Era oră 20 , timpul pentru cina . Taehyung îmi spusese că avea acum de gand să îl omoare pe Taemin. A spus să am încredere în el și că va face să pară că eu l-am omorât. Paznici ne dăduseră drumul din celulă mergând la cantină unde ne-am dus în liniște amândoi la masa unde stătusem și la prânz. Hoseok ne făcuse semn spre eu în pofida faptului că îi văzusem și el observase asta, dar totuși trebuia el să se simtă bine, și cu un zâmbet enorm să ne facă semn. M-am asezat față în față cu Jungkook care nu se prea oprea din a mă privi. Deodată vocea lui sparge tăcerea dintre noi.-Deci Yoongi, ce vei face cu Taemin? Mă întreabă el cu mâna așezată sub bărbie.
-Voi merge eu cu el la baie când vom știi că și ăla se duce și atunci o face. Mulțumit iubire? Răspunde Taehyung pentru mine. M-am uitat la Jungkook care mi se părea puțin roșu în obraji din cauza apelativului pe care îl folosise Taehyung.
-Nu imi spune așa, și are și el gură să răspundă, da?
-Da, da, cum spui tu.
Dupa câteva momente, mâncarea ne-a fost adusă. Un terci de tot rahatul ce avea alături de el legume pe grătar uscate și carne de vită fiartă.
-Arată delicios. Nu-i asa Shin? Întreaba Taehyung retoric spre paznic. Are o problemă cu paznici ăștia, îi place să își bată joc de ei.
-Manânca Kim și nu mai vorbii. Spune acel Shin cu fața înainte, neprivindu-l pe Taehyung.
-Ah, vorbesc cu tine si tu nici nu te uiti la mine? Urât. Iti spun despre rahatul ăsta de mâncare pe care ne-o dați ,retardatilor. Spune el iritat, tipând la paznic. Frica i se citindu-se pe chipul lui Shin.
-Termină ,Taehyung . Faci asta mereu. Spune Hoseok mâncare liniștit din mâncarea lui. Devine enervant. Continuă el după ce luase o înghițitură din acel terci.
-Dar mă plictisesc așa tare. Spune Taehyung cu o voce de copil. Jungkook doar și-a dat ochii peste cap . Presupun că ca cei doi sunt obișnuiți cu el, iar eu doar îi priveam.
-Oh, uite-l și pe păpusel, s-a pus în mișcare. Imi șoptește Taehyung la ureche aratându-mi-l pe Taemin care se îndrepta spre baie cu unul din paznici în spate.
-Bai ,Shin, nebunul , am și eu nevoie la baie cu prietenul meu, hai dune și pe noi. Se ridică Taehyung luându-ma de braț și ridicându-mă și pe mine.
-Amândoi? De ce? Îl întreabă paznicul privindu-mă.
-Vrem sa ne dăm laba amăndoi. Răspunde Taehyung badjocoritor. Ce pula mea te freacă pe tine că mergem amândoi? Mergem să ne pisăm că ne-a luat pe amândoi deodată. Continu el dându-și ochii paște cap.
-Haideti. Spune Shin ignorând ce a zis Taehyung. Acum e acum, urmează ceea ce e cel mai greu. Oare ne va crede Jungkook?
La ușa băii stătea paznicul ce îl dusese pe Taemin. Am intrat înăuntru cu Taehyung, Shin rămânând la ușă alături de celălalt tip . Când am intrat Taemin se spală pe mâini. Taehyung se pusese in fata lui sprijinindu-se de oglindă ,rânjind la el .
-Ce vrei?Intreabă Taemin scuturându-și mâinile de apă.
-Să ma distrez si eu putin .Te bagi?Spune Taehyung apropiindu-se de el ușor, Taemin dânduse câtiva pași în spate.
-Nu am nici o treabă cu tine,așa că lasă-mă. Spune Taemin
inspaimântat, întorcandu-se cu spatele și vrând să deschidă ușa .Taehyung îl apuca de braț întorcânu-l cu fața spre el, scotând din spatele pantalonilor un cuțit. Îl îndreaptă spre gâtul lui Taemin trasând imediat o linie de la mârul lui Adam în jos spre piept. Mi-am dus mâna la gură șocat , dar am lăsat-o ușor în jos nevrând să păr afectat. Trupul lui Taemin s-a lăsat ușor în jos incepând ușor ușor să formeze o balta de sânge. Taehyung s-a pus peste cadavru băgându-i mâna efectiv în interior prin deschizătură din piept.