-2-

515 60 2
                                    

-Sigur o poți face ,Suga?Spune Jungkook accentând cuvântul Suga.Tipu asta deja are ceva cu mine și mă enervează.

-Am zis ca o fac ,ce dracu.Spune eu cu o încredere în glas.Trebuie să vorbesc urgent cu Domnul Choi.

-Stii nu trebue să îl asculți neapărat pe Jungkook,ok?Spune Taehyung trăgând ultimul fum din țigară.O să îl ascult oricum ,dacă așa o să aibă încredere tipii aștia în mine o să o fac.

-O să o fac,nu e mare lucru.

-Bine ,dacă zici tu .Spune Taehyung și se ridică de la masă.Trebuie să fac ceva.Spune și pleacă în interiorul spitalului.

-Uite Yoongi ,nu ma interesează cu ce scop esti tu aici dar daca te apropii mai mult decât trebuie de Taehyung ,îți rup capul ,clar?Imi spune Jungkook la urechie ,vrând să nu audă Hoseok.De parcă aș vrea să mă apropii de Taehyung ,adica vreau dar doar pentru rahatul ăsta în care m-am băgat,și în ce sens vrea să spună "mai mult decât trebuie", ăștia sunt gay sau ceva?

-Ok, nu am de gând să mă apropii " mai mult decât trebuie" de Taehyung,bine?Spun și văd cum un domn se apropie de noi .

-Min Yoongi ,vino în biroul directorului cu mine.Spune trăgându-mă de mână.

-Mai ușor tipule,vin ,nu trebuie să mă târăști.Spun și îl urmez pe holuri.Mă aflam din nou în fața biroului acelui ciudat .Ușa se deschide și înăuntru ,pe scaunul din fata directorului era Taehyung.

-Taehyung e a 2 oară când ai încercat să omori un paznic ,de câte ori trebuie să te închid în celula aia ,hă?Spune directorul spre Taehyung care stătea relaxat pe scaun și îl privea plictisit pe ciudat.

-Oo uite ,a venit coleguțul meu ,stii nu e frumos să vorbim chestii personale de față cu alți oamenii asa că eu o să plec.Te pupă sefu tău.Spune Taehyung ieșind pe ușă și trântind-o.

-Yoongi ,ia loc.Spune directorul și eu mă așez .Domnul Choi vrea să vorbeasca cu tine la telefon .Spune el și îmi întinde un telefon.Te voi lasa singur.Spune și pleacă din cameră.Il apelez pe domnul Choi și aștept să îmi răspundă.

-Alo?Se aude vocea domnului Choi de la capătul celălant al telefonului.

-Domnule ,sunt acceptat..

-O, Yoongi ,cum este acolo ,totul e în regulă?

-Nu prea,domnule, tocmai am fost pus de unul din prietenii lui să omor pe cineva pentru ai câștiga încrederea și am acceptat.

-E bine că ai acceptat ,dar aici devine complicat .Întrebarea e dacă o poți face ?Spune domnul Choi.Să o fac ?Nu pot să o fac ,chiar dacă e un psihopat persoana pe care trebuie să o omor.

-Domnule ,nu știu dacă pot ,adică să omori pe cineva e mare lucru.Spun ușor speriat .

-Yoongi ,dacă vrei să lucrezi în acest domeniu va trebuii să omori mulți oameni răi ,și accentuez cuvântul rău.Acum o să închid ,vorbim peste 3 zile.Nu vreau să creez suspiciuni.Spune și închide telefonul ,eu rămând blocat.Deci chiar o voi face ,bine Yoongi ,ești un tip tare ,poți face orice,pe dracu ,asta o întrece pe toate.

Ies din birou și tipul care venise și mă luase era la ușă așteptând.M-a luat din nou de mână ducându-mă înapoi.La masă erau toți trei ,Taehyung întorcându-se.

-Hai ,Suga,ce a vrut Grasu' de la tine?Spune el cu un zâmbet ciudat pe buze.

-A vrut să îmi explice cum stă treaba pe aici.Spun și mă așez lângă el si Hoseok.

Madness ~TaegiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum