemezdim herhalde. Annemin imayla kalkan kaşı benim bu bahanemle geri inmişti annem içeri girerken bende hemen ayakkabılarımı çıkardım ve içeri geçtim. Hızlı bir biçimde yukarı odama çıktım. Pijamalarımı giydikten sonra yatağa girdim. Ve olanları düşünmeye başladım.
Eskiye dönmemiz için elimden geleni yapacaktım. Bu yüzden rahat bir uyku çekmeliydim. Evet evet! Tek ihtiyacım rahat bir uyku?!METE'NİN AĞZINDAN🙇🏻
Aylin'in Mete'yi öp demesiyle donup kalmıştım. Çünkü ben onu seviyordum. Biraz geç fark etmiştim ama olsundu. Barış'tan kıskanmaya başladığımda fark etmiştim. Birde mal kafam yüzümü çevirmiştim o anda!? Napıyım,sanki bilincim kapanmıştı tam o anda kendime gelmiştim onda da gelmez olaydım!? Pek göz göze gelmemek için hemen vedalaşıp odama çıkmıştım Doğukan'ı da alıp. Zaten kısa bir süre sonra Doğukan'da gitmişti. Unutmam lazımdı.Eminim ki o unutmuştur. Liseli aşıklar gibi olmak istemiyorum ama öyleyim. Eskisi gibi dost olmak İÇİN tek yapmam gereken relax olmak ve sanırım enerji. Bunun için şu anda tek ihtiyacım olan uyumak uyku!? Pijamalarımı giyip hemen yatağa yattım ve gözlerimi kapattım. Yarın inşallah herşey eskiye dönerdi.
SABAH⏰⏰⏰(özge'nin AĞZINDAN)
Sabah alarmın çalmasıyla uyandım. Lanet alarm?! Hızlı bir biçimde yataktan kalktım ve üstümü değiştirip aşağı indim. Hiç konuşmadan kahvaltımı yapıp evden çıktım. Yolda Mete'yi görmeyi beklemiyordum. Daha sonra sekiz köşeli jetonum Yeni düştü. Bizim yan komşumuzdu!? Yanıma yaklaştı ve konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASIL KIZ
Chick-LitWattpad kitaplarında genelde hep nolur? Asıl kız soğuk bir çocuğa yani WATTPADİN NAMIDEĞER KÖRÜ ÇOCUĞUNA aşık olur,sonra o çocukta ona... Okulda da kıza biri aşık olur, ama kız onu sevmez, o asıl çocuğu sever,Büyük bir aşk değil mi? Hep böyle olmaz...