-8-

405 43 28
                                    

Am rămas uimit când l-am văzut pe el. Ce dracu caută aici? Ma uitam la corpul lui ce se apropia de masa unde eram, analizandu-l cu atenție. S-a schimbat față de ultima dacă când l-am văzut, în urma cu 5 ani. Era la fel de angelic ca in trecut, doar ca acum se vedea faptul că se maturizase, faptul că a crescut.

-Nu îmi vine sa cred ca te văd aici, Yoongi. Imi spune el, deja fiind în fața mea analizând-mă la fel cum o făcusem și eu.

- Jimin, nici eu nu ma asteptam sa te văd într-un asemenea loc. Îi răspund băiatului care a făcut odată parte din viața mea.

-Și de unde vă cunoașteți voi? Intervine Taehyung intrigat de ceea ce auzise,  faptul că eu cunoșteam pe cineva din acest loc.

- Pai Yoongi este fostul meu iubit. Spune Jimin ranjindu-i lui Taehyung,  punadu-se nonșalant la masa unde stătea.

-O,  deci sa inteleg ca micuțul meu Yoongi nu este chiar heterosexual, așa cum vrea să pară? Spune Taehyung, uitându-se la mine cu o privire ucigătoare. După ce ca pusese ochii pe mine a mai și aflată ca sunt gay.

- Jimin, ce ar fi sa pleci, nu vreau sa te văd acum, de fapt nu vreau sa te văd deloc. Îi spun eu lui Jimin vrând sa plece odată de la masă. Nu vroiam sa vorbească mai mult decât era necesar, și nu vroiam ca și Hoseok și Jungkook sa afle de mine, și cu ceea ce mă ocupăm.

-Dar care e graba, lasa-l  să ni se alăture.  Prietenii tai sunt și ai noștrii. Spune Taehyung  holbându-se la Jimin intens, de parcă își imaginea cum îl despică în acel moment, Jimin observând asta și simțindu-se oarecum bine, după privirea pe care o afișa.

-Deci Yoongi cum a ajung minunatul de tine aici? Ma intreaba Jimin schimbadu-si poziția în care stătea, poziționându-se cât mai aproape de mine.

-S-a întâmplat pur și simplu, nu vreau sa vorbesc cu tine despre asta așa că aș preferă să pleci odată de aici, nu vreau sa am de-a face cu tine, tie clar? Incerc sa par autoritar, uitându-mă amenințător la el, el începând să râdă, aproape isteric.

-Ma face să râd această nouă față a ta. Deci nu vrei sa imi spui cum ai ajuns aici, nu? Te-ai descotorosit de prietenul ala al tau, cum îl chema, Namjoon parca?

- Dacă Yoongi ți-a spus sa pleci, ai face bine sa pleci parașută până nu ma enervez. Taehyung pare înfuriat deja de prezența lui Jimin, ridicându-se de la masa si punându-se în spatele lui Jimin, așteptând sa se ridice de la masă.

- Dar ce trebuie să ne enervăm așa, domnule Kim? O sa plec acum, dar o să îl prind pe Yoongi singur și o să pot vorbii cu el aș acum trebuie. Îi răspunde Jimin lui Taehyung punându-se în fața lui și lingându-și buzele atunci când a zis că imi va vorbii cand vom fi singuri.
Îl văd cum se îndepărtează, punându-se la o masă cu niște matahale, stând și holbandu-se la mine.

- Dacă te văd vreodată cu acea curva masculină, te omor și pe tine și pe el, îți este clar? Ma amenință Taehyung punându-se înapoi pe scaun începând sa mănânce.

- Stai liniștit, nu o sa vreau eu sa fiu pe lângă el.

Numai asta lipsea din peisaj,  fostul meu iubit, Jimin, cu care mi-am petrecut aproape toată adoleșcența drogându-mă, bând, furând și distrugandu-mi viața.  Jimin sigur știe cu ceea ce ma ocup, știind ca după ce ne-am despărțit am mers la facultatea de drept penal și criminalistică, deci sigur nu e prost sa creadă că sunt aici din vina mea,  și dacă el și-ar da seama de ceea ce fac, ar putea să strice tot dar pentru ca îl cunosc sigur va vrea ceva în schimbul tăcerii. Ceea ce mă mai macină este prezenta lui în acest loc. O fi el un tip căruia îi place să se distreze dar nu aș fi crezut că poate ajunge aici.


Madness ~TaegiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum