5

146 11 0
                                    

#Жэйн

Сүэ бол биллардны газар таарсан охин. Цаанаа л нэг нууцлаг гэх юмуу? Миний ажилгласнаар эрэгтэй хүнийг үзэн яддаг. Яагаад?
Би мэдмээр байна. Бас Сүэ их хөөрхөн болохоор миний ажилд туслах ч юм билүү? Сүэ шиг охид байвал ч их мөнгө олж чадах байх. Ямар ч байсан оролдоод үзнээ. Би бараг сар араас нь гүйсэн байх шүү. Ямар гүргэр охин бээ? Инээдтэй юм. Илүү мэдмээр санагдуулаад. Тиймээ, 10 цохиод унахгүй мод байхгүй гэдэг шиг би тэрэнтэй хоолонд орохоор болсон юм. Мэдээж эхнийх уулзалтан дээр ямар тэнэг нь бүх юмаа ярих юм бэ? Түүнтэй уулзах тусам би түүнд татагдаж байлаа. Түүний инээд, хөөрхөн жижигхэн гар, надлуу хардаг харц. Би түүнд боломжоороо туслахаар шийдсэн юм. Тэгээд л энэ хүртэл ирсэндээ.

Сүэ : Яагаад ингэж аймар хараад байгаа юм?

Түүний дуу хоолой хүртэл. Би хайртай болжээ. Би түүнийг хамгаалмаар байна.

Жэйн : Үгүй ээ зүгээр л

Тэр их ичсэн байдалтайгаар надлуу хараад "Гоё байсан уу? " гэв.

Жэйн : Гоё байсаан? Мэдээж бгоё байлгүй яах юм бээ?? /инээх/

Гоё...гоёоор бархуу?? Гоё гэдэг үг ч багадана. Яг л би зандангаа тайлсан юм шиг. Надтай унтсан бүх охидуудыг нийлүүлээд ч Сүэ г барахгүй. Хөдлөх болгонд би түүнлүү уусан орж буй мэт намайг маш хүчтэй татсан. Гэхдээ онгон биш байсан. Сүэ г онгон биш гэдгийг нь мэдээд жоохон гайхсан ч, Сүэг амталсан хүн тавьж явуулах дургүй л байсан болов уу??!! Яг юу болсон юм бол. Сүэ...Сүэ д юу тохиолдсон юм бэ? Би мэдмээр байна.

Жэйн : Сүэ? Одоо..хэлэх цаг нь болсон юм бишүү? Чамд юу тохиолдсон юм бэ? Би зөвхөн чиний гаднах хүнийг биш, дотор байгаа бүх зүйлийг чинь хайрламаар байна. Зүгээрээ, би үргэлж чиний талд зогсон болно. Хүмүүс чамайг хаясан ч би чиний хажууд үргэлж байх болно. Надад итгэ.

Сүэ хэсэг эргэлзлээ. Тэгээд тэр өөрт нь яг юу тохиолдсоныг юуг ч орхихгүй бүгдийг нь ярьж өглөө. 5 настайдаа асрамжын газарт хаягдсанаас эхлээд тэндээс зугтсан хүртэл бүгдийг нэг нэгнгүй тайлбарлав. Тэр уйлж байв. Сүэ гийн нууцыг сонсож байж би ойлгосон юм. Тэр яагаад эрэгтэй хүнийг үзэн яддаг байсныг, биеэнд нь хүрэх болгонд эсэргүүцдэг байсан үйлдлүүдыг, яагаад өнгөрсөн дурсамжуудаа газарт булхыг хүссэныг хүртэл. Зүүн гар нь яагаад түлэгдсэныг хэлээгүй ч би ч бас асуугаагүй юм. 

Жэйн : Муу нохойн нөлөгнүүд!!!!!!! Бүгдийг нь ална!!! Би бүгдийг нь ална!!!!

Тэр намайг бариад, болохгүй болохгүй гээд л уйлаад байв.

Сүэ : Би цагдаад хэлсэн. Одоо болсон. Би...би дахин тэр хүмүүсийг хармааргүй байна. Тийм болохоор, зүгээр зүгээр л орхи. Жэйн, 2 лаа илүү жаргалтай байна гээд уйлав.

Миний уур маш ихээр хүрч байсан ч би Сүэ г тэвэрлээ. Яаж тэр новшийн газраас зугтлаа, дахин харахыг хүсэхгүйн мэдээж тодорхой шүү дээ.

Жэйн : Намайг уучлаарай, одоо...одоо зүгээрээ би чиний дэргэд байх болно.

Сүэ гийн хэлснээр би Сүэгийн дэргэд байх нь илүү Сүэ г жаргалтай болгоно.

Шөнийн 3 цаг.
Сүэ ядраад унтаад өглөө. Би Сүэгийн талаар мэдэхгүй байсан шиг, Сүэ ч бас намайг сайн мэдэхгүй. Үгүй, Сүэ сайн мэдэж байгаа гэж бодож байгаа байх. Би Сүэг хуурсан. Тиймээ...гэхдээ гэхдээ тэгхээс өөр арга надаа байгаагүй.

"ГЭХДЭЭ БИ СҮЭГ ХАМГААЛАХ БОЛНО"

🔞НАМАЙГ ХАЙРЛААЧ?🔞 (ДУУССАН)Where stories live. Discover now