#СҮЭ
Орой боллоо. Өндөр өсгийт өмссөн эмэгтэй болон 2 эрэгтэйн наашаа ирэх чимээ сонсогдоно. Тэр хаалгаар орж ирэхэд 2 хамгаалагч нь гадаа нь хүлээн зогсоно. Тэр орж ирэнгээ
"Дууссан уу эмчээ? Их яараад байна шүү, Хүүе? Алга болчихож,"
Тэр хаалгаар бүр мөсөн орж ирэх үед би хаалгыг чимээгүй хаан түгжлээ. Аюул мэдэрсэн ноход эзнээ хамгаалах гэж хаалганы цаанаас хуцалдана. Би түүнийг хальт ухаан алдуулаад хамаг хувцасыг нь тайлж хөлгөөс нь дүүжиллээ. Хэсэг хуцагааны дараа тэр сэрэн надаас юу хүсэж байгааг асуув.
"Энэ хаалга их бат бөх юм гээч? Танай 2 нохой чинь нүдээд нүдээд ямар ч чанга хуцдаг юм. Хажууд нь цонх ч байхгүй. Та их муухай ажил эрхэлдэг хүн юм. Энд хэдэн хүний биеийг задлан эрхтнүүдийг нь авч зарсан бол?"
"Чи…чи юу хүсээд байгаа юм??"
"Гадаа байгаа хэдэн нохдод чинь намайг энд авчирсан тэр халзан толгойтыг авчир гэж тушаасан. Тэгвэл таныг зүгээр өгнө гэсэн чинь хэд нь авчирхаар яваад өгсөн. Таны төлөө юу ч хийж чаддаг сайн ноходтой юм гээч. "
30минут, үгүй ээ бараг цаг өнгөрсний дараа тэд ирлээ. Мэдээж миний захисан хэдэн бараатай. Би хагалгааны хутга барьж дүүжлээстэй эмэгтэйлүү чиглүүлэн
"Миний хэлснээр л хөдлөх ёстой шүү танай ноход. Илүү дутуу үйлдэл хийвэл чиний хоолойноос хэмжээсгүй их цус урсах болно. Эхлээд нэг нэгээр нь оруулж орон дээр хэвтүүлээд гар хөлийг нь боо. Тэгээд утсыг нь дээр нь тавиад хаалгаа хаа."Түүний ноход миний хэлснээр хөдөлж байв. Хамгийн эхний үйлчлүүлэгч бол КимЖэПү гийн доор ажиллаад удаагүй байгаа нэгэн. Тэр надаас уучлалт гуйн, зүгээр л хий гэснийг нь л хийсэн намайг өршөө хэмээн орилно. Би түүний эрхтнийг нь гарган хөхөж эхэллээ. Түүний айсан сэтгэл алга болсон бололтой илүү илүү гүн! хэмээн уулга алдана. Тиймээ илүү гүн. Би түүнд түр зуурын баяр баясгалан өгч байгаад эрхтнийг нь тасдан хаялаа.
Би инээмсэглэн "Дараагийн үйлчлүүлэгчийг оруул!" гэж хэллээ.
Нийт 5 хүн байсны 3г адилхан аргаар эрхтнийг нь тасдан авав. Хаалганы хажууд нүдлүүгээ хутга зоолгуулсан хөгшин эмч хэвтэн тэрний урд шалдан эмэгтэй дүүжлээстэй, энд тэндгүй цус байх бөгөөд бүх эрэгтэй хүмүүсийн эрхтэн гэж эрхтэн биш болж.
Гэнэт КимЖэпү эмэгтэйн хамгаалагчдыг түлхэн унагаад зугтах гэж оролдлоо. Даанч оролдлого амжилтгүй болсон бололтой хаалганы цаана тэд ноцолдоно. Тэдний дунд нэг л танил хоолой
"Бүгд зогс!! Сүэ хаана байна!!!" хэмээн орилов.
Би хаалганы завсраар харвал тэнд Инсү буу барьсан зогсоно. Нүд ирмэхийн завдалгүй дахин зодоон болж дунд нь буун чимээ гарав. Инсү нэг хамгаалагчыг буудсан бололтой цус алдан хэвтэх бөгөөд буу КимЖэПүгийн гарт орсон байлаа.
"Одоо бүх юм дууссан!! Тэр хараал идсэн Сүэтэй чинь цуг тамруу илгээгээд өгъе!! Би чам шиг амьтадтай зөндөө орооцолдож байсан юм, чам шиг юмыг алах бол надад юу ч биш!!"
Инсү түүнлүү хараад
"Чи чамаас Сүэ хаана байна гэж асуугаад байгаа юм бишүү!!!!"
Тан!!!! Би нүдээ анилаа. Буудчихлаа…Инсү…Инсү буудуулчихлаа, тэр надаас болоод……
#ИНСҮ
<10 ЖИЛИЙН ӨМНӨ>
Би эхнэртээ хайртай байсан юм. Хайртай гэж итгэдэг байсан юм. Түүнийг хөхний хорт хавдартайг мэдэх тэр мөчид ч, хоёр хөхөө авхуулах тэр мөчид ч гэсэн би түүнд хайртай хэвээрээ байсан юм. Би аз жаргалтай байна гэж боддог байсан юм. Тэр л миний хажууд байвал бүх зүйл болно бүтнэ гэж боддог байсан. Тэр, өдөр бүр тольны өмнө суун өөрийгөө голон уйлж байхад би түүнийг тэвэрдэг ганцхан хүн нь байсан.
Хагалгаанд орсны дараах анхны харилцаа. Би түүнийг үнсэн гадуурх цамцыг нь тайлах гэтэл тэр тас зууран
"Үгүй ээ, би чадахгүй нь, Инсү."
Би түүнд зүгээр гэж хэлэн цамцыг нь тайлж цээжээрээ ороосон боолтыг нь тайллаа. Одоо болтол эдгээгүй байгаа хагалгааны сорви… миний дур хүсэл буурсан юм.
Яагаад ч юм тэр өдрөөс хойш би эхнэртэйгээ харилцаанд орохоо больсон юм. Ямар нэгэн шалтгаан байж л таараа хэмээн элдэв зүйл бодон хэдэн хоног явсан ч шалтгааныг нь олсонгүй. Би шалгаж үзэхээр хүүхэн худалдан авч өрөөнд ордог боллоо. Эхэндээ зөвхөн "шалгана" гэсэн шалтгаанаар ордог байсан ч сүүлрүүгээ зүгээр дур хүслээ хангах гэж ордог болсон байв.
Тэр хараал идсэн өдөр би бас л Юүмиг ганцааранг нь орхин гэрээс чимээгүй гарч янханууд дээр очлоо. Сэтгэл хангалуун гарч ирээд утсаа хартал хэьэн мэссеж надад ирсэн байв.
"!!!!!!"
Юүми…Юүми мэджээ. Тэр өдөр, өдөр шөнөгүй ажилтай гэж шалтаглан гарч оддог намайг дагажээ. Тэр утсаараа авсан зурагнуудаа надруу явуулаад "БАЯРТАЙ" гэж бичин үлдээсэн байв. Муу совин…муу совин татаад байна!! Юүми……Юүми
Би гэрлүүгээ яаран очсон ч бүх юм оройтсон байлаа.
Том өрөөны буйдан дээр суух Юүмигийн бугуйнаас цус урсан газар дусалж байв. Юүми…тэр бороотой өдөр амиа хоролсон юм.
YOU ARE READING
🔞НАМАЙГ ХАЙРЛААЧ?🔞 (ДУУССАН)
Mystery / Thriller✋✔+18 ӨМД ЦАМЦАА ӨМС. БЭЭЛИЙГЭЭ МАРТАВ АСУУДАЛ ҮҮСГЭЖ БОЛОХГҮЙ. ХЭРЭВ ЦУС ҮСЭРЧ ЧИНИЙ ХУВЦАС МУУХАЙ БОЛОХ ГЭЭД БАЙВАЛ БОРООНЫ ЦУВ НӨМӨРЧИХ. ГАРТАА ЗААЗУУРАА БАРИХАА МАРТАВ! ЗА ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧДЭЭ АВАХАД БЭЛЭН!! 2017.11.29 1K