-11-

384 45 12
                                    

Am așteptat în tot acest timp un gând că să mă lumineze și să îmi spună ce să fac. Sunt antrenat să fac față unor astfel de criminali, și totuși Taehyung a reușit să îmi distrugă psihicul, să mă facă sa imi fie frică chiar dacă nu ar trebui.
Nici nu mi-am dat seama când a trecut timpul, stând în continuare în pat cu durerea care s-a mai ameliorat. Taehyung intră în camera, zăvorul și cheia auzindu-se cum se închid în urma lui.

-Mă bucur ca nu ai facut ceva greșit cât am lipsit. Spune așezându-se lângă mine în pat punându-mi mâna pe picior. Ce dracu mai vroia acum scârba asta?

-Vreau să  îmi cer scuze, am început această relație greșit Yoongi, și nu ar fi trebuit să fie așa. Dar mă înțelegi de ce am facut-o, de ce am reacționat așa, nu? E pur și simplu psihic. Acum văd că e în stadiul de Taehyung cel drăguț. Ar fi trebuit la dracu să scrie în fișa lui ca e bipolar.

-O să mă ajuți să ies de aici și o să mă revanșez afară pentru tot. Promit. Se intinde lângă mine în pat luându-mă în brațe și închizând ochii. Ce dracu se întâmplă în momentul ăsta? Îl împing ridicându-mă de lângă el și privindu-l scârbit.

-Tu crezi că dacă mă violent și mă ameninți apoi te porți frumos si mă iei în brate te voi ajuta să  ieși de aici?Nici dacă ai fi iubirea vieți mele nu aș putea să te scot de aici, e imposibil, așa că lasă-mă dracu să plec odată de aici și să uitam unul de altul definitiv. Nici un stiu de ce dracu vor astia să te urmărească. Esti doar un psihopat infect. Am spus tot ce aveam de spus rămânând cu capul în jos, nu vroiam să îl privesc, știam ca îmi va face ceva, acum doar asteptam momentul.

-Of Yoongi, nu știi nimic și nici nu vei știi, esti doar un simplu pion al poliției. Chiar esti curios de interesul poliție în mine? Trebuie să mă faci să îți spun, să simt ca am încredere în tine, ți-am mai spus, încredere reciprocă.

-Asta ce ar mai trebuie să însemne? Încredere în tine? Despre ce dracu vorbesti? Nu pot să mă las păcălit de rahaturile pe care le scoate pe gură.

-Chiar credeai faza cu poveștile despre mine, de faptul că trebuie să le spui lor ce îți spun eu? Ei doar trag de timp pentru ceva mai mare, înțelegi? De aia trebuie să ies de aici, dacă nu vrei ca sora ta să pățească ceva, sau prietenul tău, Namjoon parcă? Așa că ajută-mă dracului să plec de aici și ne putem ajuta reciproc, ce zici?

- Ce dracu stii tu de sora mea? De unde stii ca am o soră? Dacă pațește ceva mă jur ca te distrug. Nu mai puteam de furie, nu mai înțelegeam nimic , de unde știa de sora mea și Namjoon, și care era faza cu tragerea de timp? Uitasem efectiv tot ce imi făcuse el până acum, vroiam doar să aflu ce se întâmplă de fapt aici .

-Calmeaza-te, sora ta și ăla nu vor părți nimic dacă mă asculți și mă ajuti, ok? Credeam ca mai puteam să stam puțin împreună dar trebuie să grăbim lucrurile acum, micuțule.

-Te-am întrebat de unde stii de sora mea si Namjoon? Începe sa râdă, privindu-mă parcă cu milă.

-Tot spitalul asta plin cu psihopați criminali e corupt, de la paznici până la director, chiar și nenorocitul ăla de Choi este unul din cei corupți. Daia trebuie doar să ai pur și simplu încredere în mine, momentan nu pot să îți spun mai mult de atât, depinde de tine dacă vrei sau nu să mă crezi.

-Cum dracu să te cred dintr-odată că oameni cu care lucrez de 3 ani de zile sunt corupți, și nici măcar nu pot înțelege la ce te referi prin corupți. Și locul ăsta, corupt?

-Ce oameni întregi la minte fac un spital cu criminali psihopați, lasându-i să fie colegi de cameră, cu ieșiri în aer liber, băi comune, nu cred că ar avea dreptul la libertatea asta totală, nu crezi? Avem dreptul să fim nesupravegheați, în ultima lună au fost 12 crime aici de care nimeni nu stie, inclusiv cea a lui Taemin. Acum dacă îți merg motorașele îți poți da seama în ce fel e totul corupt aici și ce fel de loc e ăsta.

- Și cu ce scop există atunci locul ăsta? Și dacă nu ești așa un mare nenorocit și vrei să te ajut, de ce dracu m-ai violat? Capul meu era vraiște, nu înțelegeam nimic, dar ceea ce spusese de locul ăsta avea sens, dar nu îi pot găsi scopul lui, de ce există acest loc mai exact?

-Nu am spus că nu sunt un nenorocit, și te-am violat  pentru ca am vrut să o fac, și legat de locul ăsta, ți-am spus, momentan nu îți pot spune nimic. Acum vreau să a imi răspunzi la o întrebare.

-Ce întrebare? Îl intreb ignorând faptul că a spus că m-a violat pentru că a vrut să o facă.

-Ce dracu caută Jimin aici?

Madness ~TaegiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum