1

319 11 0
                                    

🌸Сүэ-гийн дүрд KYEONG REE 🌸

Нэгэн нартай сайхан өдөр би энд хаягдсан юм. Ээж аавыгаа хэн гэдгийг ч мэдэхгүй 5 настай бяцхан охин хүн бүрийн хайрыг татна. Гэгээн цагаан хайрыг бузрын шөнийн ажил болж хувирна гэж би яаж мэдэх билээ. Өнөөдөр ч гэсэн өөрчлөгдөхгүй нөгөө байдаг л бузрын ажлууд эхлэнэ.

XXX : Манай Сүэ чинь насанд хүрээд бүүр ч амттай болжээ? Май, энүүгээр гоё юм авч идээрэй

гээд хараал идсэн новш хэдхэн мянган төгрөг нүцгэн биен дээгүүр минь шидлэнэ. Хэдхэн мянган төгрөг ч бас надад  мөнгө юм шүү дээ голоод яахав, би хурдхан босч шүүгээгээ онгойлгоод цуглуулгандаа нэмэрлэв.

Сүэ : Одоо ч дөхөж байна шүү...

Гэнэт өрөөний хаалга нээгдэн асрамжын газрын эмэгтэй багш орж ирээд ЗАХИРАЛ дуудаж байгааг хэллээ. Ёооё, цочих гэж.

Би хариу өгөөд захирлын өрөөрүү чимээгүйхэн алхана. Айхгүй байна гэжүү? За боль доо, Бас л нөгөө нэг ажил биздээ? Онгоноо өгөнгөө айдсаа ч бас өгчихсөн. Надад айгаад байдаг зүйл нээх байхгүй. Асрамжын газрын хэд хэдэн ах эгч нар дээрэлхвэл Захиралд хэлчдэг. Үнэхээр болгоод хаяна шүү дээ!! Бодоод байхад хааяа хэрэгтэй ч юмуу?...

Би аль хэдийнээ захирлын үүдэнд иржээ. Хаалгыг нь тогшоод ортол тэр сонин уншин сууж байв.

Сүэ : Намайг дуудсан уу? Аа...ааваа?

Захирал : Ирчихсэн үү миний охин?

Тэр царайг хараал идэг.
Ам нь миний охин гэж байгаа ч царай нь "хурдан хүрч ирээд хувцаа тайлаад хэвт" гэсэн байдалтай. Ингээд л хар дарсан зүүд үргэлжлэнэ. Тэр гэнэт сугалж аваад миний амлуу эрхтэнгээ ойртуулаад тавив. Би мэдээж амаа ч онгойлгоогүй буруу тийшээ харлаа. Гэнэт түүний дуу хоолой өөрчлөгдөн эрүүнээс минь өргөж

Захирал : Одоо болтол ойлгохгүй л байгаа юмуу? Хэдэн удаа хэлэх ёстой вэ, аав нь тусланаа, миний охин амаа нээ

гээд аманд дахин тавилаа. Би үхмээр байна. Ханасан байдалтай захирал намайг хувцаа өмсхийг тушаан хэдэн төгрөг өглөө. Байнга хэлдэг үг "Гоё юм авч идээрэй"...

Өрөөндөө орж цуглуулгандаа нэмэрлэхэд өрөөний хаалга нээгдэн нэг насаар дүү болох Үжин орж ирлээ.

Сүэ : Үжин? Цаг хэд болж байгааг мэдэж байна уу? Юу хийж яваа юм?

Үжин айсан байдалтай надад өөрийнхөө цуглуулсан хэдэн төгрөгөө өгөөд,

🔞НАМАЙГ ХАЙРЛААЧ?🔞 (ДУУССАН)Where stories live. Discover now