Încercăm să dorm dar nu dădeam niciun rezultat mutandu-mi mereu privea spre Taehyung, care stătea sprijinit de perete tinându-și o mână pe abdomen, presupun ca din cauza durerii.
-S-a mai ameliorat durerea? L-am întrebat știind ca nu doarme, chiar dacă avea ochii inchisi.
-Oarecum. Răspunde ridicându-se putin mai sus și intorcandu-se ușor spre mine. Tu cum te simti ? Acum ai aflat cum sunt tratați psihopații ca mine aici. Imi spune lăsându-și capul în jos.As zice că nici unul din spitalul ăsta nu era psihopat, au devenit din cauza locului ăsta, nu vorbesc în numele meu dar restul , restul sunt așa din cauza ăstora. Spune privindu-ma și apropiindu-se ușor de mine. Aș vrea să nu devii și tu ca cei de aici. Imi spune mai mult șoptit apropiindu-se de urechia mea. Esti prea inocent pentru locul ăsta, Yoongi. Îmi șoptește în urechie, muscându-mă de lobul urechii, asta facându-ma să ma panichez și să ma îndepărteze de el dar eșueze și cad pe spate, simțind durerea vânătăilor de pe corpul meu.
-Ce faci? Spun panicat și roșu la față. Părea gay de când l-am întâlnit dar credeam că sunt doar glumele lui tâmpite la mijloc, dar se pare că nu m-am înșelat.
- Ce ți se pare că fac? Spune și se ridică, punându-se peste mine , eu neavând puterea necesară să ma mai mișc din cauza durerii. De când ti-am văzut față asta inocentă a ta am vrut să sar pe tine și să te sărut . Spune el fiind doar la câțiva centimetri de față mea. Se apleacă ușor și mă sărută, eu încercând să îl împing dar chiar și lovit era mai puternic decât mine. Mi-a ridicat mâinile deasupra capului , încercând acum cu disperare să își introducă limba în gura mea. Era deja prea mult pentru mine, nu au trecut nici 48 de ore de când sunt aici și deja pot scrie o carte cu ce mi s-a întâmplat. Mă zbat în continuare pentru a ieși din strânsoarea lui. Îmi ridicasem picoarul reușind să îl lovesc între picioare. Și-a dus mâinile în zona unde îl lovisem, eu indepartându-ma de el imediat.
-Ce dracu e cu tine? Îl întrebat fiind în stare de șoc. Își ridică față și se uita cu zambetul lui superior la mine.
-Tu chiar ești prost, sau te prefaci? Mă întreabă badjocoritor, începând să râdă că un psihopat ce e.
-Mai mă faci și prost după ce ai facut? Spun în continuare șocat. Cum poate un om să își schimbe starea într-un timp atât de scurt.
-Dacă ma mai lovesti vreodată păpușel, o să afli ce înseamnă un adevărat monstru. Mă amenință, revenind la fața lui superioară .
-Ce ai fi vrut să facă dacă ai început să mă saruti? Ce dracu faci Yoongi, nu mai vorbi sau o pățești.
-Vrei sa zici ca esti hetero și nu iti plac bărbați? Ma întreabă, zambindu-mi. Adevărul e ca sunt bisexual, având în urma cu ceva timp o relație cu un băiat dar asta e o mică, mare diferență. Nu aș putea accepta sa fac așa ceva cu un deținut cu probleme psihice, chiar dacă este un tip cu aspectul lui Taehyung.
-Indiferent ce orientare sexuală am, nu îți dă dreptul să sari pe mine si să mă săruți. Spun roșu la fața , simtindu-ma intimidat de privirea lui.
-Ah, Suga, și mai te intrebi de ce sar pe tine când ai fața aia așa inocentă? Spune intinzându-se pe jos, punandu-si mâinile sub cap și închizând ochii. Nu o să îți mai fac nimic acum, deci poți să te culci pâna vin ăștia și ne duc sus.
