2

206 9 0
                                    

Шөнө дунд,

Захирал манай өрөөний хаалгыг онгойлголоо. Уг нь энэ цагаар тэр ирдэггүй юм. Зочин иржээ!
Заримдаа захирал ингэдэг юм л даа, өөрийх нь бизнэс нь бүтэхгүй ч юмуу татвар нэмэгдээд хүмүүс ирэхлээр миний өрөөлүү ирдэг юм. Захирлын хэлдэг үгс дандаа адилхан байдаг. "Манай Сүэтэй нэг сайн ярилцаад үздээ. Манай Сүэ ч хүмүүстэй ярилцахдаа гарамгай охин шүү. Заза би гарлаа" гэж хэлээд хаалга удаанаар хаан завсрараар нь надлуу өнөөх л царайгаар харан дохио өгдөг.

Энэ улаагийн ах ийм явдалтай учирч байгаагүй нэгэн бололтой орны ирмэг дээр суугаад элдэв хараал хэлэн захирлыг хараана. Тэгээд надлуу хараад "Чи хэдтэй вэ? " гэж асуулаа.

Сүэ : Би 20 хүрч байгаа.

XXX : Мм, асрамжын газарт байх нас биш л юм. Ийм явдал их болдог уу? Шөнөөр захирал чинь танихгүй хүн дагуулж ирэх...

Сүэ : Заримдаа л.

XXX : Сун захирал ямар аймар хүн бэ, улсаас мөнгө авдаг байж яаж...

Би түүний үгийг таслан "Хувцсаа тайл " гэж хэллээ. Тэр их сандарсан бололтой ээрээд "Чи тэгэж байгаа юм бол!! Тиймээ зүгээр " гээд хувцаа тайлж эхлэв.

Би түүнийг дээрээс нь доош хүртэл долойж эхэлсэн. Түүнд таатай байгаа бололтой дуугарна. Түүний эрхтэнг гаргаж хөхөж эхлэхэд анх сандран тэвдэж байсан тэр өөр хүн болох шиг болж намайг босгоод арагшаа харуулан эрхтнээ хийн хөдөлж эхлэв. Хайртай хүнтэйгээ хийж байгаа биш товч тодорхой хэлээд ч яах билээ.

Тэр хувцаа өмсөнгөө

XXX : Насанд хүрчихсэн байж яагаад одоо хүртэл энд байгаад байгаа юм бэ?

Гэж асуулаа. Энэ үед би энэ гахайн үүрнээс хурдхан зайлах гайхалтай төлөвлөгөө бодож байсан юм. Тиймээ, хариуг нь олчих шиг боллоо. Эхнэрэсээ, ажлаасаа ер нь бүх юмнаас уйдсан тэгээд намайг цаашдаа ч хүсэх энэ новшийг ашиглавал яасан юм ??? Хэдхэн сайхан үг болон үнсэлт тэврэлт байхад хангалттай. Би маш өрөвдөлтөй царай болон дуу хоолойгоор

Сүэ : Намайг явуулдаггүй. Тэд өдөржин намайг хянаж, шөнө нь намайг энэ өрөөнд түгждэг...Таньд гоё байсан уу?

XXX : Гоёоор бархуу, надад гайхалтай сайхан байсан. Гэртээ унтаж хэвтэх идэх намайг загнахаас өөр юм мэддэггүй эхнэртэй минь харьцуулахад.....өө, дөнгөж 20 хүрсэн хөөрхөн охинтой хэнийг л харьцуулаад байна даа би чинь,

Түүнийг дэмий чалчиж байхад би нэг хоёр алхам ойртоод яриаг нь таслан үнсэв. Тэгээд түүний нүдлүү нь харж "Би таниас нэг юм гуйя"

🔞НАМАЙГ ХАЙРЛААЧ?🔞 (ДУУССАН)Where stories live. Discover now