Albus byl zabraný do svých starostí, alespoň že měla Poppy hodně práce, jinak by ho zdržovala. Skláněl se nad papíry, narovnal se a protáhl si záda, nalil si vodu s citronem. Cítil, jak mu voda svlažuje krk, cítil každou kapičku a užíval si ten pocit chladné vody. Přeci jen byl červen a i hrad opanovalo horko. Albus Brumbál vstal od stolu a přešel k oknu, sledoval studenty, kteří měli po zkouškách spoustu volného času. Do konce roku zbývaly dva týdny a Albus se nemohl dočkat, až vezme Poppy do Belgie na dovolenou. Vydal se za ní. ,,Poppy, jak to jde?"
,,Ani mi nemluv. Podívej nepořádek kam se podíváš a nahoře mám taky spoustu práce," čarodějka bezmocně rozhodila rukama kolem sebe a ukázala na tři kotlíky, ve kterých cosi bublalo a kolem se povalovalo spoustu přísad. ,,No práce tu máš dost, ale nahoře nic nemáš na práci." odpověděl neutrálně až naštvaně Albus.
,,Jak to myslíš? Jsi poslední dobou tak nepříjemný, uvědomuješ si to?" Poppy lehce bouchla muže do ramene. ,,Mám plné právo být nepříjemný. Ty mi nikdy s ničím nepomůžeš, děláš, jakoby nic, jsi tak sobecká."
,,To jsi vyčítal i Minervě a to se o tebe starala jak mohla a co ty? Rozvedl ses s ní."
,,Nesrovnávej se s ní. Dala mi dvě děti. A nezmiňuj se o ní. Ona je minulost, žije teď v mudlovském světě a bude se vdávat." To se Poppy líbilo alespoň se nemusím strachovat o Albuse. Albus, který ovládal nitrobranu a nitrozpyt, se dostal svojí současné żeně do mysli a přečetl si její poslední myšlenku. Tohle se mu pranic nelíbilo. ,,Stav se za mnou po práci." oznámil jí suše a bez rozloučení odešel. Poppy zůstala stát jako opařená. Stále jí nedocházela vážnost jejich situace. Ona, která toho tolik dokázala, ta cílevědomá žena má nyní tak významné postavení a přesto se na ni společnost kouká skrz prsty jen proto, že vystřídala Minervu. Ta která jí byla kamarádkou už od dětství jí kazí postavení ikdyž tu už není. Poppy hrála takzvaně druhé housle a to se jí nelíbilo. Musela něco udělat, ale rozvod nepřicházel v úvahu. Opatrně se rozhlédla kolem sebe, vzduch byl čistý, vydala se na konec bradavických pozemků, liskla lrsty a zmizela, měla pocit, jako by se ocitla v mixéru. Tenhle pocit však zakryla, když s elegantní otočkou stanula v rozlehlé chodbě z černého kamene se zlatým obložením, olemované krby, z nichž co chvíli vycházeli lidé. Poppy došla k stříbrnozlaté fontáně. Ministerstvo kouzel bylo živé, nad hlavou jí prolétl oběžník. Poppy Pomfreyová -Brumbálová se vydala k výtahu, vyjela až do nejvyššího patra. Vystoupila, upravila si svou zástěru na hnědých šatech, přesněji si ji sundala a zavázala si ji tak, aby zakryla nedostatky typu hlibokých kapes a tak. Zaklepala na nejlesklejší dveře v celém poschodí. Ozvalo se ,,dále" a Poppy vstoupila ,,dobrý den pane ministře."
,,Á paní Brumbálová, jen se posaďte, tak milou návštěvu jako vy vidím rád, dáte si kávu, čaj, vodu?"
Poppy se usmála ,,jen vodu prosím, nezdržím se dlouho."
Popletal mezitím, co naléval vodu ze džbánku do skleničky sledoval Popyino chování, přišla mu nervózní. Choval se k ní mile, ale věděl, že ona nereprezentuje Brumbála dobře, Minerva se mu na toto místo hodila lépe, ale co, pořád je Poppy Brumbálova žena, musí ji vyslechnout. ,,Tak co mi chcete tak důležitého madam?"
,,Víte, Albus se chce rozvést, prý mu nestačím, ani na společenském žebříčku. Prý nebudu nikdy uznaná společností coby právoplatná manželka takového velikána."
