Prolog

214 9 0
                                    

Od rozvodu uběhl rok a Minerva se stala členem Malcomovy domácnosti. Stále se odhodlávala opustit tento svět plný magie, svět, který jí byl domovem už od jedenácti let. Našla si menší domek na jednom z londýnských předměstí. Blízko svého londýnského domku si našla práci v jedné cestovní kanceláři. Chystala se přestěhovat. ,,Sestřičko, opravdu se chceš vrátit do mudlovského světa?"
,, Ano Malcu, musím, pokud se chci odpoutat od své minulosti a začít od začátku. Víš, číst v novinách skoro denně o Bradavicích, o Albusovi a tak. Je to pro mě zdrcující."
V den jejího odjezdu bylo všem těžko se rozloučit. Malá Cinka chytla svou paní za ruku ,, a co bude s Cinkou?"
,,Víš Cinko, je mi za těžko to udělat, ale...."
Minerva zalovila v kapse a vyndala malé šatičky. ,
,,Odpusť Cink, je mi to líto."
Skřítka padla Minervě k nohám ,,ne, paní, orosím, nedávejte mi oblečení. Prosím, Cinka vás má ráda."
Stvoření plakalo. Minervin pohled se střetl s tím Vilemíny, ženy na sebe nenápadně kývly a mladšíz nich si klekla na podlahu k malé služebné ,,Cinko, pokud chceš, můžeš zůstat u nás. Ocením tvou pomoc. Tady Minerva nás doufám občas navštíví." Malé stvořeníse přestalo kývat dopředu a dozadu, rozzářily se mu oči ,,opravdu?" vyhrkla a chytla svou novku majitelku kolem krku, taji jen překvapeně přivinula, oči skřítly padly vděčně na Minervu, ta jí pohled vrátila, otevřela dveře a za malou chvilku viděli, jak se s tichým lupnutím vypařila.

Utajené manželství II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat