21

95 8 3
                                    

#СҮЭ

Тэр намайг түлхэн унагаагаад "Түрүүвчээ орхиод буцаж орж ирхийн хооронд нэг муу хулгайч ороод ирсэн байх гэж. Та нар шиг юмнууд шоронд л байх ёстой тохирох газар чинь шорон." гэж хэлэнгээ утсаа авч цагдаа дуудах гэж оролдов. Үгүй ээ, үгүй цагдаа дуудаж болохгүй!! Би түүний хөлийг тэврээд надад юу ч байхгүй, би юу ч хулгайлаагүй намайг нэгжин үз!! гээд дээрх хувцасаа тайллаа. Тэр миний хөхлүү нэг харснаа, "Хул…хулгайлаагүй ч гэсэн хүний гэрт дураараа орж ирнэ гэдэг чинь гэмт хэрэг!! Ойлгож байна уу?? " гэж надлуу орилов. Би босоод харцаа бууруулан,

"Намайг уучлаарай, ууланд төөрөөд утасаа ч алдаад тусламж хэрэгтэй байсан болохоор л тэгсэн юм."

би түүний цээжэн дээр нь хүрэнгээ үргэлжлүүлэн

"Надад туслаач. Би хүссэн бүхнийг чинь хийх болно."

"Хүссэн……бүхнийг?…"

"Тиймээ, хүссэн бүхнийг чинь."

Би түүний гарит байсан утсыг нь авч буулгахад түүний гар миний хөхлүү сарвайв. Зөөлхөн базалж миний хүзүүг долоов. Хажуу талаараа жоохон урагдсан байсан өмдийг маань татан бүүр урж хаяаад шүүгээрүү шахав. Тэр надлуу харж

"Чи өөрөө л үүнийг хийлгэж байгаа шүү! Би чамайг хүчлээгүй, чи өөрөө л зөвшөөрсөн шүү, хурдан хариулаач! "

"Тиймээ, би зөвшөөрсөн."

Тэгж хэлмэгц тэр намайг доош суулган хамаг хувцас урж намайг долоож эхэллээ.

Эрэгтэй хүмүүс дандаа дураараа бүхнийг өөрийн хүссэнээр хийдэг. Би эрэгтэй хүмүүсээс болж шаналж зовж байхад яагаад би ганцхан шийтгэл амсах ёстой гэж? Бурхан байдаг бол надад яагаад ийм заваан бузрын эрчүүдийг олгоно вэ?

Тэр маш их баяртай хоолойгоор

"Бурхан минь баярлалаа!! Бурхан ганцаараа амьдардаг намайг өрөвдөөд чамайг явуулсан байх!! Тиймээ, чи надтай үүрд амьдарч болно. Надад энэ байшингаас гадна дахиад хэд хэдэн байш……"

Үнэхээр ядаргаатай юм.

Би гадуур хувцасныхаа халаасан дотроос жижиг хутга гарган ирж түүний хоолойг зүслээ. Наад амаа татаач. Новш гэж. Энд тэндгүй цус үсрэнэ.

"Утсыг чинь зээлж болно биздэ? Утсаа ууланд хаячиж!" гэж намайг инээн хэлэхэд тэр арай ядан надаас "Яа…я…яагаад?" гэж асуув.

"Тэр бурханаасаа очиж асуу гөлөг минь."

Би түүний утсаар нь уулзах гэж байсан хүн, таньдаг мэддэг бүх хүмүүслүү нь "Хэд хоногоор хөдөөр явлаа" гэж мэссеж бичив. Хэлсэн ярисан бичсэн юмнуудыг нь хараад байвал ганцаараа амьдардаг нь тодорхой болохоор хүмүүс алуулсныг нь мэдэхгүй. Цус болсон хэсгийг нь арсчаад, цогцосоо нуучихвал бүх юм боллоо.

Би бүгдийг нь жин тан болгоод түүний хувцаснаас өмсөөд Инсүрүү мэссеж бичлээ. Сүүлийн боломж тэр л юм чинь, надад бас машин хэрэгтэй. Гэхдээ болгоомжтой байх хэрэгтэй. Магадгүй би мэдээгээр гарсан байж л таараа. Мэдээ үзсэн бол намайг мэдэж магадгүй.

Би тохирсон газраа очин түүнийг хүлээв. Удалгүй нэгэн машин ирж зогслоо. Инсү машинаас бууж ирэхэд би гүйн очиж араас нь тэврэв.

"Би таныг үнэхээр их санасан. Яагаад гэдгийг нь мэдэхгүй ч маш их санасан. Намайг дагуулаад хаа нэг тийшээгээ яваач? Хотоос зайдуу хол байвал зүгэ……"

Тэр эргэн харан миний гарыг гавлаад

"Сүэ, Пажү дүүргийн цуврал алуурчнаар чамайг баримчилж байна."

Юу вэ…юу вэ, үгүй ээ үгүй үгүй үгүй!!

Тэр намайг машиндаа суулгаад шууд хөдөллөө. Мэдээж цагдаагийн газарлуу л байлгүй.  Бид гүүрэн явж байна, цонхны цагаан нуур цэнхэртэн харагдана. Би нам гүм байдлыг эвдэж түүнээс

"Би одоо цаазлуулах уу?"

"Яахыг чинь шүүх хурлаар л ярилцах байх.……Сүэ, нэг юм асууя. Чи үйлчлүүлэгчдээ бүгдийг нь алсан уу? "

"Тиймээ. Бүгдийг нь алсан. Гэхдээ таныг хасаад"

"Яагаад намайг алаагүй юм?"

"Та намайг тэврээгүй болохоор. Надтай унтаж намайг бузар болгоогүй учраас. Эрэгтэй хүмүүсийг алсан шалтгаан нь тэд бүгд намайг бузарласан. Гэхдээ би баригдчихлаа шүү дээ, уг нь хэдхэн хүн л дутуу байсан юм."

Би ханцуйгаасаа жижигхэн хутга гарган бугуйгаа гүн зүслээ. Инсү машинаа зогсоогоод "Судсандаа хүрээгүй байна, эмчилгээ хийвэл болно! Сүэ тэсээрэй!!" гээд гав тайлав. Би машинаас гарч гүйн гүүрний ирмэг дээр зогсоод

"Би……би хайрлуулж үзмээр байсан юм. Тэгээд тэгсэн. Хайр ямар байдгыг мэдэрмээр байсан…Та их сайн хүн гэдэг нь мэдрэгдэж байна Инсү. Намайг барисанд, бас зогсоосонд маш их баярлалаа."

Үсэрлээ. Инсү миний хойноос нэрийг минь дуудан орилно. Бурхан минь, би одоо хаашаа очих бол? Таны дэргэд очиж чадахгүй байх тиймээ? Очих ёстой газар гэвэл тэр нь там байх. Би очноо. Гэхдээ Жэйнийг надтай хамт явуулаач. Тамд ч гэсэн хамт баймаар байна."

🔞НАМАЙГ ХАЙРЛААЧ?🔞 (ДУУССАН)Where stories live. Discover now