14.Bölüm: ''PSİKOLOG''

222 43 21
                                    

Vee iğrenç bir bölümle daha karşınızdayım .s  Geçen bölüm gelen yorumları çok düşündüm ama henüz bir sonuca varamadım asfdghk Neyse.Umarım beğenirsiniz :3

Bu arada multimedia  gördüğünüz fotoğraf çok hoşuma gitti :D Çok güzel değil mi ya? :D asdfhg

Şaşkınlıkla gözlerimi kırpıştırırken ayakta durmakta güçlük çekiyordum. Rüyamın gerçek olma ihtimalı yoktu değil mi? 

Hemen odama girdim ve aceleyle üzerimi değiştirdim. Bugün randevum vardı. Aslında gitmeyi hiç istemiyordum ama belki doktorla konuşmak beni rahatlatabilirdi. Çantamı ve telefonumu da aldıktan sonra Yağmur ve Berk'in yanına gittim. Hala ayaktalardı. Yağmur kapıya sırtını yaslamış Berk ile bir şeyler konuşuyordu. Berk ise Yağmur'un hemen karşısında dikilmişti. Onlara doğru yaklaşırken Yağmur beni gördü ve ''Selam.'' dedi. Ona sahte bir gülümseme attım ve kapıya yöneldim. Yağmur sırtını yasladığı kapıdan ayrılırken şaşkın bakışlar ile ''Nereye ya?'' diye sordu. Hiç cevap vermeden bir an önce uzaklaşmak istiyordum ama aynı soruyu Berk de sorunca cevap verme gereği duydum. Omzumun üstünden onlara bakarak, ''Hastaneye.'' dedim sadece. Dışarı çıktığımda Berk'de peşimden geldi.

''İyi de,sen hastaneye gitmeyi sevmiyorsun ki. Daha doğrusu o doktorla konuşmayı sevmiyorsun.'' dedi. Gözlerimi kısarak ona baktım. Ah,nasıl da sevimli bakıyor şebek! 

''O doktorla konuşmayınca, beni ağlatan bir doktorum var ama unuttun mu?'' Kelimelerin üzerine basarak söylediğim cümleden sonra Berktepki vermeden arkasını döndü ve eve girdi. Berk'e söylemiştim bunları. Beni ağlatan oydu değil mi?

**

Hastaneye geldiğimde, doktorum beni görünce çok sevindi.Yani, sanırım.

''Oo hoşgeldin Duru. Duyduğuma göre 2 haftadır yurtdışındaydın.'' Gülümsedim ve ''Evet,hoşbuldum.'' dedim. Sesimi duyunca yüzündeki gülümsemesi daha da çok arttı ve ''Buraya bir daha gelmezsin diye düşünmüştüm.'' dedi. 

''Ben de öyle düşünüyordum ama bugüne kadar çok sustum. Şimdi sıra içimi dökmekte!'' dedim. Eliyle, koltuğa oturmamı söyledi. Koltuklar deri olduğu için,oturur oturmaz 'Zortt' diye bir ses çıktı. Lanet olsun ya!

Gülümsedim ve utançla ''Ben yapmadım,koltuk yaptı.'' dedim. Ciddi ciddi dedim yani. 

Doktor da gülümsedi ve ''Evet,seni dinliyorum.'' dedi.

Biraz durduktan sonra,anlatıp anlatmamayı düşündüm. Yani sonuçta ne tepki vereceğini bilmiyordum değil mi? Derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya başladım.

''Aslında sana söylememem gerekiyor,bunu biliyorum ama daha fazla içimde tutarsam ölürüm. B-Ben Berk'i seviyorum sanırım!''

''Olabilir,normal bir şey bu.'' Ne yani? Şaşırmadı mı? Neyse ben konuşmaya devam edeyim.

''Tamam,çok sakinsin anlıyorum da ben ne yapacağım? Yani en yakın arkadaşım ile Berk'i bugün sarılırken gördüm. Ve-ve rüyamda da...''

Gülümsedi ve ''Öyle arkadaş olmaz olsun!'' dedi. ''Bencede.'' diye karşılık verdiğimde duraksadı.

''Rüyanda ne gördün peki?''

Kekeleyerek cevap verdim. ''Şey, 2 hafta öncesinde gördüm aslında ama hala etkisinden çıkabilmiş değilim. Of,rüyamda Yağmur, benim yokluğumu kullanarak Berk ile öpüşüyordu. Hem de Berk'in evinde! Hatta...Hatta Berk, o pis kızla yattı! Düşünebiliyormusun ya yattı resmen.''

Son sözleri söylerken gözlerimin dolmasına engel olamamıştım. Ama karşımdaki doktor istifini bozmadan,aynı yüz ifadesiyle bana bakıyordu. Şeytan diyo; Tut kafasını duvara sürt,kıvılcım çıkart. Ama ben şeytana uymam...

FALL IN LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin