8

117 8 0
                                    

Корьдоор луу гарч ирэхэд энд тэндгүй цус харагдана. Жэйн миний гарнаас тавихгүй машинлуугаа зүтгэнэ. Жэйний араас дагаад байсан өндөр залууг яасныг би сайн мэдэхгүй ч Жэйний царай саад болсон хэнийг ч ална гэсэн байдалтай байсан юм. Бид машиндаа суугаад аль болох хол явахын тулд хурдаа нэмлээ. Гэвч бид 2 үүрнээсээ ч гарч амжаагүй мууранд баригдсан юм. Ким дарга хэдэн хүмүүстэй машиныг минь гүйцээд зогсоолоо. Бид 2ыг хүчээр буулгаад хүн амьдардаггүй нэгэн байшинлуу чирч авчирсан юм.

Жэйнийг гарнаас нь хүлээд юу юугүй алах гэж байв. Би хичнээн болиулсан ч тэд намайг хүн ч гэж харсангүй.

Ким дарга : Мөнгөө төлж чадахгүй юм бол аятайхан шиг наад хэдэн эрхтнээ өгчихнө биздээ муу лалар!!!!

Би юу ч хийж чадахгүй байлаа. Би Жэйний төлөө юу ч хийж чадахгүй байлаа. Намайг барьж байсан 2хүнээс бултаад Ким дарга дээр очин гуйлаа. Би бүгдийг хийнэ, би өрийг нь төлнө, 1 сар л өгчих би бүгдийг төлнө. Тэр надлуу чимээгүй харж байснаа бүх хүмүүсийг гаргав. Жэйнийг ч тэр.

Ким дарга : Чи хэн болоод энд орооцолдоод байгаа юм?

Сүэ : Би……би бүгдийг нь төлнө

Тэр үед Жэйн гадаанаас чанга орилов. "СҮЭ!!!! Сүэ!!!! Чи наанаа юу хийгээд байгаа юм бэ гараад ир, гуйж байна гараад ир"

Ким дарга: Наад новшоо дуугүй байлгаач!!!!!!

Ким дарга орилоход хамтрагчууд нь за хэмээн Жэйнийг цохих дуу гарлаа. Тэгээд тэр надлуу харж яриагаа үргэлжлүүлэн,

Ким дарга : Би чам шиг гичийнүүдийг зөндөө харсан. Мөнгөнөөс болоод биеэ үнэлдэг охидууд олон харин өрөө төлсөн охин би харж байгаагүй. Жэйн чамд хэлээгүй юмуу? Тэр ажил гээд байгаад нь ажилдаг охидууд ихэнх нь эрт үхэдгийг? Зүгээр чимээгүй байж бай. Жэйний гэдсийг задлаад л бүх юм дуусна шд?

Надад түүний яриаг сонсоод байх цаг байсангүй. Би өвдөг сөгдөн түүний эрхтнийг гарган долоож эхэлсэн юм. Хэн ч юу ч дугарахгүйд Жэйн миний юу хийж байгааг гадарласан бололтой гаднаас "болохгүй, яг одоо гарч ир " хэмээн орилно. Уучлаарай, надад өөр арга байхгүй. Чамайг амьд үлдээхийн тулд би бүхнийг хийнэ.

Ким дарга намайг хурдхан босгоод муугүй юм гээч??? гэж хэлээд "Чи өөрөө сонгосон шүү! Дараа нь олон юм хуцаад байв" гээд эрхтнээ хийв.
Удаан үргэлжлэв. Би яг л асрамжын газартаа эргэн очсон мэт байлаа. Өвдөж байна. Өвдөж байна.…

Бид 2 гарахад Жэйн Ким даргаруу хашгирлаа. "Чи муу новш!!! Сүэтэй юу хийсэн нохойн гөлөг!!!!! Би чамайг өөрийн гараар алах болно!"

Ким дарга : Гэрээгээ дахин байгууллаа.

Жэйн : Юу.…юу гэнээ???

Ким дарга : Сүэгийн нэр дээр гэрээ дахин байгуулсан. Чиний өрийг сарын дотор төлнө гэж.

Ингээд дахиад л хар дарсан зүүд эхэлж байна. Гэхдээ зүгээрээ! Би Жэйнийг аварсан. Нүдээ аниад Жэйний төлөө 1хэн сар тэвчхэд л хангалттай. Өдөр болгон 4 5 хүнтэй хийсэн ч би чаднаа. Би тэвчэнэ.

1сарын дараа

Бүх зүйл дууслаа!!! Жэйн мөнгөө өгөх гээд Ким дарга дээр орсон. Бид 2 одоо ямар ч өргүй. Бүхнийг шинээр эхлүүлж чадахаар боллоо. хаалга онгойн Жэйн гарч ирлээ. Яагаад? Яагаад уурласан харагдана вэ?

Жэйн тэр өдрөөс хойш хоол ч идэхээ больсон. Ямар нэгэн юм болсон юм болов уу? Гэрт идэх юм дуусаж байна ядаж би ажил хийх хэрэгтэй. Олдож л байвал ямар ч байсан бүгдийг хийнээ!! Жэйн боссон бололтой миний хажууд ирээд юу хийж байгааг минь асуув. Тэгээд надлуу хараад "чи гэрээс нэг ч алхам гарч болохгүй. Мөнгө? Би олно" гэж хэлээд хувцаа өмсөв. Болохгүй ээ, болохгүй!! Жэйн чи тэр ажлыг дахиад хийж болохгүй!!! гэж орилтол тэр эргэж хараад "Надад хийж чаддаг зүйл гэж энэ л байна " гээд гарав.

Жэйнийг гараад 4 цагийн дараа мэдэхгүй дугаараас дуудлага ирлээ. Автал Жүсон байлаа. Тэрний хоолойноос сонсвол ихэд сандарчээ. Юу болсон юм бол? Тэр намайг тайван байхыг хичээгээрэй гээд хэллээ.

"Бурхан минь"

Би утсаа хаяан гэрээсээ гүйн гарлаа.

🔞НАМАЙГ ХАЙРЛААЧ?🔞 (ДУУССАН)Where stories live. Discover now