Benefits 39

17.5K 114 3
                                    

Daniel sedang leka membaiki kereta dan ketika itu, kedengaran suara Tengku Ismith dan Tengku Irianna. Dia terus bangun dari duduknya dan menuju ke arah suara itu.

Anak-anak Ain yang melihat Daniel terus berlari ke arah Daniel. Mereka memeluk erat kaki lelakk itu.

“ Papa Ni..el,”

Ujar mereka pelat. Daniel ketawa kecil lalu mencangkung dihadapan Tengku Ismith dan Tengku Irianna. Kemudian, dia mencium kedua belah pipi tembam budak-budak itu.

Ain hanya memerhatikan gelagat mereka. Tengku Ismith didukung oleh Jimmy dan Daniel telah mendukung Tengku Irianna.

“ Kau buat apa dekat sini?,”

Ain yang mendengar pertanyaan Daniel memeluk tubuhnya sebelum bersuara.

“ Aku baru je bawa budak berdua ni pergi jenguk bonda so aku ingat singgah la kejap jumpa kau. Kau pun dah lama tak jumpa budak-budak bertuah ni,”

Daniel menganggukkan kepalanya lalu mencium pipi tembam Tengku Irianna.

Mereka berbual-bual kosong dan Tengku Ismith serta Tengku Irianna bermain di sekitar bengkel itu sambil dijaga oleh Jimmy.

💑💑💑💑💑💑💑💑💑💑

Tengku Aryan

Aku baru sahaja selesai meeting. Hmm, tak sangka hari ni merupakan anniversary perkahwinan aku dan Ain yang kedua. Aku nak bagi apa eh dekat isteri aku tu?

Baby baru? Hahaha! Nanti aku pula yang meroyan sebab dia yang akan goda aku kaw-kaw. Think Ryan think.

Yes, aku dah dapat idea. Aku menekan interkom telefon dan selang beberapa minit, Personal Assistant aku, Hani menjawab panggilan aku.

“ Hari ni I half day, so cancel semua meeting and dinner. Postpone ke hari yang lain,”

Ujar aku lalu mengemas meja kerja aku dan keluar dari bilik pejabat aku.

Aku memecut laju menuju ke Pavilion Shopping mall.

I hope my wife love the present that I will give to her.

💑💑💑💑💑💑💑💑💑💑

Ain

Aku baru sahaja selesai memandikan anak-anak aku. Sekarang mereka tengah bermain bersama di bilik permainan. Aku duduk bersandar di sofa dan mengambil iPhone 7 aku. Main insta pun best ni...

Ketika itu, pintu rumah utama aku dibuka dan terjegul wajah suami kesayangan kita.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Friends With Benefit [C]Where stories live. Discover now