Tengku Adrian terdiam seribu bahasa mendengar luahan abangnya.
“ So, now, what you gonna do?,”
Tengku Aryan yang mendengar pertanyaan adiknya hanya menggelengkan kepalanya.
“ Aku dah serabut gila sekarang ni!! Daniel dah kembali and Ain pula tinggalkan aku. Aku takut sangat kalau Ain lari ikut Daniel,”
Tengku Aryan meraup wajahnya berkali-kali dan Tengku Adrian hanya mampu memandang abangnya.
“ Aku pasti yang Ain tak akan tinggalkan kau, abang sebab dia sendiri cakap yang dia cintakan kau tapi sekarang kau yang bodoh! Kau pergi layan si Nadia tu dah kenapa?? You know that she is a psycho girl!! Kau tengok sekarang apa dah jadi!! Video kau rogol Ain dah ada dekat dia!!!,”
Tengku Adrian memarahi Tengku Aryan.
“ Ad, aku sendiri tak tau macam mana video tu ada dekat dia. Aku simpan dekat dalam laptop aku je selama ni!!! Sial!!! Kenapa mesti semua ni jadi dekat aku?!,”
Tengku Aryan menjerit melepaskan kemarahannya dan Tengku Adrian hanya memerhatikan gelagat abangnya.
Video Tengku Aryan merogol Ain disimpan kerana alasan untuk mengugut wanita itu apabila wanita itu ingin melarikan diri dari dirinya tapi dia tidak sampai hati untuk melakukannya.Kini video itu berada di tangan Tengku Nadia. Gadis itu telah mengugut Tengku Aryan untuk menyebarkan video itu di dalam YouTube jika Tengku Aryan tidak melayan dirinya.
Disebabkan ugutan itu, Tengku Aryan telah melayani segala kehendak gadis itu.
Namun, sejak pergaduhannya dengan isterinya, Tengku Aryan sudah serabut tahap gaban. Dia sendiri tak tau nak buat apa sekarang ini.
“ Kau dah bagitau Daniel?,”
Tengku Aryan yang mendengar pertanyaan Tengku Adrian hanya menggelengkan kepalanya.
“ He will killed me if he knew about that video,”
Tengku Aryan mengeluh berat.
“ I really want to kill you right now!,”
Tengku Aryan terkejut mendengar suara Daniel.
YOU ARE READING
Friends With Benefit [C]
Romance21 sx 2 person that swear never involve in love. They being together just for fun. Just for fulfill their lust until one day.. The girl want to get married and the guy seem lost. Another guy really love that girl and would do anything for her. What...