Benefit 10

25.7K 123 0
                                    

Daniel menuju pantas ke arah pejabat Tengku Aryan tanpa memandang sekeliling. Sampai sahaja dia di pintu pejabat lelaki itu, Daniel terus membuka pintu tersebut dengan kuatnya menyebabkan Tengku Aryan yang sedang membuat kerjanya menghentikan perlakuannya.

 Sampai sahaja dia di pintu pejabat lelaki itu, Daniel terus membuka pintu tersebut dengan kuatnya menyebabkan Tengku Aryan yang sedang membuat kerjanya menghentikan perlakuannya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Daniel tanpa suara terus menuju ke arah Tengku Aryan dan Daniel menumbuk kuat wajah lelaki itu hingga Tengku Aryan jatuh tersungkur dari tempat duduknya. Daniel menumbuk wajah Tengku Aryan berkali-kali sehingga dia berasa puas. Kemudian, Daniel mencengkam kedua belah kolar baju kemeja Tengku Aryan.

" Aku nak tanya kau, sial!! Kenapa kau buat Ain macam tu?! Apa salah dia?!,"

Tengku Aryan yang mendengar pertanyaan Daniel ketawa sinis sebelum meludah sisa darah yang bertakung didalam mulutnya.

" Sebab dia tolak cinta aku dan aku tak suka dia tipu aku. Dia cakap dia tak ada apa-apa hubungan dengan kau tapi bila aku siasat rupanya korang berdua, friends with so damn benefit. I thought that she already not virgin because all the pictures that I saw. But lucky me I think. Hahaha,"

Daniel yang mendengar kata-kata Tengku Aryan terus menumbuk kuat wajah lelaki itu sambil memaki hamun Tengku Aryan.

" KAU MEMANG SIAL!! LEPAS NI KALAU KAU USIK LAGI AIN, AKU AKAN PASTIKAN KAU MATI DALAM TANGAN AKU SENDIRI!! JANGAN HARAP AKU AKAN BENARKAN AIN BEKERJA BAWAH KAU LEPAS NI!! MULAI HARI NI DIA BERHENTI KERJA 24 JAM!!,"

Ujar Daniel sebelum meninggalkan Tengku Aryan terkulai lemah di atas lantai. Hilang sahaja kelibat Daniel, Tengku Aryan menundukkan wajahnya memandang lantai dan air matanya gugur.

"Maafkan aku, Ain. Aku tak berniat nak buat kau macam ni. Maafkan aku.. Aku menyesal tapi aku tahu yang penyesalan aku tak berguna selepas apa yang aku buat dekat kau. Maafkan aku,"

       ℉β℉β℉β℉β℉β℉β℉β℉β℉β

Daniel pulang ke rumah selepas selasai sahaja membeli makanan untuk tunangnya.

" Sayang, aku dah balik,"

Jerit Daniel sebelum menaiki tangga lalu menuju ke bilik perkongsian mereka berdua. Ain yang ketika itu sedang berbaring membelakangkan Daniel. Daniel berbaring di belakang Ain lalu memeluk tubuh gadis itu. Ain terkejut dan dia terus menolak kuat tubuh Daniel hingga menyebabkan Daniel jatuh terduduk di atas lantai. Ain bangun dari pembaringannya dan duduk memeluk kedua belah kakinya.

" Ain, sakitlah!!,"

Marah Daniel sambil mengusap punggungnya. Ain hanya mendiamkan dirinya dan membenamkan wajahnya di kedua belah kakinya. Tubuhnya menggigil kuat kerana ketakutan. Daniel yang melihat perubahan drastik tunangnya terus naik kembali ke atas katil dan cuba menenangkan gadis itu.

Friends With Benefit [C]Where stories live. Discover now