Ain
Aku baru sahaja selesai mandi wajib dan sedang termenung di atas katil. Aish, lagi 3 hari nak duduk rumah ibu. Bosannya. Aku nak balik rumah aku dan jumpa Daniel. We can make out and do some oral sex.
Tak boleh jadi ni. Aku mengambil Iphone 6 aku yang berada di meja solek dan mendail nombor Daniel.
Aku menunggu Daniel menjawab panggilan aku. Selang beberapa minit, panggilan tersebut dijawab dan menyebabkan aku hampir terjerit mendengar bunyi bingit di corong telefon pintar aku." Hello?,"
Suara Daniel seperti sedang mabuk. Aku dah dapat agak jantan ni pergi night club. Shit!!
" Muhammad Daniel Arasy, Kau dekat mana?!,"
Aku menahan diri daripada menjerit sebab takut parents aku dengar aku menjerit.
" Club. Aku bosan, babe.. Kau tak ada dekat rumah.. And I really need a chick to suck my dick right now,"
Aku yang mendengar kata-kata Daniel terus bangun dari duduk aku dan mengemas barang dan pakaian aku. Tak boleh jadi ni. Jantan ni bukannya boleh percaya sangat. Nanti Daniel bawa betina mana entah pergi buat sex dekat bilik tidur perkongsian kami berdua.
" Daniel, kau balik rumah sekarang!! Dalam masa setengah jam aku sampai!! Jangan kau bawa betina lain masuk rumah aku!!,"
Aku memberi amaran keras sebelum menamatkan panggilan. Kemudian aku menyarung tudung shawl instant yang ibu belikan kepada aku sebelum mengangkat beg pakaian aku dan keluar dari bilik.
" Aik, Ain kamu nak pergi mana ni? Kata lagi 3 hari cuti?,"
Aku yang mendengar pertanyaan abah terus memikirkan alasan yang perlu aku berikan untuk balik ke rumah aku .
" Akak kena masuk office esok ada emergency case. Nanti kalau akak cuti lagi akak balik rumah jumpa abah and ibu,"
Bohong aku lalu menyalami tangan ibu dan abah. Aku terus memasuki kereta lalu memecut laju meninggalkan kawasan perumahan ibu abah aku. Daniel you're dead meat!!
℉β℉β℉β℉β℉β℉β℉β℉β℉β℉β
Daniel melangkah masuk ke dalam rumah Ain dengan langkah yang tidak teratur kerana dirinya masih dibawah kawalan alkohol. Dia mendengus kegeraman kerana Ain menyuruh dia pulang ke rumah.
Baru nak dapat perempuan untuk hisap dia punya dick tapi Ain call dia masa tu dan kantoi. Mati dia hari ni!! Daniel tersandar lemah disofa. Dia terpaksa menunggu rakannya itu balik.
℉β℉β℉β℉β℉β℉β℉β℉β℉β℉β
Ain
Aku melangkah masuk ke dalam rumah dan aku ternampak kelibat Daniel sedang tidur bersandar di atas sofa.
" Muhammad Daniel Arasy!!,"
Daniel yang mendengar jeritan aku terus membuka matanya.
YOU ARE READING
Friends With Benefit [C]
Romance21 sx 2 person that swear never involve in love. They being together just for fun. Just for fulfill their lust until one day.. The girl want to get married and the guy seem lost. Another guy really love that girl and would do anything for her. What...