💧BÖLÜM8💧

87 9 4
                                    

İkimizde konuşmuyorduk,sanırım o da ne diyeceğini bilmiyordu. Arada sadece göz göze geliyorduk. O da bazı şeyleri biliyordu ama sanırım bana açıklayamıyordu. Ama bu akşam herşeyi açıklayıp rahatlayacaktım. En azından olanları bilsin ki beni yanımda olsun o zaten benim ondan sır saklamamı sevmez.

        Evin önüne gelince zile bastım ve annemin kapıyı açmasını bekledim. Annem kapıyı açıp bizim geçmemizi bekledi. Hemen Aylin'le odama çıktık. Onun burada kıyafetleri vardı zaten. Bazen bizde kaldığı için hep burda dururdu bu kıyafetler. Hemen ona verdim,o da banyoya geçip üstünü değiştirmeye gitti. Bende hemen üstümü değiştirip onu bekledim.

      O da banyodan çıktıktan sonra beraber yemek yemeye indik. Masaya oturup yemeğimizi yemeye başladık. Odama çıkıp hemen kitaplarımızı açtık ve çalışmaya başladık en zor ders Matematik den sınavımız vardı. Gece 10'a kadar çalıştık. Beynimiz yanmıştı ama buna değicekti.

        Şimdi en eğlenceli kısıma geçmiştik. Şarkı açıp dans etmeye başladık. Annem gelir gelmez yatmıştı o yüzden fazla ses çıkarmamaya dikkat ediyorduk. Baya bir dans ettikten sonra kendimizi sırt üstü yatağa attık. Çok yorulmuştuk. Bir süre ikimizde tavana baktık. Tavana bakarken aklıma Doğukan'dan aldığım defter geldi. Lanet olsun!? Herşeye çalışmıştık ama o notlardakini unutmuştuk.

       Yataktan bir hışımla kalktım. Koşarak çantama uçtum ve defteri çıkardım. Aylin'e defteri sallayarak gösterdim. Anlamış olucak ki gözleri büyüyerek deftere baktı. İşte ayvayı yendiğimiz o an! Siz olsanız ne yapardınız!? Aylin bayağa uykulu gözüküyordu. İşte kardeşlik yapmanın tam zamanı çünkü ben derste uyuduğum için uykum yoktu!?

"Aylin hadi yat ben çalışıp yarın sana kopya veririm,"

"ciddi olamazsın?"

"eğer hemen yatmazsan kararımı değiştiricem "

      Tabi bunu derdemez hemen yorganı üstüne çekip yattı. Bende yere uzandım ve kendi defterimi çıkardım. Yazmadığım kısmı açıp yazmaya başladım. Kısa bir süre sonra bitti. Diğer sayfaya geçtiğimde ne göreyim, ne göreyim iyi dersiniz?

        Bir kalp çizilmişti ve içinde Aylin yazıyordu. Bu demek oluyorki Doğukan Aylin'e mi aşıktı? Ya başka bir Aylinse? Olur olur. Daha şimdi karar vermek için erken. Ama davranışlarını kontrol edebilirim. Yüzüme sinsi bir gülüş yerleştirdim daha sonra gecenin yarısında olduğumuz ve bu konulara çalışmadığımız aklıma gelince hemen kendimi toparlayıp yazmaya devam ettim. Konuyu bitirip çalıştığımda git gide göz kapaklarım ağırlaşmaya başlamıştı. Bende hemen teslim oldum,gerisi karanlık.

SABAH⏰⏰⏰

       Sabah alarmın sesiyle yerimden fırladım. Olamaz yerde mi uyumuştum. Hemen toparlanıp banyoya gittim. Çıktıktan sonra üstümü giyinmeye başladım. Koşarak yatağa gittim ve Aylin'i uyandırmaya çalıştım. Çalıştım çünkü hanımefendinin uykusu ağır yanında zurna davul çalsam uyanmaz. Koşar adımlarla mutfağa gittim ve bir bardak su alıp odama geri döndüm.

       Hiç acımadan bir hışımla döktüm bardağı. Tabi Aylin'in yataktan imdat diye bağırmasıyla yorgana takılıp yere düştü. Ben yanında kahkaha atarken o bana öldürücü bakışlar atıyordu. Elime saati aldım ve sallamaya başladım. Saati görür görmez yerden bir hışımla kalktı ve kıyafetlerini alıp banyoya koştu.

      Bende aşağıya kahvaltıya indim. Kısa bir süre sonra Aylin'de gelmişti. Hemen oturup kahvaltımızı ettik. Daha sonra okula doğru yol aldık. Aylin'e baktığımda o da bana bakıyordu. Ne der gibi kafamı salladım. O da böyle anlaşamayacağımızı anlamış olucak ki konuşmaya başladı.

ASIL KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin