Benefits 21

20.8K 144 5
                                    

Tengku Aryan

Aku melihat ke arah Ain yang sedang lena di atas katil lalu tersenyum nipis. Kesian dia.
Asyik kena terkam dengan aku je. Aku naik ke atas katil sebelum memeluk erat tubuh molek isteriku. Ain membalas pelukan aku lalu membenamkan kepalanya di dada bidang aku.

" I'm so tired.. Salah Ryan la ni.. Orang nak mandi dia pergi terkam kita.. Menci..,"

Ain membebel dalam dakapan aku. Aku tersengih.

" Siapa suruh dia seksi sangat. Ryan mana boleh tahan kalau sayang goda Ryan macam tadi,"

Ujar aku lembut lalu mencium lembut ubun-ubun rambut Ain.

" Nonsense. I'm always sexy,"

Ujar Ain lembut. Aku ketawa mendengar alasan isteri aku. Yes, she always sexy but in the same time such a naive girl. Ain selalu cuba untuk tutup kenaifan dia dengan gaya seksinya. Itu yang aku perasan selama ni.

Aku membelai rambut isteriku lalu mengusap lembut wajahnya. I really love her and I hope that she know about that.

Ketika aku sedang leka meneliti wajah Ain yang sedang lena di buai mimpi, pintu bilik aku dibuka perlahan menyebabkan aku memusingkan kepala aku menghadap pintu dan terkedu melihat Nadia berada di dalam bilik aku.

Ketika aku sedang leka meneliti wajah Ain yang sedang lena di buai mimpi, pintu bilik aku dibuka perlahan menyebabkan aku memusingkan kepala aku menghadap pintu dan terkedu melihat Nadia berada di dalam bilik aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku terus bangun dari pembaringan dan menuju pantas ke arahnya. Aku menarik tangannya.

“ Nad! Kenapa Nad masuk bilik abang ni?!,”

Marah aku perlahan sebab takut Ain tersedar dari lenanya. Kalau dia tahu Nadia ada dalam bilik ni, boleh jadi perang dunia ketiga.

“ I just want to say sorry about yesterday. Nad, tak sanggup kehilangan abang. Nad cintakan abang,”

Ujar sepupu aku dan ketika itu air matanya mengalir.

Allah!! Dia nangis pula dah!! Aku terus memegang kedua belah bahunya.

“ Hey, look at me. Abang dah maafkan Nadia. Lepas ni jangan kacau Ain lagi. Nad tolong cari lelaki lain. Abang hanya cintakan isteri abang,”

Aku cuba memujuknya. Ketika itu, dia terus memeluk tubuh aku dan tangisannya semakin kuat.

“ Please abang!! I really love you!! Nad sanggup bermadu dengan Ain. Please accept my love,”

Aku terkedu mendengar kata-kata yang keluar dari mulut Nadia. Sepupu aku ni gila ke apa?! Dia nak bermadu dengan bini aku?! Memang tak la!! Aku tak akan sesekali menduakan Ain!!

💑💑💑💑💑💑💑💑💑💑

Ain

Aku sudah lama sedar dari lena aku selepas aku dengar pintu bilik Ryan dibuka namun aku hanya memejamkan mata sebab aku nak tengok apa yang betina tu akan buat. Ryan ni pun satu!! Halau je la si malaun tu!!

Panas pula hati aku ni!!! Bila aku dengar yang Nadia sanggup bermadu semata-mata nak dapatkan suami aku. Kesabaran aku dah sampai tahapnya, aku bangun dari pembaringan dan menuju ke arah mereka lalu berhenti di sisi Nadia dan suami aku.

“ Lepaskan Ryan!,”

Aku bersuara keras sambil memeluk tubuhku. Ryan terkedu melihat aku disisi mereka manakala Nadia hanya membuat muka minta kaki aku hinggap ke muka dia.

“ Sayang, I can explain,”

Ryan cuba memujukku.

“ I don't need any explanation because I fucking hear everything,”

Ujar aku keras.

“  Baguslah kau dah dengar semuanya. Kau pasti tahu yang aku tetap nak jadi isteri abang Ryan!,”

Aku yang mendengar kata-kata selamba yang keluar dari mulut Nadia terus menolak tubuhnya kuat hingga terlepas pelukannya dan menampar kuat wajahnya. Ryan dan Nadia terkedu melihat perlakuan aku.

“ Listen here, bitch!! Semalam kau malukan aku dekat orang ramai, aku boleh bersabar lagi. Mak kau kutuk aku dan hina aku, aku boleh sabar lagi. But when you got into this fuckin’ room, I can't take it anymore! Kau jangan ingat aku macam perempuan lain yang kau pernah jumpa. Kutuk and hina sikit, terus mengaku kalah serahkan suami sendiri dekat kau!! I'm not that kind of girl!! I will fucking protect my husband and will do anything to make he always be mine!!! Aku baru bagi sikit tu!! Kalau kau nak rasa penangan aku lagi dan tengok gila aku kau cuba cari pasal lagi. Aku akan bagi spesial treatment untuk kau!! Sekarang, keluar!!!,”

Tengking aku panjang lebar. Nadia memandang tepat ke arah Ryan untuk meminta pertolongan namun suami aku hanya memandang kosong ke arahnya lalu memeluk tubuh belakang aku erat.

Aku merenung tajam ke arahnya dan Nadia terus keluar dari bilik tidur Ryan. Hilang sahaja kelibat betina tu, aku terus melepaskan pelukan Ryan dan memusingkan tubuhku menghadap dirinya dan merenung tajam ke arah wajahnya.

“ Kenapa tak halau je betina tu keluar dari bilik?! Perlu ke nak pujuk perempuan jahanam tu?!,”

Aku menengking Ryan sambil memukul kuat tubuhnya berkali-kali. Ryan terus memegang kedua belah tangan aku menyebabkan aku meronta-ronta ingin melepaskan diri aku.

“ Nur Ain Natasya!! Look at me now!!,”

Aku yang mendengar arahan Ryan terus menghentikan rontaan aku dan memandang tepat ke arah wajah suami aku.

“ Ryan tak akan pernah menduakan sayang! I only love you, my dear,”

Pujuk Ryan lalu melepaskan pegangan tangannya. Kemudian, dia mengusap lembut wajah aku. Aku terus mencium bibir suami aku dan menolak tubuhnya jatuh ke atas katil. Ryan membalas ciuman aku.

“ You're mine and always be mine. Remember that Tengku Aryan Johan,”

Ujar aku dalam ciuman sebelum menurunkan ciuman aku ke lehernya.

“ With my pleasure, my dear,”

Ujar Ryan lembut. We cuddle at the bed before I fall asleep again in his embrace.

💑💑💑💑💑💑💑💑💑💑

“ Aku akan pastikan abang Ryan benci kau dan ceraikan kau, Ain Natasya!! Itu tekad aku!!,”

Friends With Benefit [C]Where stories live. Discover now