Multimedia'da Yağmur var. Açıkçası ben bu bölümü pek beğenmedim ama umarım siz beğenirsiniz. Ayrıca 5. bölümün ismini buna yazdım,5.bölüme başka bir isim koydum falan filan neyse keyifli okumalar :D
Sabah kalktığımda ilk işim masamın üzerindeki telefonuma bakmak oldu. Mesaj falan gelmez ama hani belki birisi yalnışlıkla bir şeyler yazar ve bana gönderir...
Yalnışlıkla bile mesaj gelmediğini görünce küçük bir hayal kırıklığı yaşadım. Saate baktığımda 12:30'du. Şu sıralar ne kadar da çok uyuyorum ben ya! Yataktan çıkıp banyoya ilerledim. Buz gibi suyla yüzümü yıkadıktan sonra tekrar odama gidip üzerimi değiştirdim. Ah,bugün Yağmur gelecekti!! Odamdan çıkarken sesler duydum. Annem birisiyle konuşuyordu. Hemen mutfağa gittim. Sanırım halisünasyon görüyorum. Karşımda duran kız manken falan mı acaba ? Annem beni görünce ''Duru,gel bak Yağmur da seni bekliyordu.'' dedi. Yağmur? YAĞMUR! İnanamıyorum o çirkin kız gitmiş yerine çok güzel,seksi bir kız gelmiş! Yağmur da beni görünce şaşırmış olmalı ki hemen boynuma atladı. Vay be 12 yıl önce boynuma sarılan kız ve şimdi boynuma sarılan kız evrim geçirmiş resmen.
''İnanamıyorum Duru! Bu sen misin?'' diye bağırırken hala kaburgalarımı kırarcasına bana sarılıyordu. Annem söylemiştir heralde konuşamadığımı,yani umarım söylemiştir.
Yağmur,boynuma doladığı kollarını bıraktı ve beni baştan aşağıya doğru incelemeye başladı. Rahatsız edici bir şekilde bakıyordu ama umursamıyordum. Çünkü şuan ben de ona aynı şekilde baktığıma eminim.
''Hadi gel odana gidelim.Konuşacak çok fazla konu var.'' Bunu söylerken kahkaha atıyordu.Benden önce koşup odama girmişti hatta. Ben de peşinden giderken annem yanıma gelip,''Ona anlattım.Merak etme.'' dediğinde cidden rahatlamıştım. Odama girince Yağmur'u, kitaplarıma bakarken buldum. Beni görünce tekrar sarılmak istedi ama bu sefer engelleyebildim. Yatağıma oturup bağdaş kurdum.Yağmur da aynısını yapıp karşıma geçti. ''Seni çok özlemişim Duru.'' derken gözleri parlıyordu. Masamın üzerindeki defteri ve kalemi alıp bana uzattığında gülümsedim. Deftere benim de onu özlediğimi yazarken gözlerini ayırmadan beni izliyordu.
''Yazarak konuşmak çok enğenceli bence.'' Eğlenceli mi? Ne saçmalıyor bu kız?
''Hayır,aslında çok sıkıcı.'' Yazdığım şeyden sonra yüzü asıldı ve bir şey söylemedi.
''Sen,cidden fazla güzelleşmişsin Yağmur.'' Az önce yüzü asılan kız şimdi gülüyordu ve sanırım ona iltifat etmemden kaynaklanıyordu. ''Teşekkürler ama sen daha güzelsin bundan emin olabilirsin. Sevgilin falan da vardır senin kesin.'' dedikten sonra, benim yüzüm asıldı. Dilsiz bir kızın sevgilisi olmaz aptal.
Tekrar sahte bir gülümsemeyle ona baktığımda kafamı olumsuz anlamda salladım.
''Hayır benim yok,olamaz da zaten. Senin kesin vardır ama değil mi?'' Yağmur başını evet dercesine sallarken gülümsüyordu.