M-am uitat puțin sceptic la el și m-am pus pe jos , punandu-ma cu spatele la el și a dormind instant cu gândul la idiotul de lângă mine.
Imi deschid ochii greoi simțind cum cineva mă lovește în spate.
-Ridică-te odată ,javră.Aud strigătul paznicului ce mă lovea cu piciorul ca să ma trezesc.
-Gata, gata sunt treaz. Ma ridic de pe jos , abtinându-ma să nu îi fut un pumn paznicului care mă trezise. Mă i-a de mâini și imi pune cătușele, la fel facu și celălalt paznic cu Taehyung . Ne-au scos din celule ducându-ne pe același drum prin care venisem și ne-am îndreptat spre dușuri scoțându-ne cătușele .
-Multumesc ca ne-ati condus baietii. Bye byee. Spune Taehyung cu sarcasmul lui specific, paznici plecând.
-Acum ar trebui să îti explic cum sta treaba la dusuri nu. Imi spune Taehyung întorcându-se spre mine si lasând un oftat să îi iasă. Este o baie comuna într-un fel , ne despart doar niște paravane. Îmi spune îndreptându-se spre așa zisele dusuri care arătau degradate total.
-Ce norocoși, ne-au adus mai devreme, suntem primii. Spune el țopaind și intrând intr-un duș.
-Nu avem schimburi? Întreb uitându-mă în jur după "uniforma" noastră.
-Acolo poti gasi prosoape. Îmi spune făcând-mi semn spre un dulap fără ușa unde erau prosoape albe, așezate ordonat. Dar din păcate haine nu ne dau aici și ne schimbăm după în celule. Imi explica el în timp ce se dezbraca. M-am intors rușinat, gândindu-mă la sărutul forțat din celulă. Am luat un prosop și am intrat repede într-o așa zisa cabina.
Mi-am dat hainele jos și am dat drumul la apă, care surprinzător era caldă.-Iubire, vezi să nu stai mai mult de 10 minute. Îi aud vocea lui Taehyung din cabina lui. Am preferat să nu îl mai intreb nimic stând doar 10 minute. Am oprit apă stergandu-ma cu prosopul și punandu-mi uniforma murdară pe mine schimbamdu-ma apoi în celulă.
-Ai terminat? Sunt speriat de Taehyung care trage cortina cabinei începând să râdă de reacția mea.
-Da, am terminat. Spun și trec pe lângă el ignorându-l. Nu observase când au început să se strângă mai mulți deținuți la dișuri, vazând bărbați de toate vârstele umblând dezbrăcați de colo colo fără nici un stres.
Ies grăbit cu Taehyung în spatele meu, când deschid ușa dușurilor paznici stătea în fața ușii așteptând să ne ducă un celule. Ne duc în celule unde găsesc pe pat o uniformă curata la fel și pe cel al lui Taehyung.
Mă schimb cu grabă ,simțind privirea scumpului meu coleg de celulă .Mai erau în jur de 30 de minute până la micul de jun și nu imi plăcea deloc timpul petrecut cu acest obsedat gay.
-Te gândești la mine, scumpul? Îi aud vocea de demon în călduri. Stătea pe scaun fiind cu spatele la mine.
-Stii, incerc să ne împrietenim aici dar tu daca continui să vorbesti ca un gay în călduri, atunci scuteste-mă.
-Gay în călduri? Ce dur esti, dar nu sunt deloc un gay în călduri așa cum crezi tu, eu dor îți satisfac dorințele ascunse. Spune el întorcându-se cu fața spre mine.
-Dorințe ascunse? Scuză-mă dar tu nu faci parte din așa zisele dorințe ascunse nici daca aș murii. I-o întorc ca un copil de la grădiniță, începând să ma foiesc în pat, simtindu-i privirea lui stupidă pe mine.
-Esti așa distractiv Yoongi. Ma bucur ca esti colegul meu.
................