6

154 8 0
                                    

#ЖЭЙН

Би Сүэ гийн гэрээс гарч ажиллуугаа явлаа.

Ажилтан : Өө ах ирчихсэн үү? Бас л покер тоглож байгаад ирэв үү? Хэр их олов?

Жэйн : Наад амаа тат. Покер гээд дахин хэлээд үзээрэй. Ажлын өрөөлүү явцгаая. Өнөөдөр орлого хэр оров?

Хараал идсэн новшийн газраас хурдхан арилах юмсан.

Жэйн : Энийг орлого гэж надад өгч байгаа юмуу???!!!!

Ажилтан : Үгүй ээ ахаа, харин 2 охин муриад тэгээд...

Жэйн : Муу хар янханууд!! Мөнгө олуул болоо гэсэн шиг байх юм. Чи сайн ажиллаж чадахгүй байна уу?? Цалингаас чинь хасах уу????

Ажилтан : Уучлаарай ахаа.,

Жэйн : Хараал ид. Тэр янхануудаа хурдан дууд. Өнөөдөр ажилд орно гээд байсан хүүхэн яачихваа???

Ажилтан : Одоо ирж байгаа...

Ажилтан үгээ гүйцээгээгүй байхад хаалга тогшин нэгэн хүүхэн орж ирэв.

Жэйн : Ажлын туршлага?

Хүүхэн : 6 сар

Жэйн : За, Ярилцлагандаа оръе. Жүсон(ажилтан) чи явж тэр янххнуудаа барьж ир.

Би тэр хүүхэнлүү харж, 6сар ажилласан юм бол юу хийдэг газар болохыг мэдэж л байгаа юм байна. Эхэл. Юу чаддагаа үзүүл. гэв

Тэр хувцаа тайлаад миний дээр гарч эрхтнийг минь гарган долоож эхлэв. Муугүй юм гээч?

Бид 2 ын ярилцлага дуусаад би хувцаа өмсөнгөө түүнд

"За яахав. Долоох нь гайгүй юм харин хийхдээ наад бөгсөө чангал. Юу ч мэдрэгдэхгүй байна "

Гэж хэлээд гарлаа.

Жэйн : Чи юугаа хийгээд үүдэнд нохой шиг суугаад байгаа юм? 706 тоотот хүн оруул. Би дээшээ харч зарлал бичлээ.

Жүсон : За ахаа.

Би ажлын өрөөрүүгээ ороод ихюм бодов. Орлогын талаар, байрны мөнгө өгөх, ажилтнууддаа цалин өгөхөд дэндүү бага мөнгө олох юм. Яаавал дээр вэ?? Хэдэн охин нэмж ажилд авах хэрэгтэй. Тэгээд хэд хэдэн хүн оруулах хэрэгтэй. Намайг мөнгөний талаар бодож байх үед хаалга тогшив.

Жэйн : Хараал ид гэж Жүсон!! Би завгүй байна

гээд хаалгаа нээтэл

Намайг юу юугүй зодож эхлэв.
Тэгээд нэгэн цаас гарган ирээд хурууны хээгээ дар хэмээлээ.

Жэйн : Ахаа, дахиад хэдхэн хоног өгвөл...

Ким дарга : Тоглоод байна уу? Хэдхэн өдрийн дотор 800 сая төгрөг хаанаас олж ирэх юм чи?!!

Жэйн : Ахаа, 2 лаа танихгүй хүмүүс ч биш хэдхэн хоног өгвөл би...

Тэр миний яриаг таслан баруун гараа дээш өргөн хацрыг минь алгадав.

Ким дарга : Тэгээд танихгүй хүмүүс ч биш байж ( дахиад алгадав) яагаад өрөө өгөхгүй (дахиад алгадав) байгаа юм айн??!!! (Алгадангаа) Покерны өр өр биш юмуу айн!!!! Хээг нь даруул.

Ажилчид : За ахаа

Тэд хүчлэн цаасан дээр хминий хурууны хээг даруулав.

Ким дарга : Аашш эргүү п**да заавал хүч хэрэглүүлэх юм? Би чам шиг эмэгтэйчүүд зараад мөнгө олдог новшнуудад үнэндээ дургүй.
Нэг сар өглөө шүү. Чамайг харж байх болохоор зугтах талаар бодсоны ч хэрэггүй. 1сарын дотор хүүтэй нь төлж чадахгүй бол 2 нүд, 2 бөөр чинь байхгүй болно гэж мэдээрэй.

Тэд явлаа. Хараал ил хараад ид хараал ид!!!!! Новш гэж сарын дараа сохор болох нь л дээ.
Би нүүрэн дээрх цусаа ч арчилгүй Сүэ луу очлоо. Сүэ Сүэгүй бол би яаж амьдрах юм? Хаалгаа онгойлгоход тэр минь унтаж байв.
Хаалга хаах чимээгээр сэрсэн бололтой хөнжлөөрөө шалдаг биеээ нуугаад

"Жэйн? Хаашаа яваад ирж байгаа юм бэ? "

Түүний хоолой....Үнэр....Харц

Тэр миний царайнаас цочин сандарч "Нүүр нүүр чинь яачихсан юм бэ?? " гэв.

Би түүний асуултанд хариулахгүй дайрлаа. Үнсэж тэвэрч хөхийг нь базлаа.

Сүэгийн доодох нь яг л хар тамхи шиг.

Жэйн : Чи.…Сүэ чи миний хажууд үргэжл байна биздээ? Юу ч тохиолдсон миний дэргэд л байна тиймээ? Хариулаач……явахгүй тиймээ??

Сүэ эргэн харж намайг тэврээд

"Хэрэв Жэйн чи явахгүй бол би хаашаа ч явахгүй. Үргэлж чиний дэргэд байх болно."

Гэж хэлээд инээв.

🔞НАМАЙГ ХАЙРЛААЧ?🔞 (ДУУССАН)Where stories live. Discover now