Ain
Ryan dan bonda telah membincangkan tentang majlis perkahwinan kami. Bonda setuju dan mereka telah menetapkan dalam masa 2 bulan majlis itu akan berlangsung.
Aku meminta untuk buat majls kecil-kecilan sahaja tapi suami aku membantah teruk. Katanya, majlis perkahwinan hanya sekali jadi kena buat besar-besaran. Almaklumlah, duit dia berkepuk 😒😒, sebab tu keje nak menghabiskan duit je..
Kini hanya tinggal sebulan majlis kami akan berlangsung dan Ryan semakin sibuk menyelesaikan kerja-kerja di pejabat dan hal tentang majlis perkahwinan kami. Aku pula sibuk mencari dress perkahwinan. Kami sibuk dengan tugas masing-masing.
Hari sudah berganjak malam dan Ryan masih belum pulang dari pejabat. Sudah masuk 3 minggu dia selalu balik lambat. 3 minggu juga, aku tak merasai belaian manjanya. Bila dia balik je, dia hanya akan cium bibir aku pantas sebelum membersihkan dirinya dan tidur kepenatan.
Rindu wey!!! Aku duduk termenung di ruang tamu dan ketika itu, idea nakal aku timbul. Aku tersenyum sinis sebelum bangun dari duduk dan berlari naik ke tingkat atas. Aku terus menuju ke bilik pakaian dan mencari baju tidur aku yang memang seksi habis.
Aku akan pastikan malam ni, aku dan Ryan akan lepaskan rindu masing-masing. I really miss his dick. Hehehe..
Kemudian, aku menuju ke bilik tidur kami dan terus ke meja solek. Aku memakai minyak wangi dan mencalitkan sedikit lipstik berwarna merah di bibir seksi aku. Confirm dia akan tergoda ni.
“ Assalamualaikum, sayang. Ryan dah balik,”
Aku yang mendengar suara suami aku tepat pada masanya terus melihat wajah aku untuk kali yang terakhir sebelum melangkah keluar dari bilik tersebut.
“ Waalaikumusalam! I'm coming dear,”
Ujar aku dan turun dari tangga dengan pantas. Ryan masa tu sedang membuka kasut kerjanya dan aku terus menuju ke arahnya dan memeluk manja tubuh belakangnya.
“ Ryan,”
Ujar aku menggoda dan Ryan memusingkan tubuhnya menghadap aku. Dia kaku melihat aku. Haha. I really love his reaction!!
“ Ain, why you wearing like this?,”
Ujarnya lalu menelan kasar air liurnya. Aku memberikan senyuman menggoda sebelum mengusap dada bidang suami aku dan tangan aku turun menuju ke bonjolan seluarnya.
Ryan menelan lagi air liurnya apabila aku mengusap dengan perlahan dia punya dick dan dick dia semakin mengeras dan membesar. Aku dapat rasakan.
Masa tu juga aku dapat rasakan yang air mazi aku keluar dengan perlahan menandakan aku juga nak benda yang sama. Aku mengambil tangan Ryan dan meletakkan ke payudara aku.
YOU ARE READING
Friends With Benefit [C]
Romance21 sx 2 person that swear never involve in love. They being together just for fun. Just for fulfill their lust until one day.. The girl want to get married and the guy seem lost. Another guy really love that girl and would do anything for her. What...