-1-

1.1K 76 11
                                    

Taehyung pov. :

Nu sunt un psihopat ,sunt perfect normal ,ei sunt niste animale care nu merită decât sa moară, sunt închis în locul asta din cauza lor ,când o să ies de aici o sa îi ard pe toti ,să moară în chinuri groaznice ,nenorociții.

Yoongi pov. :

-Nu cred că pot sa fac asta domnule.

-Yoongi ,avem nevoie de tine .Trebuie doar să te apropii de el ,să vă împrieteniti .Taehyung era un om normal ,trebuie să aflam de ce s-a schimbat într-un astfel de monstru si tu ești cel mai potrivit pentru lucrul asta.

Nu pot să cred că îmi cere asta ,să mă dau drept un psihopat la fel ca nenorocitul ala si să îi fiu prieten. O să accept chestia asta numai pentru bani.

-Bine ,bine accept .Dar sper că plătești bine.Spun și îi intind mâna el zâmbindu-mi si dând din cap aprobator.

Ies afara din biroul domnului Choi și mă duc să ma pregatesc pentru a mă duce la spitalul de boli mintale care gazduiește peste 300 de criminali psihopati din toata Coreea de Sud. Mă apropii de sala unde o sa mă îmbrace într-o cămașa de forță si o sa îmi explice cât de cât cum merge treaba in Spitalui Yong .

Intru în sala si acolo dau de prietenul meu Namjoon.

-Deci chiar ai acceptat sa faci cheatia asta ,nu?Spune și mă bate pe spate .

-Știi foarte bine că am nevoie de bani pentru Jisoo.Deja se înrăutățește boala asta și am nevoie urgent de banii.Daia o fac.Spun și mă apropii de doamna care avea cămașa de forță începând să mi-o pună, Namjoon apropiindu-se de mine.

-Stiu ,dar stii ca mereu o să fiu lânga tine ,deci dacă mai ai nevoie de bani pot oricând să îti dau pentru sora ta.

-Multumesc ,frate.Acum mai bine pleci ca să mă pregatesc pentru rahatul asta.Namjoon m-a luat în brațe înainte să ne luăm la revedere pentru că nu o să prea poată să ma viziteze decât odata pe lună .Iese pe ușa făcându-mi un ultim semn din mână si dispare.

-Domnule Yoongi ,acum o să îți povestim unele lucruri destre Kim Taehyung și psihopați cu care mai interacționează ca sa stii totul .Spune doamna Le ,pot să spun că niciodată nu am suportat-o.

-Bine,spuneți înainte să mor în rahatul asta de cămașa.Rahatul ăsta de pe mine era a dracu de inconfortabilă dar aparent trebuia să o port pănă ajungeam în încăperea unde voi sta cu Psihopatul Kim ,atunci mi-o dadeau jos si trebuia să ma îmbrac într-un costum de spital.

-Intâi vreau să îmi zici daca stii ceva despre el ?

-Nu ,nu stiu nimic ,doar ca e un criminal psihopat .

-Bun.Trebuie să stii ca el a comis peste 200 de crime .Spune doamna Lee în timp ce tasta pe laptopul ei.

-Peste 200 ,da e bun în asta ,nu glumă. Spun socat.

-Da ,dar l-am prins .Stii ce nu înțeleg?De ce dracu te-a ales pe tine ,un incompetent să faci o misiune așa importantă?A dracu cotoroanță,dacă sunt un tip nou în chestia asta cu poliția nu înseamnă că nu o să ma descurc,sunt perfect competent .

-Dacă domnul Choi are încredere în mine că pot să o fac nu stiu ce de doare pe tine, tu doar spune ce ai să îmi spui și gata.Spun iritat din cauza sclofecitei astea .

Madness ~TaegiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum