Benefit 14

21.1K 127 1
                                    

Ain termenung memikirkan apa yang perlu dia lakukan sekarang ini. Tengku Aryan begitu mencintai dirinya dan dia pula masih mencintai Daniel. Dia sungguh keliru ketika itu.

Tiba-tiba, Iphone 6nya berdering nyaring menandakan ada panggilan masuk. Ain melihat siapa yang menelefon dirinya sebelum menjawab panggilan tersebut.

" Hello,"

Ujar Ain pendek.

" Hi, babe! Miss me?,"

Ain yang mendengar suara Sam membuat muka meluat.

" Kepala otak kau!! Mimpi apa kau call aku malaun?!,"

Marah Ain. Masa dia tengah serabut masa tu la si Sam ni nak call!!

" Ouch! It's hurt what you said babe. Jangan stress nanti dah tak seksi.. Babe, malam ni club nak? Aku dah lama tak have fun dengan kau, Ain,"

Ain yang mendengar pelawaan Sam mengeluh perlahan. Kalau dulu masa dia tak kahwin lagi boleh la dia pergi club sebab Daniel pun suka pergi club. Ini bila dah kahwin dengan Tengku Aryan, harom!!! Jantan ni solat tak tinggal tapi tetap rogol Ain!! Alim-alim kucing!!

" Sam, aku dah jadi bini orang!! Kalau dulu boleh la nak have fun"

Sam yang mendengar alasan Ain ketawa kecil. Hanya dia yang tahu Daniel tinggalkan Ain masa nikah kerana dia ada masa hari pernikahan gadis itu.

" My baby, sejak bila kau jadi isteri mithali ni? Seingat aku kau benci suami kau. Jom la babe.. Malam ni je,"

Pujuk Sam. Ain berfikir sejenak sebelum bersetuju.

" Malam ni tempat biasa. Pakai seksi tau. Baru mengancam. Merecik hawau!!,"

Sam ketawa seperti kerasukan setan.

" Sengal!! Aku memang sentiasa seksi, kau je tak tahu. Dah la aku nak cari baju untuk pakai malam ni,"

Ujar Ain lalu menamatkan panggilan. Kemudian, dia terus bangkit dari duduknya dan menuju ke bilik pakaian. Ain mencari night dress dirinya yang cantik dan seksi. Ain tersenyum sinis sebelum menukar pakaiannya. Seksi dan cantik habis.

Kemudian, dia keluar dari rumah suaminya dan terus menuju me kereta yang Tengku Aryan tinggalkan untuk dirinya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kemudian, dia keluar dari rumah suaminya dan terus menuju me kereta yang Tengku Aryan tinggalkan untuk dirinya. Audi R8. Her favourite car!! Ain memasuki kereta tersebut dan memasang enjin kereta tersebut dan memecut laju meninggalkan perkarangan rumah kondominium yang mereka tinggal.

Malam ni pasti akan menjadi malam yang menarik!!

℉β℉β℉β℉β℉β℉β℉β℉β℉β℉β

Friends With Benefit [C]Where stories live. Discover now