Tengku Aryan
Aku tersedar dari lena. Emm, sakitnya badan aku. Aku memandang ke arah Ain yang sedang lena dibuai mimpi. Aku tersenyum manis bila mengingatkan peristiwa sebentar tadi. Ain memang pandai goda aku.
Nasib baik aku tak kena serangan jantung tadi bila tengok bini aku bukan main seksi lagi. Aku dengan perlahan bangun dari pembaringan dan turun dari sofa bed. Aku mengambil iPhone 7+ dan melihat jam pukul berapa.
Ya Allah, dah pukul 3 pagi! Aku tak solat Isyak lagi ni. Aku dengan pantas mengangkat tubuh Ain dan menuju ke tangga untuk ke kamar tidur kami berdua. Ain masih lagi tidur walaupun sekali-sekala aku hampir tersadung akibat bini aku ni berat.. Haha, jangan bagitau dia, nanti meroyan pula kang. 😅😅
Kemudian, aku meletakkan dia di atas katil lalu menyelimutkan tubuhnya yang tidak mempunya sehelai benang pun. Aku mencium lembut dahi Ain sebelum memasuki ke dalam bilik air.
Selang beberapa minit, aku telah selesai mandi hadas besar dan membersihkan diri serta mengambil wudhuk. Kemudian aku menuju ke almari pakaian aku. Aku buat bilik pakaian untuk Ain sebenarnya. Pakaian aku ada sikit je dekat dalam bilik pakaian. Kebanyakan baju aku yang ada dalam bilik pakaian tu, baju kerja dan baju formal untuk event-event.
Aku memakai t-shirts nipis dan seluar panjang. Kemudian, aku terus mengambil sejadah dan membentangkannya. Selang beberapa minit, aku sudah selesai menunaikan solat Isyak. Aku mengambil al-Quran lalu membaca surah Al-Mulk.
Kemudian, aku berdoa.
" Ya Allah, kau ampunkanlah dosa aku, kedua ibu bapaku, isteriku dan adik aku, ya Allah. Kau permudahkanlah urusan kami didunia dan di akhirat. Ya Allah, aku memohon kepadamu supaya kau mengekalkanlah rumah tanggaku agar aku mengecapi bahagia bersama isteriku yang tercinta, Ain Natasya, ya Allah. Jangan kau berikan kami berdua dugaan yang tak mampu kami hadapi, Ya Allah. Sesungguhnya kau yang Maha Besar dan Maha Agung, Ya Allah. Amiin, amiin ya Rabal al - amin,"
💑💑💑💑💑💑💑💑💑💑💑
Ain
Aku tersedar dari lena apabila cahaya menerangi bilik tidur perkongsian aku dengan Ryan. Aku bangun dan menggeliatkan tubuh badan aku. Sakitnya badan dengan bawah aku!! Itu la hang gatai sangat goda suami hang!! Kan dah kena terkam kaw2.. Haha!
Tapi aku suka sebab dah lama aku tak merasai belaiannya. Aku turun dari katil dan menuju ke bilik air lalu mandi hadas besar dan membersihkan diri aku. Bestnya dapat berendam dalam bath tub lepas buat sex. Hehe..
Aku melihat jam yang berada di penjuru dinding. Hmm, dah pukul 12 tengah hari. Confirm Ryan dekat pejabat sekarang ni. Nasib kau la Aim siapa suruh membongkang sampai tengah hari, suami kau pun pergi kerja tak bagitau kau.
Aku keluar dari bilik air dengan hanya memakai tuala atas paras paha sahaja. Kemudian, aku menuju ke bilik pakaian. Aku mengambil sehelai baju t-shirts yang besar dan menyarungkan ke tubuh aku.
YOU ARE READING
Friends With Benefit [C]
Romance21 sx 2 person that swear never involve in love. They being together just for fun. Just for fulfill their lust until one day.. The girl want to get married and the guy seem lost. Another guy really love that girl and would do anything for her. What...