''Adı ne peki?'' Bu kadar güzel bir kızın sevgilisinin olmaması saçmalık olurdu zaten.
''Efe.'' Efe isminden nefret ederdim. Bir aralar platonik olarak aşık olduğum çocuğun adı da Efe'ydi. Neyse eskiyi hatırlamak istemiyorum. Gülümsedim ve deftere yazmaya devam ettim. ''Telefonunda fotoğrafı falan var mı?''
''Fotoğraflarda tatlı çıkmıyor ama.'' Ay,klasik bir cevap verdi.Yağmur'dan da bu beklenir zaten.
''Olsun göster,merak ettim.'' Yazdığım şeyden sonra telefonunu çıkardı. Bakalım Efe nasıl bir şey.
''Hey! İstersen bugün buluşalım? Hem sen de canlı canlı görmüş olursun.'' Ama ben utanırım...Olumlu anlamda başımı salladığımda,Yağmur çocuk gibi ellerini birbirine vurdu. Telefondan birisine mesaj attıktan sonra aynı hareketi tekrar yaptı.Hayır,bu hareket sana hiç yakışmadı sevgili arkadaşım.
**
Yağmur'un bir de kendisi kadar güzel fiziği vardı. Uzun ince bacaklar,incecik bel. Ben resmen onun fazlalık gibiydim. Yağmur,kısa bir şort ve üzerine de beyaz bir gömlek giydi. Fazla cesurca bir kıyafet oldu bu. Ben mi ? Dizlerimin biraz üzerinde olan beyaz bir elbise. Şuan ben cidden Yağmur'un yanında fazlalıktım. Odadan çıktık ve annemin yanına gittik. Annem Yağmur'u dikkatle inceledikten sonra ikimizi de öptü. Sonra çantalarımızı aldık ve dışarıya çıktık. Kapıda bizi bekleyen çocuk! Ah,inanamıyorum bu Yağmur'un sevgilisi mi yani ? Yağmur koşarak çocuğun boynuna sarıldı. Ben de utancımdan kıpkırmızı oldum heralde. Arabaya doğru ilerledik. Yağmur doğal olarak ön koltuğa oturdu ve ben saf çocuklar gibi arkada tek başıma kaldım. Lüsk bir kafeye geldik. Ben kahve aldım onlar da çikolatalı pasta. Umarım kilo alırsınız! Efe bizi tekrar eve bıraktıktan sonra kapının önünde öpüştüler. Ee ama bu kadar da olmaz ki canım,olan var olmayan var dimi. ''Görüşürüz Duru.Tanıştığıma memnun oldum.'' dedi ve arabasına binip gitti. Aslında yakışıklıydı ama Berk kadar olamaz! Yağmur'a baktığımda hala gitmiş olan arabanın arkasından el sallıyordu. Salak,öpüşmeden sonra sarhoş olmuş. Kolundan tutup onu içeriye soktum. Hala öpüşmenin etkisindeydi garibim... Odama gittiğimizde Yağmur,sanki ben bugün onunla değilmişim gibi olanları tek tek bana anlattı.Sanırım bu kızın tek kusuru biraz salak olmasıydı.
O gece Yağmur benimle yatmak istedi bende kıramadım onu ve küçücük yatakta sarmaş dolaş yattık. Arkadaş olarak ama başka bir niyetimiz yoktu...
Yağmur'a baktığımda yüzünde aptal bir gülümseme vardı.Sanırım rüyasında Efe'yi görüyor. Bende Berk'i hayal ederek uyudum. Rüyamda evlilik hayallerimin devamı var ne de olsa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FALL IN LOVE
Novela JuvenilHayatı sessizlikten ibaret olan bir kız... Şimdiye kadar hiç aşık olmamış bir erkek... İlk görüşte aşk olur mu sizce? Bence olur. Çünkü Duru,Berk'i ilk gördüğü andan itibaren seviyor.