,,Ano Albusův rozvod s Minervou na něho nevrhal zrovna nejlepší světlo a vaše svatba, neurazte se prosím, ale taky to nebylo nejlepší rozhodnutí. Vy jste okouzlující dáma, ale ten sňatek nebyl zrovna dvakrát nejšťastnější krok v životech vás obou a společnost to nevezme taky dobře, ale i tak jste se snažila na všechny zapůsobit co nejlepším dojmem. Přesto přese všechno bude váš rozvod to nejlepší, co by se vám mohlo stát. Berte to takhle, ze začátku vás možná budou pronásledovat novináři, ale vy se stáhnete brzy do ústraní, za to Albus se novinářů jen tak nezbaví. Jeho rozvodu s Minervou byly taky plné noviny stejně jako svatby s vámi nebo před vámi s Minervou." Poppy se napila ,,hm snad máte pravdu pane ministře, ona Minerva to zvládala léle než já, ale stejně. Já Albuse miluju, prosím, až za vámi přijde můj muž, prosím, nedovolte mu další rozvod."
Popletal se zasmál ,,a víte, co se stalo za vlády mudlovského krále Jindřicha osmého? Tejdejšízákony mu rozvod nedovolovaly a tak se rozhodl svoje manželky zabít. Nechci přece, aby se Albus vzbouřil a něco vám udělal."
Poppy se smutně usmála, dopila v rychlosti svou vodu, poděkovala ministrovi kouzel a opustila kancelář. Plácla s sebou na první zeď, její poslední šance na záchranu manželství padla. Albus s ní odmítá mluvit. Zavřela oči, luskla prstem a když je otevřela, ba na důvěrně známém školním pozemku, nadechla se čerstvého vzduchu, se slzami v očích se dostala na ošetřovnu, celý den jí bylo všelijak. Večer se vydala jindy přátelskými, dnes však chladmi chodbami hradu k ředitelně. U sochy chrliče vyslovila heslo, s těžkým srdcem nastpupila na točité schodiště a nechala se vyvézt nahoru. Pomalu položila ruku na mosaznou kliku, zavřela oči, zhluboka se nadechla a zmáckla kliku. Dveře se otevřely a Poppy se naskytl pohled na kruhovou majestátní místnost s krbem. Poppy zavřela za sebou dveře, nevěděla, co teď, jindy by si sedla do křesla, ale dnes si zde připadala coby vetřelec. Pohled jí padl na ředitelův stůl, přesněji na orámovanou fotku. Ten pohled ji zabolel, na obrázku byla Minerva, přes roh stříbrného rámečku se táhla červená stužka a pod Mimerviným portétem v místech, kde začínal krk a končil obrázek se jako drobný had vinul nápis ,,I love you forever" Poppy si zakryla dlaní ústa Tak je to pravda, stále ji miluje a já jsem jen záplata.
Čarodějka vzala ten rámeček do dlaní, měla chuť ho rozbít, ale reparo by to spravilo. V tom se otevřely dveře a v nich byl Albus, Popy vypadla fotografie na podlahu a roztříštil se na tisíce střepů ,,ach, Albusi, je mi to líto, já to nechtěla, jjá,..." žena nechala větu nedokončenou ,,nezajímá mě to, jeatli jsi ten obrázek rozbít chtěla či nikoli. Poppy, nejsme spolu šťastni, víš mám tě rád, ale jaksi to k úolnému štěstí nestačí. Já stále miluji Minervu, to už ostatně víš dávno sama. Promiň, musím s ní mluvit. Teď jsou vztahy důležité, podívej se, co se děje, podívej se na Voldemorta."
,,Právě proto, co se děje, bychom měli mít nějakou jistotu, máš mě."
,,Poppy, Bradavice Minervu potřebují a nechci, až tu bude zpátky, abyste se vy dvě hádaly. Rozvod bude jen to nejlepší."
V tom do ředitelny vpadl Hagrid ,,pane profesore, moc se vomlouvam, ale vy víte kdo zabil Potterovi." Brumbál zpozorněl ,,kdo zradil?"
,,To nevim pane. Jedinej Harry to přežil. Zatim ho hlídá Sirius, ale prej jed neska, protože po něm dou azkabanský."
,,Jdu si promluvit s Minervou, nikomu nic neříkejte a ty Poppy ppdepiš ty papíry!" Albus zmizel s otočením na podpatku.
ČTEŠ
Utajené manželství II.
FanfictionPo rozvodu Albuse a Minervy se změnilo mnohé, co se, ale stane, když se ti dva po letech potkají?