Gözlerimi açmamla karşımda Mete'yi görmeyi tabiki beklemiyordum. İnsan bide kalkar, hala üstümde. Allah'ım rahat geldi herhalde.
"rahat mı geldi?"
"anlamadım"
"kalk lan üstümden!"
Bir an da Mete'nin üstümden alınmasıyla tabiki şaştım. Daha sonra ise karşımda Barış'ı görmemle bir daha şaşırdım. Resmen Mete'yi ensesinden tutmuş kaldırıyordu. Mete ise ona saydırıyordu. Bir anda Mete'nin Barış'a yumruk atmasıyla ağzımdan bir çığlık kaçtı. Kimse sanırım beklemiyordu Mete'den böyle bir hareket.Barış bir kaç adım geriledikten sonra kendini toparladı ve Mete'nin üstüne gelmeye başladı. Yumruk atıcaktı tabi ben Mete'yi çekmeseydim. Bunu neden yaptığımı sormayın, çünkü bende bilmiyorum. Arkamda ki bağırışlara aldırmadan onu sınıftan çıkardım. Ve kantinin oraya götürdüm. Masaya oturtturdum. Gözü morarmıştı.
"iyi misin?"
"iyiyim, saol"
Daha fazla konuşmamam gerekiyordu sanırım. Acaba neden kavga etmişlerdi. Ve sorun şu ki hem Aylin'i yalnız bırakmıştım bu da yetmezmiş gibi derse girmemiştim. Sakın bana sövmeyin, ben inek bir kızım taam mı?Tam neden kavga ettiklerini soracaktım ki kantine inen barış ve çetesiyle sustum. Gelip tam çaprazımızdaki masaya oturdular. Şimdi benim şaşırdığım yer dersle alakadar olmadıkları halde neden sınıfa gelmişlerdi birde ders başlayacağı zaman?
Gidip su alsam iyi olacaktı sanırım, kalkıp kantine gittim gitmez olaydım. Tabikide yolumun Barış'la kesilceğini bilemezdim
"çekilir misin?"
"hayır,neden ona yardım ediyorsun?"
"sa-na-ne!? Ne hesap soruyorsun
"canım istiyor?"
"canın istediği için herşeyi yapamazsın çekil su alıcam😒"
Bir anda çekilmesi tabikide beni şaşırtmıştı. Neyse şaşırılacak vakit değildi. Hemen su alıp, masaya döndüm ve suyu Mete'ye uzattım. Suyu içtikten sonra bana döndü. Ve konuşmaya başladı."
"sen benim yüzünden derse geç kaldın, istersen derse git?"
"yok bir dersten bir şey olmaz zaten Aylin var o bana verir notları ayrıca dersin bitmesine az kaldı.
"sen bilirsin"
"bir şey sorabilir miyim?"
"sor?"
"neden kavga ettiniz?"
"oturduğum yere oturmak istiyormuş yani o kadar da boş yer vardı, bende başka yere geç"deyince işte sonuç dedi yüzünü göstererek
"zil çalsın sınıfa gidelim,bu çetelere hiç bulaşılmaz zaten senin oturduğun yerde Aylin'in yeriydi, arkalara geçelim sorun olmazsa?"
"yok canım ne sorunu" diyip hafif tebessüm etti. Aslında onunla sanırım tartışmadan ilk konuşmamızdı. İlk defa ona sinir olmadım. Kısa bir süre sonra zil çaldı ve herkes kantine doluşmaya başladı. Bizde bu fırsattan istifaden hemen sınıfa koştuk. Sorun şu ki, sıramızda başkasının eşyaları vardı.
Asıl şaşırdığımız ise eşyaların sahibi şu anda Mete'nin yerinde oturuyordu. Bu çocuk buraya ne ara gelip oturmuştu. Tabi üstüme Aylin'in oturmasıyla şaşmamız uzun sürmemişti. Yha inanabiliyor musunuz? Barış bizim sırada oturuyordu. Oh, yayılmış beyefendi ne ala memleket!? Tabi ben böyle söylenirken Aylin benden önce davrandı ve Barış'ı kovmaya çalıştı. Sanırım el atsam iyi olucaktı.
"Aylin hadi biz zaten arkalara oturcaz"
"insan bari izin ister"
"sence o insan mı?"
"hımm, hayır"
Böyle konuştuktan sonra arka sıralara yol aldık. Çantamı koyduktan sonra yanımda Aylin'i beklerken Mete'yi görmek cidden şaşırtıcıydı. Normal hiç bir şey olmamış gibi sıraya yerleşti. Aylin'e baktığımda uyumak için cam kenarına en arkaya oturmuştu. Tam onun yanına gidecekken hocanın gelmesiyle oturdum.
Biri bana bakıyordu, hissediyordum. Önüme bakmamla iki sıra önden Barış'ı görmem bir oldu. Demek oydu, benle derdi neydi daha sabah dalga geçen o, şimdi derslere girmişti ve bu bence kıyamet alametiydi. Bakışlarımı ondan çekip hocaya çevirdim. Tabi hoca hiç arkasına bakmadan dersi anlatıyordu. Sanki onu dinleyen var,
Bide "burayı dinleyin"diye bağırması yok mu?Sen dedin diye dinlicez zaten!? En iyisi uyumaktı. Bazen Aylin'e uysam iyi olucaktı sanırım. Bende başımı sıraya koydum ve gözlerimi yumdum. Uğultular geldiğine göre uyuyorum ne dersiniz? Bu nasıl soru! Ne kadar malım ya!? Ve bu benim son net düşüncem olmuştu. Sonrası karanlık😴😴😴
***** UMARIM BEĞENİRSİNİZ! BİR DAHAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE*****
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASIL KIZ
ЧиклитWattpad kitaplarında genelde hep nolur? Asıl kız soğuk bir çocuğa yani WATTPADİN NAMIDEĞER KÖRÜ ÇOCUĞUNA aşık olur,sonra o çocukta ona... Okulda da kıza biri aşık olur, ama kız onu sevmez, o asıl çocuğu sever,Büyük bir aşk değil mi? Hep böyle olmaz...